תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Fortinet 361

"נדרש לשלב היבטי אבטחת מידע בכל שלבי פרויקט ה-IT"

לדברי לירן כהן, מנהל תחום אבטחת מידע והגנת הסייבר, HPE ישראל, "מצאנו כי סל פתרונות אבטחת המידע של פורטינט הוא המתאים ביותר לצורכי הלקוח הארגוני" ● "במספר רב של פרויקטים, ערכנו בדיקות חדירה - לאחר שהטמענו את מוצרי פורטינט - והבדיקות הצליחו"

19/01/2017 12:18
לירן כהן, מנהל תחום אבטחת מידע והגנת הסייבר, HPE ישראל.

כתב: הילל יוסף

"בכל אחד מעשרות הפרויקטים שהסניף הישראלי של ענקית ה-IT עורך בקרב לקוחותיה הארגוניים בארץ, אנו דואגים לשלב את היבטי אבטחת המידע כבר בשלבים המוקדמים, של העיצוב והתכנון. לאחר מכן, אנו משלבים את מימד אבטחת המידע לאורך כל שלבי פרויקט ה-IT", כך אמר לירן כהן, מנהל תחום אבטחת מידע והגנת הסייבר, HPE ישראל.

HPE הינה שותפה עסקית של פורטינט (Fortinet) ופרסה את חסותה בכנס שנערך באילת ללקוחות החברה בישראל. לדברי כהן, "לאחר הפיצול שערכה HP, החליטה הנהלת HPE להתמקד בארבעה תחומי IT עיקריים. זאת, מתוך הבנה של צורכי הלקוחות בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, והיכולת לאפשר, להגן, להעצים ולסייע ללקוחות הארגוניים לבצע את השינוי הנדרש בצורה מהירה, פשוטה וחלקה – ככל האפשר".

"תחום אבטחת המידע – בישראל כמו בעולם", אמר כהן, "הוא שוק עם צרכים רבים וייחודיים. נבנתה אצלנו ההבנה כי אין פרויקט IT בלא אבטחת מידע, ולכן אנו משקיעים במימד הזה משאבים רבים". לדבריו, "יש לנו צוות מקצוענים גדול, בעל מומחיות מעמיקה בתחום האבטחה. העובדים הם מקצועיים בתחומם ובעלי הסמכות שונות, דוגמת CISSP, הסמכה של פורטינט והסמכות נוספות".

ב-HPE ישראל, הוסיף כהן, "מצאנו כי סל פתרונות אבטחת המידע של פורטינט הוא המתאים ביותר לצורכי הלקוח הארגוני. במספר רב של פרויקטים, ערכנו בדיקות חדירה – לאחר שהטמענו את מוצרי פורטינט. ממצאי הבדיקות הצביעו על הצלחה, כלומר שלא בוצעה חדירה בפועל".

שכפול שיתופי פעולה מהעולם – בארץ

לצד ההסמכות המקצועיות, ציין כהן, "אנו משכפלים בארץ את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שיש ל-HPE בעולם. אחד משיתופי הפעולה הללו הוא עם פורטינט, במסגרתו אנו עורכים אינטגרציה למוצרי פורטינט ולמוצרים של HPE – שרתים, רשתות תקשורת, מערכות אחסון ופתרונות מחשוב בסביבת ענן".

HPE, הוסיף כהן, "מביאה את המומחיות שלה בתחום אבטחת המידע, לטובת הגנה טובה יותר על הלקוח הארגוני שאצלו מבצוע פרויקט ה-IT". לדבריו, "במהלך שנת 2016 בצענו עשרות פרויקטים שהיו משותפים ל-HPE ישראל ולפורינט ישראל".

"הפרויקטים נערכו בכלל מגזרי התעשייה, ממשלה, ביטחון, היי-טק, תעשייה, וכן ארגונים מהמגזר הפיננסי. בכל הפרויקטים הללו הוטמעו מוצרי אבטחת המידע של פורטינט על גבי תשתיות המחשוב ותשתיות התקשורת של HPE".

"מה שמאפיין את הארגונים בהם נערכו הפרויקטים הללו הוא חשיפה פוטנציאלית גבוה לאיומי אבטחת מידע, בשל משאבי מחשוב רבים וקריטיים, לצד ארגונים אשר בחלקם היו מרובי משתמשים". בפרויקטים אלה, הוסיף כהן, "הבאנו לידי ביטוי את המומחיות והידע הרחב שלנו בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר".

על פי כהן, "אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל, הוא שהעמיד את תחום אבטחת המידע ואת חשיבותו, כאחד מהתחומים שהושם עליהם דגש בשנת 2016. הדגש הזה צפוי להימשך אף השנה".

כהן סיכם באומרו כי "בשנת 2016 חווינו גידול דו-ספרתי באחוזים בהיקף הפעילות בתחום אבטחת המידע של בסניף הישראלי של HPE. השנה תהיה שנת מיקוד של HPE ישראל לכלל אוכלוסיית המומחים – ובתוכה מקצועני אבטחת המידע. החברה ממשיכה להיערך על מנת להעניק את מוצרי ופתרונות אבטחת המידע ללקוחותיה הארגוניים, בהתאם לצרכים שלהם. כל האנשים הטכניים של HPE נכנסים ומעמיקים בתחום אבטחת המידע – כי אין מפגש עם לקוח ארגוני בו לא עולה נושא אבטחת המידע".

אירועים קרובים