תוכן שיווקי

אוטו ברקס, CA: "מהפיכת התוכנה זעזעה את העולם הישן"

ברקס, סגן נשיא בכיר והמנהל הטכנולוגי הראשי בחברה, הרצה ביחד עם איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של CA, בכנס CA World ● לדברי סייד, "כיום יש לחצים שלא היו בעבר - להיות מהירים ויעילים יותר, להביא לחדשנות ולספק איכות ומהימנות גבוהות יותר"

29/11/2016 10:28
אוטו ברקס, המנהל הטכנולוגי הראשי של CA Technologies. צילום: יח"צ

בפתח יומו השני של כנס CA World, הכנס השנתי של CA Technologies שנערך בלאס וגאס, יכלו המשתתפים להאזין להרצאת מליאה מרתקת של אוטו ברקס, סגן נשיא בכיר והמנהל הטכנולוגי הראשי של CA, ואיימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של החברה. ההרצאה עסקה בעידן מהפיכת התוכנה וכלכלת האפליקציות, וההיצע של CA בעידן החדש.

CA Technologies מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

"מהפיכת התוכנה זעזעה את העולם הישן", אמר ברקס. "הגבולות בין החברה והעולם החיצון מתרופפים. מודלים ישנים היו מבוססים על יתרון כלכלי של הפרדת העסק מהעולם החיצון, כאשר בתוך הארגון יש בקרה על המבנה והתרבות הארגונית. הטכנולוגיה שינתה זאת. חברות חכמות ממנפות כיום את הרשתות החברתיות של עובדיהן כדי לפתח את העסק".

אוטו ברקס, סגן נשיא בכיר והמנהל הטכנולוגי הראשי של CA, ואיימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של החברה. צילום: יח"צ

אוטו ברקס, סגן נשיא בכיר והמנהל הטכנולוגי הראשי של CA, ואיימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של החברה. צילום: יח"צ

"הטכנולוגיה משנה באופן דרמטי את התפיסה שלנו לגבי עצמנו", המשיך ברקס. "החוויות החדשות הן עשירות יותר. כיום יש יכולת קישוריות בכל מקום, התפתחויות שוטפות במציאות רבודה ומציאות מדומה, אינטראקציה המבוססת על קול וחיישנים, ועיצוב המכוון כלפי המשתמש. חוויות אלו יוצרות זרם של נתונים לגבי מי אתה ומה אתה חש וחווה בכל רגע".

ברקס הדגיש כי "מי שיוכלו להפוך נתונים לתובנה ולהבנה יהיו האלופים של הכלכלה הדיגיטלית. יכולת ניתוח (Analytics) ובינה מלאכותית (AI) עומדים לשנות את כל מה שאנו יודעים על עצמנו ועל עולמנו. עד לאחרונה התוכנה שימשה לתמיכה בעסקים. היום היא גם מניעה את העסקים ויוצרת בידול".

"בעולם הישן התוכנה שימשה לייעול ה-silos של מכירות, שיווק, כספים ומשאבי אנוש", אמר. "השגשוג של מכשירים המחוברים לאינטנרט דורש כיום מבט אחר לחלוטין על התוכנה. היום, תוכנה צריכה ליצור קשר חי וישיר עם לקוחות בערוצים דיגיטליים. אנו מדברים היום על 'בית החרושת לתוכנה' שאינו רק מספק תוכנה, אלא מספק חוויות. יש צורך לשנות את האופן שבו בונים תוכנה ויש צורך במתודולוגיות הממוקדות בלקוחות".

איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של CA Technologies. צילום: יח"צ

איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של CA Technologies. צילום: יח"צ

סייד אמר בפתח דבריו כי "כיום יש לחצים שלא היו בעבר – להיות מהירים ויעילים יותר, להביא לחדשנות ולספק איכות ומהימנות גבוהות יותר. הטרנספורמציה הדיגיטלית מאפשרת להביא ערך עסקי ללקוחות באמצעות תוכנה. כדי לעשות זאת יש צורך בתהליך מתמיד של חדשנות, ויש צורך בנקודת מבט חדשה כיצד מצמצמים את הפער בין רעיונות לתוצאות".

סייד ציין כי "יש צורך ב-flow חדש שמתחיל בתכנון וניהול אג'יליים ומתבסס על DevOps ואוטומציה כדי להבטיח פיתוח אפקטיבי וגרסאות תוכנה המשוחררות בזמן הנכון. הכל מתחיל בניהול אג'ילי, שהוא יותר מאשר כלים ותהליכים. זוהי טרנספורמציה עסקית ותרבותית שהופכת את החברה לזריזה יותר, מאפשרת תגובה מהירה יותר לשינויי שוק תחרותיים, והופכת את העובדים ליעילים. כל זה מקרב את העסק ללקוחות".

"CA Agile Central היא הפלטפורמה המובילה לניהול אג'ילי והיא תומכת באג'יליות ברמת החברה" אמר סייד. "אולם אג'יליות יכולה להצליח רק אם יש נכונות מלאה של הצוות, הזקוק לכלים קלים ללמידה ולשימוש.  באופן מסורתי, לכלים ברמת הארגון היתה עקומת למידה תלולה. השיפורים החדשים שהוכרזו במהלך הכנס לפלטפורמת CA Agile Central, מאפשרים שימוש קל ואימוץ מהיר".

לדברי סייד "מפתחים צריכים להאיץ את תהליך הפיתוח וניתן להשיג זאת באמצעות APIs, המאיצים את יצירתן של אפליקציות Web ואפליקציות ניידות. באמצעות שילוב של נתונים ו-workflows במערכות עסקיות שונות, סל מוצרי הניהול של CA מאפשר רמה של ביצועים ללא תחרות, יכולת הרחבה ואבטחת מידע".

"כדי להפחית בצורה דרמטית את הזמן שבין הרעיון לתוצאות, יש צורך להאיץ את כל ה-flow, כולל בדיקות ופריסה", הדגיש סייד. "DevOps מייעל את הבדיקות והפריסה, על ידי כך שהוא מאפשר מודל של שילוב ואספקה רצופים. רמת אוטומציה זו, ב'בית החרושת לתוכנה' של הלקוח, משחררת את המפתחים להתמקד בדבר הכי טוב שהם עושים: כתיבת תוכנה ויצירת ערך ללקוח".

אירועים קרובים