תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Day, יום ג' 7 בפברואר, סטוקו

SuSE בפרויקט חדש: מחשבי-על להמונים

SuSE יוצאת בפרויקט שמטרתו להנגיש מחשבים רבי-עוצמה, שעד עתה יכלו להיבנות ולהיתמך בידי מעטים - לתעשייה הכללית

05/01/2017 15:53
דורון אופק, מנכ"ל SUSE. צילום: ישראל הדרי

חברת הקוד הפתוח SuSE מכריזה על פרויקט חדש- Open HPC לשימוש מסחרי. SuSE תציע הנגשה ותמיכה במחשבי-על (HPC) המסוגלים לבצע חישובים מורכבים וארוכים תוך זמן קצר. מדובר בתוכנת הפעלה למחשבי-על, מבוססת Linux, הראשונה מסוגה בעולם המופצת באופן מסחרי.

הפצת ה-Linux המדוברת תוכל לפעול על מחשבי-על קיימים וגם על המעבד החדש, אותו הציגה אינטל (Intel) לאחרונה. מחשבי-על משמשים כיום בתעשיות שונות – בהן התעשיות הבטחוניות והגרעיניות.

הפרויקט החדש יוכל להנגיש את העוצמה הזו לשורה ארוכה של חברות מסחריות וארגונים, להם לא היו עד כה את המשאבים לפרויקט שכזה.
לדברי דורון אופק, מנכ"ל SuSE ישראל, "עד היום כדי לבנות ולהפעיל מחשב-על היה צורך באיש מקצוע ייחודי שידע לכתוב את הקוד, להתאים אותו ולהפעיל את המחשב. אין כמעט אנשי מקצוע כאלה בנמצא, וכך מחשבי-העל נותרו מחוץ למשחק עבור חברות רבות במשק".

"Open HPC הוא פתרון ייחודי, ראשון מסוגו בעולם – מערכת הפעלה מסחרית המאפשרת לארגונים גדולים להקים מחשב-על בעצמם, בהשקעה דומה להקמת שרתים רגילים".

"היום משתמשים במחשבי-על להרבה יותר מאשר פרויקטים מדעיים ייחודיים", אומר מייקל מילר, נשיא תחום האסטרטגיה של SuSE. "היום מנצלים מחשבי-על לאנליזות של מסדי נתונים גדולים, רשתות מחשוב, למידת מכונה ורובוטיקה כדי לפתוח עידן חדש של פוטנציאל מחשובי".

"הפרויקט החדש של SuSE שם עולם חדש של תעשיות ומיזמים בהישג יד, ומאפשר לנו לתת תובנות מבוססות-נתונים כדי להתחרות ולהתקדם. זו גישה משנת-תעשייה שתאיץ מאוד את הקדמה במחשבי-העל, ותקדם את מצב הטכנולוגיה לרמה שתיתן יתרונות בשטח ללקוחות ולשותפים שלנו".

SuSE היא חברת קוד פתוח, המתמחה בפתרונות אחסון, תמיכה ובניית מערכות הפעלה בקוד פתוח לחברות גדולות. עתה הם משלבים את הניסיון העשיר שלהם בתחום עם ההתמחות של אינטל, להנגשת מחשבי-על לתעשייה.

אירועים קרובים