תוכן שיווקי

ענן היברידי: היעד הלוהט הבא בתחום תשתיות ה-Hyper-Converged

22/03/2017 11:58
יובל שילנסקי, מנהל המכירות בישראל, מזרח אירופה ודרום אפריקה בספלאנק. צילום: פלי הנמר

כתב: יובל שילנסקי, מנהל מכירות אזורי, חטיבת הפתרונות המשולבים, מרכז ומזרח אירופה ורוסיה, Dell EMC

החודש הודיעה Dell EMC כי פלטפורמת הענן ההיברידי שלה, ה-EHC (ר"ת Dell EMC Enterprise Hybrid Cloud) תהיה זמינה בפעם הראשונה על פלטפורמת ה-VxRail – התשתית ה-HCI (ר"ת Hyper-Converged) שהושקה בשנה שעברה וכבר זוכה לאימוץ נרחב בשוק.

היום יותר ויותר ארגונים עוברים לענן היברידי כדרך לאפשר ל-IT שלהם להיות זריז וגמיש יותר כדי להיות רלוונטי לליבת העסקים של הארגון. בנוסף נראית מגמה מתחזקת של ארגונים החוזרים מהענן הציבורי לתשתית מקומית בגלל התפקחות המודל העסקי. אימוץ תשתית הענן ההיברידי לארגונים על VxRail Appliances מאפשרת לארגונים להתחיל בקטן ולגדול בהתאם לצמיחה ולדרישות של שירותי הענן ההיברידי שלהם.

ארגונים נעים לכיוון של הקמת עננים היברידיים והם מצפים מאיתנו, היצרנים, לתמוך ולהפוך את ההקמה והניהול של הסביבות הללו לפשוטות ונוחות. מדובר בסביבות המאפשרות גם שילוב של הענן הפרטי עם הענן הציבורי לפי צרכי הארגון.

למנוע טעויות אנוש

תשתית HCI מאפשרת ביצועים גבוהים למרכזי הנתונים תוך שימוש בטכנולוגיות פלאש (Flash) חדשניות וצמצום בשטח הרצפה הדרוש לקיבולות נתונים גבוהות.

יכולות אלו בנוסף ליכולת התרחבות פשוטה וגדילה דינאמית בביצועים, הופכים את התשתית לפתרון המיטבי עבור החלק של הענן ההיברידי המקומי. התוספת של Dell EMC VxRail Appliances כאופציה תשתיתית עבור הענן ההיברידי הארגוני, מוסיפה אוטומציית תהליכים מוגברת, המפשטת את ההקמה והתחזוקה וכמובן מונעת טעויות אנוש, מאפשרת שדרוגי תוכנה בלחיצת כפתור לסביבה השלמה וחשוב מכל, גורם אחד, Dell EMC, הנותן שירות ותמיכה מקצה לקצה לכל חלק מפתרון התוכנה והחומרה.

משפחת ה-Dell EMC VxRail Appliances כוללת שילוב ייחודי של תוכנה וחומרה, המפותחים בלעדית על ידי צוותי מהנדסים משותפים של Dell EMC ו-VMware, המונעים על-ידי VMware vSAN.

מאז הושקה תשתית ה -VxRail  בשנה שעברה, הספיקה Dell EMC למכור יותר מ-8000 יחידות, המכילות יותר מ-65 פטה בייט של אחסון ו-100 אלף ליבות, וזאת ליותר מ-1,000 לקוחות בענפי תעשייה שונים ב-78 מדינות.

היעד הלוהט הבא

לדברי חברת המחקר IDC, ההכנסות מתיק מוצרי ה-HCI של Dell EMC, לרבות ה-VxRail Appliance, מערכות ה-VxRack וסדרת XC, גדלו יותר מפי שניים מקצב צמיחת שוק ה-HCI הכולל – אחד משוקי ה-IT עם קצב הצמיחה המהיר ביותר, והן מייצגות 28% מכלל מערכות ה-HCI שנמכרו ברבעון השלישי של 2016.

חברת המחקר 451 Research הציגה דו"ח חדש, לפיו שלוש מכל ארבע פריסות HCI מתבצעות במרכזי נתונים גדולים, ומסתמן כי הענן ההיברידי הוא "היעד הלוהט הבא" עבור ה-HCI.

מחקר של Evaluator Group שפורסם לאחרונה מסביר מדוע הענן ההיברידי הוא מודל היעד האמיתי. ה"אלסטיות" של העננים הציבוריים (ביניהם Amazon Web Services ,Azure ,Google Cloud ואחרים) מתאימה מאוד לעומסי עבודה זמניים, בלתי צפויים. הדו"ח מסביר כי עבור עומסי עבודה העתידים להימשך לאורך זמן קבוע. פלטפורמות HCI פשוטות וכדאיות יותר כלכלית, ויספקו TCO טוב יותר עבור החלק של מודל הענן ההיברידי המצוי באתר עצמו.

שנה אחת בלבד מאז ההשקה, הוכיחה משפחת ה-VxRail Appliances שה-HCI היא גישה מצוינת ופתרון נהדר עבור ה-IT בארגון, כאשר יותר ויותר לקוחות משתמשים במערכות הללו עבור יישומים עיקריים במרכזי נתונים.

אירועים קרובים