תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של Priority, יום ב' 19 ביוני, LAGO

פריוריטי מציינת את הלקוח ה-1,500 בענן

20/04/2017 10:25
מימין: אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי ושי מילר, מנכ"ל קונדור מוצרי פרסום. צילום: יח"צ

שי מילר, מנכ"ל קונדור מוצרי פרסום, התארח במשרדי פריוריטי (Priority Software) באירוע מיוחד לציון הצטרפותו כלקוח ה-1,500 של פריוריטי לשירות ERP  בענן, שם קיבלו את פניו עם שי ועוגה בצורת ענן.

קונדור מוצרי פרסום היא מהספקים המובילים בארץ של מתנות ממותגות ומוצרי פרסום. החברה מייצרת, משווקת ומפיצה אלפי מוצרים שונים. מערכת הפריוריטי תשמש לניהול הכספים, מלאי, ייצור, מכירות, הפצה ולקוחות.

"בהיותנו חברה שיעילות תפעולית היא קריטית עבורה, היה לנו ברור שאנחנו צריכים פתרון ענן לניהול הארגון, שיאפשר לנו זמינות ונגישות מכל מקום למערכת ניהול העסק, מעקב אחר הזמנות, ניהול תהליכים ועבודות וגיבוי הנתונים על בסיס יומי", אמר מילר.

הלקוח ה-1,500 של פריוריטי לשירות ERP בענן. צילום: יח"צ

הלקוח ה-1,500 של פריוריטי לשירות ERP בענן. צילום: יח"צ

"בחרנו בפריוריטי בהיותה המותג המוביל בארץ לפתרונות אלו ובעקבות המלצות רבות שקיבלנו. כבר מהרגע הראשון נהנינו מרמת שירות גבוהה ואנו מודים לצוות פריוריטי על הליווי בהטמעת המערכת".

לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, "יותר ויותר ארגונים בוחרים בפתרון הענן. בשנה האחרונה לבדה הצטרפו לשירות יותר מ-500 לקוחות, ואנו שמחים לציין את אבן הדרך של  1,500 לקוחות ה-ERP בענן עם קונדור מוצרי פרסום.

פריוריטי מוצעת כיום ללקוחות הן כפתרון ענן והן כמוצר on premise, כששניהם מאפשרים פונקציונליות מלאה, גמישות ותמיכה בפתרונות מובייל. אנו מעריכים שארגונים רבים נוספים יבינו את היתרונות שמציעה טכנולוגיה זו ויעברו אליה בקרוב".

פריוריטי היא הראשונה בישראל שהציעה פתרון ERP בענן ללקוחותיה. פלטפורמת הענן מספקת יתרון מבחינת גובה העלות הכוללת, אך לא רק.

שי מילר, מנכ"ל קונדור מוצרי פרסום; שלמה אסרף, סמנכ"ל מכירות ישראל בפריוריטי; נאור שליט, מנהל מכירות בפריוריטי; ואנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: יח"צ

שי מילר, מנכ"ל קונדור מוצרי פרסום; שלמה אסרף, סמנכ"ל מכירות ישראל בפריוריטי; נאור שליט, מנהל מכירות בפריוריטי; ואנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: יח"צ

הענן מעניק שקט נפשי מבחינת גיבויים ואיומי סייבר, מבטיח שהעבודה תמיד תיעשה בגרסה המעודכנת ביותר, מייתר כל צורך להתעסק בתחזוקה של המערכת ומאפשר למחלקת ה-IT  להתעסק במשימות העיקריות שלה, שהן בניית אסטרטגיית IT, איתור חדשנות טכנולוגית והטמעתה, לצד ייעול תהליכים על ידי קיצוץ ההשקעה הכספית והאנושית הנחוצה לתחזוקת החומרה ועדכוני המערכת. בנוסף, הטמעת מערכת ERP  בענן פשוטה ומהירה.

פריוריטי רשמה הישג נוסף בשנה האחרונה כאשר נכנסה לרשימה שפירסמה חברת המחקר הבינלאומית גרטנר (Gartner), של מוצרי ERP בענן לארגונים ממוקדי מוצר, נבחרה כאחד ממוצרי ה-ERP בענן הטובים באנגליה בתחרות UK Cloud Awards, וזכתה באות הוקרה בסקר שביעות הרצון של BDO בישראל.

פריוריטי היא חלוצה בתחום פתרונות התוכנה הארגוניים, המציעה חבילת ERP מלאה, אינטגרטיבית וקלה ליישום ולתחזוקה.

להעצים עסקים בכל גודל עם פתרון ניהול מקיף, גמיש ופשוט

החזון של פריוריטי הוא להעצים עסקים בכל גודל עם פתרון ניהול מקיף, גמיש ופשוט להגברת הרווחיות והיעילות. כיום, יותר מ-8,000 חברות ב-40 מדינות מסתמכות על הפתרונות של פריוריטי לניהול יומיומי של הארגון.

כחלק מהמשימה שהציבה לעצמה, להפוך את ה-ERP לקל יותר ולספק חלופה נגישה לפתרונות מורכבים ויקרים, פריוריטי מקפידה על חדשנות טכנולוגית, דוגמת תמיכה מלאה במכשירים ניידים ועבודה בענן.

הסביבה העסקית של פריוריטי, הכוללת עשרות שותפים עסקיים בישראל וברחבי העולם, היא הוכחה נוספת למחויבותה לאספקת מוצרים ושירותים איכותיים ואמינים ברמה הגבוהה ביותר.

ב-19 ביוני יתקיים כנס הלקוחות השנתי של פריוריטי ב-LAGO. הכנס, בסימן 30 שנה לפריוריטי, ידון באתגרים טכנולוגיים ותהליכים של הארגון הדיגיטלי, במגמות בעולם כגון בינה מלאכותית, בוטים, אינטרנט של הדברים וריבוי אפליקציות ובחידושים מוצריים של פריוריטי.

בכנס ישתתפו מנהלי חברות ומנהלים בכירים בתחומי ה-IT, כספים, לוגיסטיקה ומשאבי אנוש מחברות בכל המגזרים.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים