תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - JIRA Service Desk

כנס JIRA Service Desk: שירות חכם בעידן דיגיטלי

13/03/2017 14:07
כנס JIRA Service Desk. צילום: יח"צ

ביום ד', ה-1 במרץ 2017, קיימה מתודה בשיתוף עם Atlassian העולמית כנס בנושא JIRA Service Desk באולמי סטוקו בתל אביב.

בכנס השתתפו כ-100 נציגי לקוחות ומתעניינים, והוא נחל הצלחה רבה. בכנס הרצו מומחי מתודה ונציג Atlassian מאירופה בנושאים שונים ומגוונים בתחום מרכזי השירות.

תוכנית הכנס כללה את ההרצאות הבאות:
● JIRA SD מהדורה 3.3 סקירת המוצריניב שושני, משנה למנכ"ל מתודה.
סיפורי לקוחרן לביא, מומחה JIRA, מתודה.
יכולות מתקדמות של JIRA SD: ניהול נכסי IT, שירותי מובייל, שיתוף פעולה מקוון – יניב שושני.
יישום JIRA SD מונחה ITILכרמל פירוטין, מנהל טכנולוגיות ראשי, מתודה.
תרבות של חדשנות ב-Atlassianולאד קוולקאנטי, מנהל ערוץ אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Atlassian.
● חידושים אחרונים במוצרי Atlassian (כגון: JIRA ,Confluence ,Bitbucket) – יניב שושני.

JIRA SERVICE DESK

JIRA Service Desk היא פלטפורמה משוכללת ופתרון מקיף לניהול Service Desk, הכולל ניהול טיקטים ובעלי תפקידים, SLAs מתקדמים, ניהול תורים (queues) ומסלולי טיפול בהתאמה אישית, דיווחים בזמן אמת ותעדוף אוטומטי לפי דרגות חומרה ועדיפות.

הכלי מאפשר מעקב ובקרה מרגע פתיחת קריאה (Ticket), דרך כל מחזור החיים ועד לסגירתה. הכלי כולל פורטל לקוחות אינטואיטיבי וקל לשימוש המאפשר ללקוחות לפנות לתמיכה בקלות ולעקוב באופן שוטף אחרי כל הטיקטים שנוצרו על ידם.

ולאד קוולקאנטי, מנהל ערוץ אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Atlassian. צילום: יח"צ

ולאד קוולקאנטי, מנהל ערוץ אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Atlassian. צילום: יח"צ

כל בקשת תמיכה מפעילה חיפושים אוטומטיים על בסיס מידע במטרה לספק פתרון מיידי. פורטל הלקוחות מאפשר תקשורת אינטראקטיבית מלאה עם משתמשי הקצה תוך שליטה על זרימת המידע על פי כללי הדיווח והסטנדרטים של החברה.

פלטפורמת JSD משלבת כלים מתקדמים ללמידה וניהול ידע – Knowledge Management – אשר מסוגלים לטפל במירב הקריאות לפי חוק פרטו (80/20) וקיסטום מהיר לטובת תרבות הארגון.

JIRA

פלטפורמת JIRA Software מספקת כלי עבודה חכמים לניהול צוותים, תכניות ופרויקטים של פיתוח תוכנה, בדגש לשיטות Agile & DevOps.

יניב שושני, משנה למנכ"ל מתודה. צילום: יח"צ

יניב שושני, משנה למנכ"ל מתודה. צילום: יח"צ

צוותי העבודה המשתמשים ב-JIRA Software  מייעלים תהליכי עבודה, משפרים יכולת חיזוי והערכות זמנים ומקצרים תהליכי פיתוח. עושר התכונות של JIRA Software מאפשר לארגון לתכנן בגמישות ולאמץ את שיטות העבודה הטובות והזריזות ביותר עבורו.

CONFLUENCE

מערכת Confluence של Atlassian הינה כלי שיתוף ידע המקשר בין האנשים בארגון בממשק משתמש נוח המעודד שימוש ויצירת תוכן. המערכת מאפשרת לארגון לשתף ידע ותיעוד, משימות ופרויקטים תוך שימת דגש על שימוש ברשתות חברתיות פנים-ארגוניות.

רן לביא, מומחה JIRA, מתודה. צילום: יח"צ

רן לביא, מומחה JIRA, מתודה. צילום: יח"צ

מתודה

מתודה היא החברה המובילה בארץ בייעוץ אסטרטגי, שיפור תהליכים, ניהול הידע, איכות, תשתיות ובקרת פרויקטים לגופי מחשוב ופיתוח מערכות.

מתודה היא Gold Solution Partner של Atlassian ומספקת שירותי ייעוץ, פיתוח, הטמעה ותחזוקה של כלל המוצרים מבית Atlassian, הכוללים בין היתר: ייעוץ וליווי בהטמעת המערכת, ייעוץ וליווי בהטמעת תהליכי ALM ארגוניים, סיוע בהתקנות וקונפיגורציה של המערכת, ביצוע הדרכות, ייעוץ וסיוע בביצוע אינטגרציה על כלי ניהול תצורה וניהול קוד של צד שלישי, תמיכה ותחזוקה.

אירועים קרובים