תוכן שיווקי
לקראת אירוע - informatica, יום ג' 6 ביוני, סטוקו

אינפורמטיקה דורגה כספקית ה-IPaaS המובילה בעולם על ידי גרטנר

זאת השנה השלישית ברציפות שאינפורמטיקה זוכה בתואר זה, לאחר שדורגה כמובילת רביע הקסם של גרטנר בתחום ה-IPaaS

15/05/2017 14:11
ינאי מילשטיין, מנהל פעילות Data Products בקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור

אינפורמטיקה (Informatica), הספקית המובילה בעולם של פתרונות אינטגרצית נתונים המיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן, דורגה כספקית פתרונות ה-IPaaS (ר"ת Enterprise Integration Platform as a Service) המובילה בעולם בזכות נתח שוק של 19%. בנוסף, דורגה אינפורמטיקה כמובילת רביע הקסם של גרטנר (Gartner) בתחום ה-IPaaS בזכות הפתרון Informatica Cloud.

על פי גרטנר, שוק ה-IPaaS בשנת 2016 הוערך בכ-688 מיליון דולר בשנה, כאשר נתח השוק של אינפורמטיקה היה 119 מיליון דולרים בשנה, כ-6% יותר מהמקום השני. הרווח של אינפורמטיקה בתחום ה-IPaaS עלה ב-40% משנת 2015 ופי שניים משנת 2014 והיא החברה היחידה המרוויחה בתחום זה מעל ל-100 מיליון דולר.

בנוסף, דורגה אינפורמטיקה כמובילת רביע הקסם בתחום ה-IPaaS. על פי הדו"ח האחרון, Informatica Cloud מספק ללקוחות מגוון כלים עשיר כגון Data Quality ,Data Distribution, אינטגרצייה עם פתרונות B2B ועוד. כל הכלים של אינפורמטיקה מקיימים אינטגרציה מלאה עם שאר פתרונות אינפורמטיקה המוטמעים בארגון.

לקוחות החברה דירגו את הפתרון של אינפורמטיקה כפתרון המספק מגוון רחב של אינטגרציות עם פתרונות אחרים, וכך מפשט משמעותית את השימוש בו. בנוסף, גרטנר דירגה את אינפורמטיקה כחברה מתפתחת טכנולוגית המתאימה את עצמה בקלות ובמהירות לטרנדים העולמיים בתחום.

ינאי מילשטיין, מנהל פעילות Data Products בקבוצת אמן, אמר כי "אינפורמטיקה היא מחלוצות תחום ה-IPaaS. ולמרות היותה מוותיקות התחום, היא ממשיכה כיום להשתדרג ולהתפתחת בקצב מסחרר. Informatica Cloud עונה על כל האתגרים של מומחי האינטגרציה בארגונים בזכות שילוב סביבת ענן פרטית והיברידית".

לדבריו, "הפתרון של אינפורמטיקה פותר בעיות בקלות ובמהירות בעיות בתחום אינטגרציית המידע, B2B, יישומים פיתוח וניהול API ,IOT ,MDM ,Data Quality ו-Data Security. אנחנו שמחים לספק ללקוחותינו פתרון מאובטח ואמין הממנף אותם בקלות לענן".

למקסם תשואות על נתונים ולמנף את נכסי המידע

אינפורמטיקה היא הספקית העצמאית המובילה בעולם של תוכנות אינטגרצית נתונים. ארגונים ברחבי העולם נסמכים על יכולותיה של אינפורמטיקה למקסם תשואות על נתונים ולמנף את נכסי המידע שלהם באופן מלא. למעלה מ-5,000 ארגונים ברחבי העולם סומכים על אינפורמטיקה על מנת למנף את משאבי המידע שלהם בין אם הפתרון פועל On Premise, בענן או ברשתות חברתיות.

אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן מזה 15 שנים. בין לקוחות אינפורמטיקה בישראל: כל חברות הסלולר והאשראי הישראליות, מכבי שירותי בריאות, שופרסל, YES ,HOT, יחידות צבאיות ומשרדי ממשלה.

קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1,000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור-חוץ.

הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה (UX), BI ,Big Data, דיגיטל סמיקונדקטורס ועוד.

הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: אריסטה (Arista), פאלו אלטו (Palo Alto Networks), אינפורמטיקה, סיטריקס (Citrix), סייברארק (Cyberark), Good Technology, ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו סימנטק (Symantec) HP, ומיקרוסופט (Microsoft). הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור-חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.

אירועים קרובים