תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NESSPRO 2017, יום ג' 9 במאי, סטוקו

"עולם הסייבר מהווה איום עסקי על ארגונים"

לדברי עמית ארמוזה, מנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-NessPRO, "ארגונים נדרשים לקבל החלטות תפעוליות חכמות, לטובת תפעול מערך ההגנה ברמה העסקית"

07/05/2017 11:02
עמית ארמוזה, מנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-NessPRO. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"עולם הסייבר מהווה איום עסקי על ארגונים במגוון מימדים: נזק כספי ישיר, פגיעה במוניטין, בנתוני הארגון והקניין הרוחני שלו, וכן פגיעה באמון הלקוחות של הארגון. בעידן של הטרנספורמציה הדיגיטלית, האיומים הולכים ומחריפים, ופגיעתם של איומי הסייבר משמעותית יותר מבעבר", כך אמר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-NessPRO.

ארמוזה התראיין לקראת כנס הסייבר של NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', 9 במאי 2017, באולם אירועים סטוקו, מגרשי הטניס תל אביב, תחת הכותרת Cyber for C level.
לדברי ארמוזה, "ארגונים נעים לעבר העידן הדיגיטלי כי הם רוצים להיות רלוונטיים ותחרותיים יותר בעולם דינאמי שהולך ומשתנה. אלא שככל שהארגון מחצין וחושף החוצה יותר שירותים עסקיים, כך גדלה מידת הפגיעות שלו ומתרבות הסכנות מולן הוא ניצב".

אתגר נוסף לארגונים, ציין ארמוזה, "הוא המחסור החריף בכוח אדם איכותי ומקצועי בתחום הגנת הסייבר. מדובר בתופעה כלל עולמית".

לצד זה, הוסיף, "ארגונים מתמודדים עם ריבוי מוצרים כלי ושירותים בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר. מספר כלי האבטחה הנדרשים בכל ארגון – הולך וגדל. שתי המגמות הללו יוצרות עבור ארגונים רבים בעיה תפעולית קשה".

הכנס, הסביר ארמוזה, "יעסוק באופני ההתמודדות של ארגונים עם איומי הסייבר – לא ברמה האקדמית, וגם לא ברמה הפונקציונלית-טכנית, אלא בדרך הפרקטית: איך לקבל החלטות תפעוליות חכמות, לטובת תפעול מערך ההגנה ברמה העסקית".

הוא הוסיף כי "תחום הסייבר ב-NessPRO משלב ידע וניסיון רב בתהליכים תפעוליים וקשרים והקשרים בין מערכות – יחד עם מקצועיות וטכנולוגיות חדשניות פורצות דרך".

להכפיל את הפעילות העסקית בתחום

"השילוב הזה מסייע לארגונים לממש את המטרות של קברניטי הארגון, שיכולים לבצע קבלת החלטות נכונה, המותאמת לפעילות העסקית. אנו מספקים אינטגרציה של מוצרים מובילים בשוק, יחד עם הכרה של התהליכים התפעוליים".

NessPRO, אמר ארמוזה, "השקיעה ב-2016 השקעות בתחום הסייבר. זאת, על מנת לעמוד בדרישה ההולכת וגוברת בשוק לניהול נכון של מערך הסייבר. מטרתנו היא להגדיל ואף להכפיל את הפעילות העסקית בתחום השנה".

"אנו ב-NessPRO מתמקדים היום בהמשך ההשקעות לתחום הסייבר, על מנת להביא ללקוחות הארגוניים פתרונות שיאפשרו להם לקבל החלטות חכמות יותר, להיות יותר אג'יליים בתפעול השוטף של המערכות, להבין יותר מהר כשקרה אירוע אבטחה: מה קורה, מה נפגע, איזה מידע נמצא תחת איום של חשיפה/גניבה. זאת, על מנת למנוע חשיפה, לצמצם את הפגיעה".

"המטרה היא מזעור הנזק על מנת שהלקוחות לא ינטשו את הארגון שנפגע, כי כיום האצבע של הלקוחות 'קלה על ההדק', משמע רמת הנאמנות שלהם לארגון נמוכה מבעבר".

"הסייבר הוא איום משמעותי עבור ארגונים", סיכם ארמוזה. "והמטרה במניעת האיום היא למזער את מעבר הלקוחות לארגונים מתחרים. אנו נדרשים לעזור לארגונים למנוע, או לצמצם – את הפגיעה בהם. המטרה הסופית היא שמירה על הלקוחות ועל רמת שירות גבוהה שהם מקבלים".

דוד ביסמוט, מנהל תחום טכנולוגיות סייבר ומערכות ניהול, NessPRO

דוד ביסמוט, מנהל תחום טכנולוגיות סייבר ומערכות ניהול, NessPRO

דוד ביסמוט, מנהל תחום טכנולוגיות סייבר ומערכות ניהול, NessPRO, הוסיף כי "סייבר עבור ארגונים, משמעו עריכת החלטות תפעוליות והחלטות טכנולוגיות המשרתות את האינטרסים של הארגון ועונים על דרישות הארגון בתחום אבטחת המידע".

הוא סיים באומרו כי "אנו רוצים לתמוך בלקוחות שלנו בקבלת חלטות נכונות, המשלבות בין תפעול נכון מחד, ובין טכנולוגיות ואינטרגציה של מערכות".

אירועים קרובים