תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Pizza 2017, יום ה' 18 במאי, סינמה סיטי גלילות

רד-האט מממשת את חזון אוטומציית הארגון עם Ansible

07/05/2017 08:45
ג'ו פיצג'רלד, סגן נשיא לניהול ברד-האט. צילום: יח"צ

רד-האט (Red Hat), ספקית פתרונות קוד פתוח הגדולה בעולם, אותה מפיצה בישראל חברת הטכנולוגיה מטריקס, הכריזה בכנס השנתי הגדול שלה Red Hat Summit שהתקיים בבוסטון, על החזון שלה לארגון האוטומטי המונע על-ידי Ansible, מסגרת אוטומציית IT בקוד פתוח המובילה, שהינה פשוטה, רבת עוצמה וללא תחנות קצה (agentless).

Ansible היא טכנולוגיית אוטומציה בקוד פתוח, המשנה את המשחק ומיועדת לניהול של סביבות IT גדולות.


Ansible, שתוכננה כך שתהיה קלה לאימוץ, שימוש והבנה, הפכה לטכנולוגיית קוד פתוח לאוטומציית IT הפופולרית ביותר בעולם, עם יותר מ- 2,400 תורמים, קרוב ל-30 אלף התחייבויות לפרויקטי Ansible של קהילת הקוד הפתוח (upstream), ובסיס משתמשים המקיף תעשיות ואת כדור הארץ.

רד-האט רכשה את Ansible ב-2015, מתוך מטרה לסייע למשתמשים להקטין את העלות והמורכבות של פריסת וניהול יישומים שפותחו עבור הענן ויישומים מסורתיים ברחבי סביבות ענן היברידיות. עם Ansible יכולים ארגונים להפוך את הארגון הממוכן למציאות.

סוג חדש של פתרון ניהול

רד-האט מאמינה כי אוטומציה הינה רכיב חיוני ואסטרטגי של מודרניזציה וטרנספורמציה דיגיטלית,  וכי סביבות מודרניות דינאמיות צריכות סוג חדש של פתרון ניהול שיכול לשפר מהירות, היקפים ויציבות ברחבי סביבת ה-IT הארגונית.

מספר גדל של ארגונים ברחבי העולם מתבססים כסטנדרט על Ansible כמסגרת האוטומציה שלהם. על ידי הבאת אוטומציה לרחבי הפורטפוליו שלה – כולל Red Hat Enterprise Linux ,Red Hat OpenStack Platform ,Red Hat OpenShift ,Red Hat Storage, והיצע הניהול שלה, תהיה רד-האט מסוגלת לספק לארגונים טכנולוגיית אוטומציה אסטרטגית.

למימוש חזון זה הכריזה רד-האט על חידושים במערך הניהול שלה, עם שילוב אוטומציית Ansible כדי לעזור לארגונים לשנות את פעילויות ה-IT שלהם על-ידי יצירת מערכת של אוטומציה כלל-ארגונית, המאפשרת לצוותי IT להשתחרר ממשימות מתקנות למיקוד בחדשנות שיכולה ליצור ערך:

● עם אינטגרציית אוטומציית Ansible ב-Red Hat Insights, פלטפורמת אנליטיקה חיזויית ובינה שניתן לפעול על בסיסה, רד-האט מאפשרת מענה אוטומטי לסיכוני אבטחה קריטיים על-ידי יצירה אוטומטית של Ansible Playbooks.

● הגרסה האחרונה של Red Hat CloudForms נוקטת בגישה חדשנית בתעשייה המבוססת על אוטומציית Ansible לניהול ריבוי-עננים, שתומכת ב-Ansible Playbooks כדי להקל על פריסת שירותי IT ברחבי עננים, מה שמאפשר למשתמשים למכן מגוון רחב של מדיניות ותהליכים ללא דרישת קידוד או סקריפטים.

תחילתה של תנועה משמעותית

בחודשים הבאים מתכננת רד-האט להביא את Ansible ליותר תחומים של הפורטפוליו שלה, כדי לעזור לפשט ולמכן IT ארגוני. הדרכת רד-האט לAnsible, הכוללת הסמכת מומחיות באוטומציית Ansible, זמינה ללקוחות ברחבי העולם ויש בה עניין רב.

היום יש מקצועני רד-האט מוסמכים באוטומציית Ansible ביותר מ-40 ארצות בעולם, וגוף הייעוץ של רד-האט עובד עם לקוחות כדי לעזור להם לאמץ בהצלחה ולשלב אוטומציית Ansible ליצירת נוהלי אוטומציה סטנדרטיים מרכזיים, המוסיפים ערך עסקי ובונים בסיס מוצק עבור DevOps.

ג'ו פיצג'רלד, סגן נשיא לניהול ברד-האט, אמר כי "על פי מדדים רבים גורמת Ansible לשיבוש עצום באוטומציה, ויש לה את הפוטנציאל לכבוש בסערה IT ארגוני על ידי הפיכתה לתקן דה פקטו לאוטומציה".

לדבריו, "יש ארגונים שהתבססו כסטנדרט על טכנולוגיית Ansible עבור האוטומציה שלהם, ואנו מאמינים כי זו תחילתה של תנועה משמעותית. על ידי הבאת תמיכת Ansible טבעית להיצע הניהול שלנו והרחבת השימוש בה ליותר מוצרים מהפורטפוליו שלנו, רד-האט מסייעת באופן ייחודי להפוך את הארגון האוטומטי למממשות, עם היכולת למכן מערכות רב תחומיות מורכבות דרך טכנולוגיה יחידה".

אירועים קרובים