תוכן שיווקי
לקראת אירוע - EDUTECH 2017, יום ב' 27 בפברואר, LAGO

טלדור משיקה את Assessment Master – מערכת לביצוע וניתוח של בחינות ממוחשבות

13/02/2017 11:07

טלדור משיקה את מערכת Assessment Master – המערכת מובילה בתחומה בעולם בבנייה, ביצוע וניתוח של בחינות ממוחשבות.

המערכת מבוססת על מוצר בינלאומי של Sonet האוסטרלית ומשווקת בבלעדיות על ידי קבוצת טלדור. ביסוס מעמדה כמובילה עולמית התרחש בזכות אלמנטים מתקדמים, כגון: סימולציות, פריטים גרפיים-אינטראקטיביים, אוטומטיזציה בציון ופתרונות לנבחנים בעלי צרכים מיוחדים.

אלמנט ייחודי נוסף וחדשני של המערכת הוא יכולות Big Data ו-BI: המערכת אוספת מידע התנהגותי אודות הנבחן ומציגה בדו"חות ניתוח חכמים, באינטגרציה למערכת הפדגוגיה.
למערכת ניסיון מוכח במבחני ענק בינלאומיים:
● Napalm Trial – הועבר מבחן בשיתוף עם ACARA למעל 32 אלף תלמידים סימולטנית ומעל 40 אדמיניסטרטורים.
● ICILS – בוצעה בחינה בשיתוף עם ACER & IEA במשך שלוש שנים, של למעלה מ-70 אלף תלמידים ב-20 מדינות.
● AHELO – בוצעה בחינה במסגרת ACER & OECD של למעלה מ-40 אלף תלמידים ב-20 מדינות.

חיים סלע, סמנכ"ל חטיבת BPO בטלדור, מסר כי "המערכת נבחרה על ידי משרד החינוך כמוצר מוביל לניהול מבחנים מתוקשבים במסגרת מכרז ייעודי, ועברה פיילוט מוצלח של בחינות המדמות מבחני מיצ"ב ובגרויות. יתרונות המערכת מובהקים לכל הצדדים: המרצה יכול לצור מבחנים בצורה אוטומטית, פשוטה וחכמה. הסטודנט חווה את המבחנים בצורה אינטראקטיבית ונגישה. האקדמיה מתייעלת וחדשנית".

לדברי נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור, "אנו גאים להשיק בבלעדיות מערכת חדשנית בינלאומית, אשר תביא את הלומדים והמלמדים לחזית הקידמה הטכנולוגית. בזכות המערכת נוכל ליישר קו עם המדינות המתקדמות, וזאת בכמה אמצעים: ראשית, הגשת התלמידים לבחינות בצורה ממוחשבת ואינטראקטיבית, שהיא הכי טבעית להם. שנית, ייעול ושדרוג תהליכים פדגוגיים מסורתיים, ובנוסף, שמירה על אובייקטיביות וטוהר הבחינה".

אירועים קרובים