תוכן שיווקי

וואווי ו-Software AG יספקו פתרונות מלאים לאינטרנט של הדברים

26/03/2017 12:43
וואווי ו-Software AG

וואווי (Huawei), יצרנית ציוד הטלקומוניקציה הגדולה ביותר בעולם, חברה רב לאומית המספקת פתרונות מידע וטכנולוגיות בתחום התקשורת, הודיעה על שותפות חדשה עם Software AG.

מטרת השותפות הינה לתמוך בביקוש הגובר של ארגונים לפתרונות מלאים לאינטרנט של הדברים. השותפות תספק את החומרה והתוכנה הנדרשות לפלטפורמת ענן מבוססת אינטרנט של הדברים, ויכולות אנליטיקה, אשר יאפשרו מהירות וגמישות מקסימליות הנדרשות לקבלת החלטות תפעוליות ואסטרטגיות וזמני תגובה.

ככל שהאינטרנט של הדברים משפיע יותר ויותר על כל ארגון ועל הכלכלה הגלובלית כולה, יותר ויותר ארגונים תעשייתיים מבינים כי ההזדמנויות העסקיות החדשות הן עצומות מדי; האתגרים מצד המתחרים החדשים הינם בלתי צפויים והציפיות החדשות מצדם של הלקוחות גבוהות מכדי שיוכלו לקפוא על השמרים.

כדי לאפשר לארגונים לקחת שליטה מלאה על האסטרטגיות העסקיות שלהם בעולם משתנה במהירות ועל מנת להוציא לפועל אסטרטגיות עסקיות בגמישות מספיקה – וואווי ו-Software AG חברו יחדיו ומביאות ללקוחותיהם את מומחיות ליבת האינטרנט של הדברים.

וואווי, אשר מביאה הצעות חומרה ותוכנה, מחשוב ענן, פלטפורמת אינטרנט של הדברים פתוחה ותשתיות רשת מתקדמות – בשילוב עם היצע Software AG בתחומי אנליטיקה בזמן אמת, אינטגרציה היברידית ותחזוקה מנבאת עתיד – תאפשרנה ללקוחותיהן לאמץ ולפרוס תשתיות אינטרנט של הדברים מלאות.

ערן אלראי, מנכ''ל Software AG ישראל. צילום: יוסי קריכלי

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: יוסי קריכלי

"האינטרנט של הדברים, בין אם באמצעות תעשיות חכמות, ערים חכמות, אנרגיה חכמה או מכוניות מחוברות, ישפיע על החברה ועל הכלכלה העולמית בקנה מידה עצום. כל אלו באמת ישנו את כללי המשחק", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

"העוצמה והרוחב של פלטפורמות הענן והאינטרנט של הדברים של וואווי, בשילוב עם יכולות האינטליגנציה והאנליטיקה בזמן אמת יחד עם האינטגרציה של הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית (Digital Business Platform) של Software AG, יאפשרו לכל ארגון לרתום את האינטרנט של הדברים לטובת פיתוח מוצרים ושירותים דיגיטליים חדשניים".

"באמצעות שילוב עם היכולות והפתרונות של Software AG, אנו ממקסמים את הערך של האינטרנט של הדברים והופכים אותו נגיש ללקוחותינו בכל מקום נדרש. זה מתאים בשלמות לחזון שלנו", ציין וינסנט פאנג, נשיא וואווי מערב אירופה.

"שיתוף פעולה זה ממשיך לשקף את המחויבות המתמשכת שלנו לבניית אקו-סיסטם בענן עם שותפינו, ולתמוך  בלקוחותינו להצליח בעסקיהם."

אירועים קרובים