תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Allcloud Launch Event

זואורה העולמית בחרה באולקלאוד להיות המייצגת הבלעדית שלה בישראל

החברה מציעה פתרון ענני לתמחור דינמי לחברות המבוססות על מודל מנויים ● פוטנציאל השוק הישראלי לפתרונות שלה מוערך בעשרות מיליוני שקלים

30/01/2017 13:23
AllCloud

כתב: הילל יוסף.

באירוע השקה אקסקלוסיבי שנערך היום (ב') הכריזה אולקלאוד (AllCloud), המובילה בישראל במתן פתרונות ענן לארגונים ולעסקים, על שיתוף פעולה אסטרטגי עם זואורה (Zuora) העולמית, במסגרתו תהיה אולקלאוד המייצגת הבלעדית של זואורה בישראל.

רונית רובין, מנכ"לית אולקלאוד, ציינה כי "שיתוף הפעולה עם זואורה נראה טבעי ואידיאלי לאולקלאוד, הפועלת בסביבה של חדשנות טכנולוגית ומתמחה בפתרונות הענן המתקדמים ביותר. שתי החברות שותפות לעולם ערכים דומה ורואות לנגד עיניהן את הצורך לייצר ערך אמיתי ללקוחות".

חלק גדול מלקוחות אולקלאוד הם מועמדים טבעיים לשימוש בפלטפורמה של זואורה, מה שהופך את אולקלאוד לשותפה טבעית, וליחידה שיכולה להציע פתרון מקיף ואטרקטיבי למגוון לקוחותיה. בנוסף, מהווה שיתוף הפעולה נדבך חשוב בתוכנית אסטרטגית רחבה להמשך פיתוח פעילותה העסקית של אולקלאוד בישראל ובחו"ל.

זואורה טבעה לא מכבר את המונח "כלכלת מנויים", מתוך אמונה שהעולם עובר שינוי משמעותי וכיום אנשים לא קונים יותר מוצרים, אלא שירותים במודל מנויים. מדובר במובילה עולמית באוטומטיזציה של תוכניות המנויים והגבייה, וכמי שיושבת בתפר שבין מערכת ה-CRM ל-ERP של החברות, ולכן מהווה פתרון אידיאלי ואטרקטיבי לחברות ההיי-טק, שמתעסקות לא מעט בכל הקשור לתמחור מוצרים ושירותים באינטרנט.

יצוין שזואורה הוקמה ב-2008 והוגדרה כהבטחה גדולה עם כניסתה לרשימת "17 הסטארט-אפים שאפשר להמר עליהם בקריירה שלך" של Business Insider. כיום מונה החברה כ-300 עובדים ויותר מ-500 לקוחות, ביניהם HP, פייננשל טיימס (Financial Times), סימנטק (Symantec), דל (Dell), קוואלקום (Qualcomm), דלויט (Deloitte), שניידר אלקטריק (Schneider Electric) ו-HBO.

באירוע – כ-500 מוזמנים מחברות ההיי-טק הגדולות

לאירוע ההשקה האינטראקטיבי של מגוון פתרונות הענן של אולקלאוד הוזמנו כ-500 איש, ביניהם הראל יפהר, מנכ"ל AWS ישראל, אוליביה אלבז, סמנכ"ל אזורי של Salesforce, ובכירים נוספים במשק הישראלי בכלל ובשוק המחשוב בפרט. באירוע למדו והתנסו המשתתפים במגוון חוויות אינטראקטיביות, המציינות תחנות בדרך לצמיחת ארגונים בענן – הן בפן העסקי והן בפן הטכנולוגי. את התחנות בדרך ליוו מומחים בתחומים שונים של פתרונות בענן.

לקחו חלק באירוע מגוון השותפים של אולקלאוד, ביניהם Vlocity ,Salesforce ,Logz.io ,AWS, נט-אפ (NetApp), גוגל (Google) ורבים נוספים.

לאולקלאוד, שהוקמה על ידי יוסי פרנקל ב-2014, יש מעל 1,500 לקוחות במגוון רחב של תחומים וגדלים. ביניהם ניתן למנות את סלקום, אמדוקס, אדמה, לייבפרסון, צ'ק פוינט (Check Point), מלאנוקס, קלטורה, לומניס, גט (Gett), מוביט (Moovit), סודה סטרים, סלברייט, בנק לאומי ורבים אחרים. אולקלאוד מונה כ-110 עובדים במשרדיה, הממוקמים בפארק אפק שבראש העין, ברומניה ובגרמניה.

על רקע צמיחת החברה וההרחבה הצפויה בארץ ובחו"ל, לרבות הגידול המשמעותי בפעילות ובהכנסות, מונתה בסוף 2016 רונית רובין, ששימשה בעבר כראש החטיבה העסקית של פרטנר, לתפקיד מנכ"לית החברה.

 

אירועים קרובים