תוכן שיווקי

מתאמי מלאנוקס נבחרו על ידי יצרני ODM כמובילים עבור דטה סנטרים וענן

Wiwynn ,Inventec, אייסר, Mitac-TYAN ואחרות, בחרו במתאמי 25 ג'יגה-ביט של מלאנוקס לפתרונות ענן, טלקום, Web2.0 ודטה סנטרים

19/04/2017 11:41
גלעד שיינר, סגן נשיא בכיר למחשוב על וקישוריות באנבידיה. צילום: יח"צ

מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הכריזה היום כי מתאמי הרשת שלה מסוג ConnectX-4 Lx לרשת 25 ג'יגה-ביט אית'רנט בתקני OCP (פרויקט מחשוב פתוח) ו-PCIe, אומצו לשילוב במוצריהם של יצרני עיצוב מקורי (ODM) מובילים בשוק.

מתאמי ה-ConnectX-4 Lx לרשת 25 גיגה-ביט אית'רנט מספקים קצב העברת נתונים הגדול פי 2.5, ובזמן ההשהיה הנמוך ביותר הנזקק ליישומי מרכזי נתונים תוך ניצול תשתית זהה לזו של 10 גיגה-ביט אית'רנט. בכך, המתאמים ממקסמים את ההחזר על ההשקעה במרכזי הנתונים והמחשוב. החברה מספקת כיום מאות אלפי מתאמי אית'רנט מדי רבעון, מה שמשקף את הגידול בביקוש לפתרונות האית'רנט של מלאנוקס.

"אנו גאים לראות את פתרונות ה-25 ג'יגה-ביט אית'רנט שלנו מוכללים עם השרתים של שותפינו, ולאפשר באמצעותם את הקישוריות היעילה והחסכונית ביותר עבור תשתיות בקנה מידה נרחב (hyperscale) וענן", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל שיווק במלאנוקס.

יתרונות עלות-ביצועים יוצאי דופן

"קצב העברת ה-25 ג'יגה-ביט אית'רנט החדשני מספק יתרונות עלות-ביצועים יוצאי דופן בהשוואה למארג 10 ג'יגה-ביט אית'רנט, ובכך ממקסם את ההחזר על ההשקעה במרכז הנתונים".

משנת 2016, Wiwynn, ספקית תשתיות ענן מובילה של מוצרי מחשוב ואחסון איכותיים, מספקת לספקיות שירותי אינטרנט מרכזיות את משפחת השרתים SV7221G2 בתקן OCP שלה, אשר משלבים כרטיסי רשת ConnectX-4 Lx  בקצב 25 גיגה-ביט אית'רנט של מלאנוקס.

"בעזרת כרטיסי ConnectX-4 Lx של מלאנוקס, שרתינו ממשפחת SV7221G2 מסוגלים לספק את תכונות קצב 25 גיגה-ביט אית'רנט המתקדמות שלקוחותינו זקוקים להן", אמר סטיבן לוּ, מנהל כללי של שיווק מוצרים ב-Wiwynn. "אנחנו רואים את השוק מתפתח לתוך עידן ה-25 גיגה-ביט/שניה וגאים להיות בקצה המוביל ומסייעים בקידום השוק".

"Inventec הכשירה כרטיסי ConnectX-4 Lx ל-25 גיגה-ביט אית'רנט כדי לעבוד עם הפלפטורמות TB800G4 ,Balder ו-K800G3, להתקנות אצל ספקיות ענן ו-Web2.0 מרכזיות בסין", אמר אוון צ'יאן, מנהל קו העסקים בסין של Inventec.

"אנו שמחים לאמץ את כרטיסי הרשת של מלאנוקס, ובעזרתם לספק למרכזי נתונים בקנה-מידה נרחב את הפתרון המתאים ביותר ליישומים וביצועים מתקדמים".

אייסר (Acer) היא חברת אלקטרוניקה וחומרה טיוואנית בינלאומית, המתמחה בטכנולוגיית אלקטרוניקה מתקדמת. גם היא הכשירה את מתאמי ConnectX-4 Lx של מלאנוקס, והם משולבים בשרתיה מסוג Altos R380 F3, R360 F3, ו-AW2000h F3, שייצאו לשוק בקרוב.

יתרונות עצומים לפריסת פתרונות הלקוחות

מאז שנת 2016, MiTAC-TYAN מספקת ללקוחותיה כרטיסי ConnectX-3 Pro לרשת 40 ג'יגה-ביט אית'רנט. לאחרונה, הוסיפה החברה כרטיסי מזאנין מבוססי ConnectX-4 Lx של 25 גיגה-ביט אית'רנט, אל היצע שרתי ה- GT86A-B7083 שלה.

"TYAN ממשיכה לספק בהצלחה כרטיסי ConnectX-3 Pro לרשת 40 ג'יגה-ביט אית'רנט בתקן OCP, וכיום אנו גאים להוסיף להיצע השרתים שלנו כרטיסי רשת 25 ג'יגה-ביט אית'רנט מבוססי ConnectX-4 Lx בתקן OCP", אמר דני סוּ, סמנכ"ל יחידת העסקים של TYAN ב- MiTAC Computing Technology Corporation.

"אנו רואים ביקוש הולך וגובר ל-25 ג'יגה-ביט אית'רנט בשוק, ועובדים עם מלאנוקס על מנת לספק את כרטיסי הרשת המתקדמים ביותר המעניקים יתרונות עצומים לפריסת הפתרונות של לקוחותינו".

ConnectX-4 Lx, המתאם החכם והיעיל ביותר לרשתות אית'רנט בקצב 10, 25, 40 ו-50 ג'יגה-ביט לשנייה, מאפשר לדטה סנטרים לשדרג ממהירות 10 ג'יגה-ביט ל-25 ג'יגה-ביט, ומ-40 ג'יגה ביט ל-50 ג'יגה ביט , עם צריכת חשמל, עלות ותשתיות דומות.

בשילוב עם טכנולוגיית ה-RDMA מעל Converged Ethernet (RoCE), מתאם ה-ConnectX-4 Lx משפר דרמטית את יעילות פלטפורמות האחסון והמחשוב. באמצעות ConnectX-4 Lx, מנהלי IT ויישומים יכולים למנף מהירויות נתונים גבוהות יותר של 25 ו-50 ג'יגה ביט לשנייה כדי להתמודד עם הדרישות הגוברות של ניתוח נתונים (data analytics) כיום.

אירועים קרובים