תוכן שיווקי
לקראת אירוע - IT מוניציפאלי 2017, יום ג' 10 בינואר, LAGO

Prodware ישראל מיישמת מודול חינוך ייחודי באמצעות Microsoft Dynamics CRM

05/01/2017 09:55

Prodware ישראל, שותפה בכירה של מיקרוסופט (Microsoft) בישראל המתמחה בין היתר ביישום Microsoft Dynamics CRM בקרב ארגונים, החלה לאחרונה לעסוק בתחום עם ערך מוסף אמיתי: חינוך.

בפרויקט עבור אחת מהעיריות במרכז הארץ, התבקשה Prodware ישראל לאפיין, לפתח וליישם פתרון מבוסס Microsoft Dynamics CRM שמעניק תמונה מקיפה על הנעשה בתחום החינוך בעיר.

כך נולד מודול חינוך, שפועל בהצלחה רבה ועתיד להתרחב לערים נוספות בישראל.
מודול חינוך נולד מתוך הצורך של מחלקת החינוך בעירייה לקבל תמונת "360 מעלות" של מצב החינוך בעיר, במטרה לשפר את השירות הניתן לילדים, להורים ולבתי הספר. בכירי מחלקת החינוך סברו, ובמידה רבה של צדק, ששיפור השירות למוסדות החינוכיים ולילדים בבית הספר יסייע לכל הגורמים העוסקים במלאכת החינוך, ויתרום רבות להצלחתם של התלמידים בלימודים.

המודול שפותח אפשר לעובדי העירייה לקבל תמונת מצב עדכנית בנוגע לכל כיתה, שכבה ובית ספר בעיר. המידע כולל מספר מדויק של מספר התלמידים בעיר, לרבות מספר התלמידים החריגים, מספר התלמידים שלומדים מחוץ לעיר ואלו שמגיעים מערים אחרות ללמוד בבית הספר המקומיים, ועוד.

נתונים אלו נגישים בלחיצת כפתור, ומסייעים לגורמים בעירייה להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של כל מוסד לימודי בעיר. המודול מתממשק למנוע ה-Power BI של מיקרוסופט, שמאפשר לבצע קשת רחבה של פילוחים חכמים, ליהנות מתצוגות מידע מתקדמות (dashboards) ועוד.

על מנת להבין את גודל המהפכה שיצר מודול חינוך, יש להכיר את המציאות שקדמה לו, שבה בתי הספר היו מתקשרים עם העירייה באופן עצמאי לגבי הנתונים השונים.

מדברים באותה שפה

בנוסף, המידע אודות ילדי הגן ותלמידי הבית הספר נוהל באופן מופרד לגמרי. מודול חינוך משנה את התפישה מן הקצה אל הקצה, ומאפשר לעירייה להתנהל מול כל בית ספר בנפרד מחד, ומאידך להתייחס למכלול ולסנכרן בין הנתונים השונים. בנוסף, העירייה נהנית ממידע רציף שיוצר מעין "סיפור תלמיד" של כל תלמיד ותלמידה בעיר, מהגן ועד לתיכון. החשיבות של רצף סיפורי שכזה, בייחוד בהקשר החינוכי – היא עצומה.

Prodware ישראל מכירה היטב את עולם התוכן המוניציפלי", אומר משה בן בסט, מנהל פעילות ה-CRM בProdware ישראל. "עקב הפרויקטים הרבים והמגוונים שביצענו בעבר בעיריות השונות, אנו יודעים לדבר בשפה שלהן. יתרון זה מגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלנו ביישום הפרויקט לפי הדרישות הספציפיות, ומסייע לעיריות להשיג את מטרותיהן".

בנוסף, למודול חינוך יש תת-מודול לוגיסטי, המשרת את העירייה אל מול הצרכים הלוגיסטיים של מוסדות הלימוד השונים. המערכת מאפשרת לעירייה לתת שירות יעיל ומדויק יותר לבתי הספר, בין אם מדובר בתיקון מזגנים, שיפור תשתיות או תחזוקה שוטפת, ובכך לעלות את מידת שביעות הרצון של בית הספר, הצוות החינוכי, ההורים והתלמידים.

"למודול חינוך יש השפעה אדירה על השירות שמעניקה העיריה בתחומי החינוך, וכתוצאה מכך גם על החינוך עצמו בעיר", מסכם בן בסט. "השאיפה שלנו ב-Prodware היא לתעל את הניסיון שצברנו ולשרת עיריות רבות נוספות בישראל".

רוצים ללמוד עוד על מודול חינוך של Microsoft Dynamics CRM? למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים