תוכן שיווקי

קומסיין רותמת את הכוח של חתימה דיגיטלית לשיפור איכות החיים בישראל

03/05/2017 07:30
חתימה דיגיטלית- מכל מקום שתרצה. קומסיין

קומסיין (Comsign), גורם מאשר מטעם משרד המשפטים המנפיק חתימות דיגיטליות מאושרות לאזרחי המדינה וספקית פתרונות חתימה דיגיטלית לכלל החברות והמותגים בחברה הישראלית, חרטה על דגלה כבר לפני שני עשורים לרתום את הכוח של חתימה דיגיטלית לשיפור איכות החיים בישראל. הפתרונות שקומסיין מציעה מיועדים לבצע מהפך בתהליכי עבודה ולהפכם לדיגיטליים, חסכוניים, אוטומטיים ומאובטחים לשיפור רווחת האזרח, חברות ישראליות והסביבה.

קומסיין הינה החברה היחידה בישראל שכבר 18 שנה פועלת בתחום זה ברציפות ותרומתה עולה כל השנים, תוך שיפור השירות והתרומה למגוון עצום של גופים בישראל ובחו"ל. מערכות החיתום, הן השולחניות והן על גבי שרתים, משרתות מאות ארגונים בישראל.

העולם עובר תהפוכות. עם השתנות הטכנולוגיה והדרישות הצרכניות קומסיין ממשיכה לפתח פתרונות חתימה דיגיטלית שעוזרים לחברות ומותגים לייעל תהליכים פנימיים, לשפר את חוויית הלקוח ומערך שירות הלקוחות ולשפר את אבטחת המידע הארגוני.

השיפור שמוטמע בארגונים משפיע לא רק על הארגון אלא גורר אחריו השפעה ישירה על הבירוקרטיה שאזרחי מדינת ישראל חווים ועל הסביבה – שכן מדובר בטכנולוגיה מאובטחת, מבוססת דיגיטל (חתימה מכל מכשיר, בכל מקום) המייתרת שימוש בנייר. בכך מסייעת החברה לשיפור איכות החיים של אזרחי ישראל.

קומסיין ואחותה קומסיין אירופה מציעות את הטכנולוגיה הישראלית המצוינת גם עבור ממשלות וארגונים בחו"ל במגוון הוורטיקלים, ומייצגות את מדינת ישראל בכבוד בתחום זה.

מרשמים דיגיטליים – הסוף לבזבוז הזמן של פציאנטים ורופאים

פרויקט מרשמים דיגיטליים עם קופות החולים המובילות בישראל, מאפשר לרופאים לחתום על חידוש מרשמים בצורה דיגיטלית ולשלוח את המרשם ישירות לקופת החולים.

פרויקט זה חוסך מהאזרח הישראלי להגיע לרופא וכן מתעל את זמנם של הרופאים בקופות החולים לפגישות עם חולים שנזקקים לטיפול.

הפרויקט משפיע על מיליוני האזרחים החברים בקופות החולים, עשרות אלפי רופאים וכמובן על קופות החולים עצמן.

החתימה מאשרת ללקוח של הקופה את זהות הרופא באופן וודאי, דבר שאפשרי רק עם קומסיין. המותג של קומסיין מוכר כיום בכל מערכות ההפעלה בעולם אשר מאשרות ללקוח בבית את זהות הרופא החותם.

הגשת דו"חות ומכרזים אונליין באתרי הממשלה השונים

הנגשת העבודה מול משרדי הממשלה השונים כגון: מע"מ, משרד הביטחון, נט המשפט, משרד התחבורה וכדומה.

כ-200 אלף שופטים ועו"ד, יועצי מס, רואי חשבון, מנהלי חשבונות, בעלי חברות ועצמאים, עובדי מדינה, נציגי חברות ציבוריות וכו', העובדים עם החתימה הדיגיטלית המאושרת של קומסיין, כבר לא צריכים להגיע פיזית למשרדי הממשלה ואף לא נדרשים לשלוח מסמכים בדואר.

העבודה דיגיטלית, מאובטחת, חסכונית ופשוטה שהופכת כל עסק ליעיל, חסכוני וידידותי לסביבה.

שיפור חוויית לקוח ומערך שירות לקוחות – הזירה החמה שתשפיע על הישרדות הארגון

חוויית לקוח בעידן הדיגיטלי הינו אחד הנושאים המדוברים ביותר. ממחקרים נמצא שלקוחות יעדיפו חברות אשר יספקו חוויית לקוח חיובית, גם אם מדובר ברכישה מחברה צעירה על פני רכישה מאת המותגים גדולים, וגם אם מדובר במוצר/שירות יקר יותר.

חברות מפסידות אלפי ואף מיליוני דולרים בגין כשלים בחוויית לקוח.

חתימת לקוחות, ספקים, עובדים או כל גורם אחר, מרחוק –  פורטל חתימות אונליין

פורטל החתימות אונליין מבית קומסיין מאפשר שליחת מסמכים לחתימה מרחוק ואינו מחייב את החותם להגיע לסניפי/משרדי החברה.

בתהליך דיגיטלי אך ידידותי ופרסונלי, נציג השירות שולח את המסמך בסמס או מייל ומלווה את הנמען כשהמסכים של שניהם מסונכרנים בצורה מלאה. מגוון פונקציות מקלות על התהליך והופכות אותו לידידותי במיוחד.

הפורטל מציע דיגיטציה לשני תהליכי חתימה נוספים:
● מרובה נמענים – תהליך אופליין המאפשר שליחת מסמך לקבוצת נמענים, מעקב ובקרה לסיום התהליך בצורה מהירה.
● חתימה עצמית על מסמכים – הוספת שדות חתימה למסמכים, חתימה, שליחה ושמירה של המסמך על ידי כל גורם בארגון.

סניפים דיגיטליים – פתרון חתימה על טבלטים לעמדות שירות ומכירה

תהליך חתימה פרסונלי וידידותי המייתר את השימוש בנייר, מדפסות וסורקים ומאפשר חוויית שירות דיגיטלית מרשימה ונעימה. תורים מקוצרים, טכנולוגיה חדשנית עם אלמנטים חזקים של אבטחת מידע (ביומטרי, חתימה מאושרת) בתהליך חסכוני ויעיל שמוציא לקוחות עם חיוך.

לקומסיין מגוון פתרונות נוספים כגון: אפליקציית חתימה, שרת חיתום אוטומטי, חתימה לדסקטופ, פתרון ענן ועוד, כשהשימוש בחתימה דיגיטלית יתפוס תאוצה גם בעולמות של המכשירים המחוברים (אינטרנט של הדברים) לאבטחת אותם מכשירים שיכנסו יותר ויותר לחיינו הפרטיים והתעסוקתיים כאחד.

כותבת המאמר הינה טל ליאור, מנהלת השיווק של קבוצת קומדע. אשמח לענות על כל שאלה: [email protected]
ניתן לפנות גם לצוות המכירות שלנו שישמח לעמוד לרשותכם: [email protected] 

טלפון ליצירת קשר: 1-800-508-555 או 03-648-5255 שלוחה 1.







אירועים קרובים