תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ICS-CYBERSEC 2016, יום ב' 5 בדצמבר, LAGO

אפקון סיימה בהצלחה קורס הכשרה על ה-PULSE 4.0 בדרום אמריקה

28/11/2016 10:44
אודי ויזנר, מנכ"ל חטיבת האלקטרוניקה והתוכנה של אפקון. צילום: יח"צ

אפקון תוכנה, מחלוצות אספקת פתרונות שו"ב למערכות SCADA, הודיעה היום כי סיימה בהצלחה קורס הכשרה למערכת 4.0  PULSE שהושקה על ידה לאחרונה.

אפקון, אשר השקיעה בפיתוח הגרסה החדשה כ-10 מיליון שקלים, מציעה היום לשוק מערכת המשמשת לניטור, שליטה ובקרה על מערכות בתחומי בקרה תעשייתית, בקרת מבנה (אנרגיה, תאורה, מיזוג אוויר, גילוי אש), ביטחון (ממשקים למצלמות, GIS, בקרת כניסה, פריצה) ועוד.

הגרסה החדשה הותאמה לעולם האינטרנט של הדברים, ותוכל בנוסף למגוון היכולות הקיימות, לנהל ולשלוט במספר עצום של סנסורים אשר מופעלים באמצעות ענן ואפליקציות.

יכולת חדשנית זו מקדמת את PULSE לעמדת זינוק מצוינת לשמש כפלטפורמת שו"ב בפרויקטים כגון "ערים חכמות", ארגונים הצועדים לדור הבא של המהפכה התעשייתית – Industry 4.0 ועוד.

הקורס, שהועבר על ידי ארנלדו דימיורו, נועד להכשיר מהנדסי יישום ותמיכה, תוך הבנה ולימוד מעמיק של המערכת, כמו גם במתן דגש על ההבדלים הגדולים בין תוכנת ה-P-CIM הוותיקה, לבין ה-PULSE כתוכנת HMI/SCADA מתקדמת. בקורס נטלו חלק נציגים ושותפים עסקיים של אפקון מארגנטינה, ומארצות נוספות בדרום אמריקה.

סיום הדרכה על מערכת 4.0  PULSE

סיום הדרכה על מערכת 4.0 PULSE

אחד האינטגרטורים שהשתתפו בקורס ציין כי לקוחותיו, שכבר ציפו לקבל את כלי ה-PULSE, יוכלו כעת ליישם פתרונות אפקטיביים לקבלת תוצאות טובות ואמינות יותר, באמצעות יישום טכניקות להשגת Key Performance Indicators) KPI's) טובים יותר, זאת לצד שיפורים ב-OEE (ר"ת Overall Equipment Efficiency).

בקורס נטלה חלק בין השאר חברת אינטגרציה מדרום אמריקה העוסקת שנים רבות בהטמעת מערכות. חברה זו עבדה בעבר עם תוכנת ה-P-CIM הוותיקה.


כעת האינטגרטור, לאחר שבחן אפשרויות נוספות, בחר להציע את פתרונות PULSE, הן ללקוחות החדשים והן לשדרוג לקוחות קיימים. בין השיקולים לבחירה, ציין האינטגרטור את העובדה ש-PULSE שמרה על המשכיות ותאימות לתוכנה הוותיקה, ובכך מאפשרת שימור השקעה בת שנים ביישום והטמעת המערכות, יחד עם התועלת שבגרסה החדשה התואמת לצרכים החדשים בעולם האינטרנט של הדברים, מגמת 4.0 Industry, טכנולוגיית הענן, Big Data, תוכנה ושירות.

לדברי אודי ויזנר, מנכ"ל חטיבת התוכנה באפקון בקרה ואוטומציה, "התגובות למערכת נלהבות. העובדה שאפקון השכילה לשלב בגרסה זו מענה לטרנד העולמי של האינטרנט של הדברים שבמסגרתו כל בקר מסוגל להיות מופעל בענן הארגוני, באינטרנט ובאפליקציות, מקנה לה יתרונות רבים בפרויקטים של 'ערים חכמות', ומגוון יישומים נוספים".

אירועים קרובים