תוכן שיווקי

לראשונה: CRM לנמל חיפה – מכרז ההקמה יצא לדרך

19/01/2017 14:53
מכרז להקמת מערכת CRM לנמל חיפה

נמלי ים, בהיותם שער הכניסה הראשי למדינת ישראל (למעלה מ-98% מהסחר אל ישראל וממנה עובר בנמלי הים של ישראל)  נותנים שירות לאלפי לקוחות: יבואנים, יצואנים, חברות ספנות, חברות שילוח, תובלה, רכבת, עמילי מכס ולמעשה כל מי שנוגע בדרך כזו או אחרת עם עולם ההובלה הימית או היבשתית של סחורות.

נמל חיפה, הנמל הישראלי הגדול ביותר הן במונחי מטען והן בנוסעים ובתיירים, יוצא כעת לראשונה במכרז להקמת מערכת CRM חדשה מבית Microsoft Dynamics, כולל פורטל לקוחות מתקדם.

לדברי זוהר רום, דובר נמל חיפה וממובילי פרויקט ה-CRM בנמל, "אין ספק שכיום, בתחרות הקיימת בין הנמלים בישראל, ובוודאי לנוכח התחרות שתגבר בשנים הבאות, ישנה חשיבות עבורנו, וגם עבור הלקוחות שלנו, בהקמת מערכת ניהול לקוחות מתקדמת ומעודכנת, שתיתן לנו וללקוחות שבוחרים ליהנות מהשירותים של נמל חיפה, מידע מדויק בזמן אמת על הפעילות בנמל".

"מדובר ללא ספק במשימה מאתגרת. אנחנו מכוונים גבוה, גם ביחס למה שאפשר למצוא כיום בטרמינלים המתקדמים ביותר בעולם".

ממסמכי המכרז להקמת מערכת ה-CRM החדשה של נמל חיפה, עולה כי הנמל מתעתד להקים בחודשים הקרובים את מערכת ה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft) וכן פורטל המבוסס על המערכת.

גאווה ישראלית, עוצמה עולמית. נמל חיפה

גאווה ישראלית, עוצמה עולמית. נמל חיפה

המכרז הינו מכרז פומבי עם בחינה דו-שלבית שבמסגרתו יתמודדו המציעים על רכיב האיכות והמחיר. משקל רכיב המחיר יהווה 70% מן הציון המשוקלל, ומשקל רכיב האיכות יהווה 30% מן הציון המשוקלל, כאשר תקופת ההתקשרות תהיה לשנה ו/או עד לסיום בניית הפורטל.

בנוסף, לחברת הנמל תהיה אופציה במהלך חמש השנים שלאחר סיום בניית הפורטל ו/או הקמת והטמעת מערכת ה-CRM, לרכוש שעות הדרכה על פי ההצעה במכרז ו/או שעות עבודה למנתח/מפתח עבור שינויים לאחר הפעלת המערכת.

מפגש מציעים שהינו חובה למי שמעוניין להציע, יתקיים בנמל כבר ביום ג', 24 בינואר, ומועד האחרון להגשה נקבע לתאריך 16 בפברואר.

"אין ספק שמדובר בפרויקט מאתגר מאוד, הן עבור נמל חיפה והן עבור החברה שתזכה במכרז ותלווה אותנו בדרך להגשמתו. תחום הנמלים וההובלה הימית בכלל הוא תחום מרתק ויוצא דופן, וכניסה של מערכות טכנולוגיות מתקדמות דוגמת ה-CRM ופורטל הלקוחות אליו יהוו ציון דרך משמעותי לתחום, וכמובן למי שייבחר ללוות אותנו בתהליך", אמר רום.

"פרטים ממש על התוכניות שלנו למערכת, מטבע הדברים, זה לא הזמן והמקום לחשוף כרגע, אבל מי שמכיר את נמל חיפה ועוקב אחריו בשנים האחרונות מבין שמדובר בנמל שמכוון גבוה ונמצא בקדמת הטכולוגיה, כיאה לנמל המוביל של מדינת החדשנות".

"יש לנו את העגורנים המתקדמים בעולם, אנו משתמשים במערכת ניהול המסופים הטובה והמתקדמת ביותר של Navis, אנו בונים כעת שער מטענים למשאיות שיהיה כולו אוטומטי, עם חיישנים שיזהו כל מה שצריך על המשאית, הנהג והמטען תוך כדי נסיעת המשאית, ואל כל אלה מצטרף כעת פרויקט ה-CRM ופורטל הלקוחות שיצא למעשה לדרך השבוע במכרז לחיפוש החברה שתלווה אותנו בהקמתו", מוסיף זוהר רום.

לקבלת פרטים נוספים על המכרז של נמל חיפה באתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים