תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - מערכות ERP

"NetSuite מקדימה בעשור בעולם הדיגיטלי ובענן עם 40 אלף לקוחות"

"חלק מהמוטיבציה של מעבר למערכת ענן, היא יכולת ביצוע הטמעות, שינויים, דו"חות ודשבורדים במהירות וביעילות", כך אמר אמיר עמרי, מנכ"ל משותף בנטקלאוד

16/03/2017 13:35
משמאל לימין: איל גרייפנר, מנכ"ל משותף נטקלאוד; איגור פובולוצקי CTO; קרין ולייקו, סמנכ"לית מכירות; ואמיר עמרי מנכ"ל משותף נטקלאוד. צילום: יח"צ

"נטקלאוד (NetCloud) היא הבחירה הנכונה ליישום NetSuite בענן", כך אמר אמיר עמרי, מנכ"ל משותף בחברת נטקלאוד, הנציגה הרשמית של NetSuite בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר. עמרי היה בין הדוברים בכנס ERP בעולם הדיגיטלי, שהתקיים בארגון אנשים ומחשבים במתחם LAGO בראשון לציון.

לדברי עמרי, "הרעיון של NetSuite הוא אספקת יישום עסקי מלא בענן, כאשר NetSuite מקדימה בעשור בעולם הדיגיטלי ובענן עם 40 אלף לקוחות. חברת המחקר גרטנר (Gartner) קובעת משנת 2014 כי NetSuite הוא פתרון ERP בענן המוביל בעולם, כאשר למערכת יש 'ארבע רגליים': CRM ,ERP ,E-commerce מלא, ומעל כל אלה BI, כאשר ל-NetSuite יכולות אינטגרציה והתממשקות עם מערכות ענן וגם עם מערכות מקומיות".

לקדם ולמנף את הארגון

עמרי אמר, כי חלק מהמוטיבציה של מעבר למערכת ענן, היא יכולת ביצוע הטמעות, שינויים, דוחות ודשבורדים במהירות וביעילות. NetSuite עושה כל אלה ועוד כפתרון SaaS אמיתי, ונותנת את הכוח בידי משתמשים חכמים בארגונים, שרוצים לקדם ולמנף את הארגון שלהם עם חדשנות עסקית במערכת OmniChannel 360 מעלות אמיתית, שמשרתת את כל העולמות.

מבחינת החדירה לשוק נהנית NetSuite מגידול מתמיד של מעל 40%, וב-2016 עברה את נקודת הציון של מיליארד דולר, כאמור עם כ-40 אלף לקוחות בעולם ומעל ל-80 לקוחות לנטקלאוד בישראל.

עמרי תיאר כי נטקלאוד הוקמה בשנת 2006 וכיום כל לקוחותיה הם גלובליים – כאלה שמקימים פעילויות בעולם ונכנסים לשווקים חדשים תוך יישום NetSuite מלא בזכות היכולת המובנית של NetSuite לתמוך בלוקליזציות המקומיות הנדרשות, כולל בישראל. זאת לאחר שנטקלאוד היא זו שביצעה את הלוקליזציה הישראלית אשר אושרה על ידי החברה העולמית ורשויות המס בישראל.

עלויות נמוכות בהרבה מהמודל המסורתי

NetSuite מסופקת בפלטפורמת תוכנה כשירות, SaaS (ר"ת Software as a Service) המאפשרת אספקה של יישומים על גבי רשת האינטרנט ללא התקנה מקומית, במודל של תשלום לפי שימוש. באופן הזה רוכש השירות מקבל פטור מקניה והתקנה של מוצר התוכנה המבוקש, מה שמביא לעלויות נמוכות בהרבה מהמודל המסורתי של קניית מוצר תוכנה, יחד עם תשתיות (כמו שרתים), מערכות הפעלה ובסיסי נתונים וביצוע תהליך התקנה מורכב ויקר.

במימוש SaaS חוסך הארגון את המשאבים ומשלם לספק השירות רק עבור מספר הרישיונות הדרושים לו. לאור תכונותיה של NetSuite, החברה נרכשה לאחרונה על-ידי אורקל (Oracle) תמורת 9.3 מיליארד דולרים במזומן – הרכישה השנייה בגודלה מבין יותר מ-100 הרכישות של ענקית ה-IT.

לקוחותיה של NetSuite בישראל כוללים מאות משתמשים, ביניהם Imperva ,Ironsource ,SimilarWeb ,Perion ו-Zerto. לאור ההצלחה של מערכת ה-ERP בענן NetSuite והמספר הגדול של הארגונים והעסקים המשתמשים במערכת בישראל, הקימו לאחרונה המשתמשים את פורום NetSuite בישראל – Israeli NetSuite user group – ILNUG.

הפורום פועל בחסות נטקלאוד, ובו חברים מאות משתמשים ממגוון לקוחות המערכת בישראל. מטרת הפורום ליצור פלטפורמה לשיתוף מידע וידע, העלאת שאלות, מתן תשובות וסיוע הדדי בין כל משתמשי NetSuite בישראל, על מנת ללמוד מניסיונם של אחרים וכך לשפר ולמנף את עבודתם עם פתרונות NetSuite .

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים