תוכן שיווקי

היטאצ'י דאטה סיסטמס משיקה מערך אחסון פלאש חדש ומשופר

הגרסאות החדשות של פתרונות היטאצ'י נועדו להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית

27/11/2016 17:18
Hitachi Virtual Storage Platform

היטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS), מובילה עולמית בפתרונות אחסון, גיבוי ומחשוב, הכריזה על השקת תוכנה ומערכות חדשות אשר נועדו לספק חוויית לקוח טובה יותר והחזר השקעה.

המערך המורחב החדש, אשר נקרא Hitachi Virtual Storage Platform (VSP), מופעל על ידי מערכת ה- Storage Virtualization Operating System (SVOS) של הדור הבא של היטאצ'י ומגובה על ידי אחריות המבטיחה 100% זמינות של נתונים. המערך מספק ביצועים, גמישות וסקלביליות של עומסי עבודה הרבה מעבר למה שמוצע על ידי פלטפורמות אחרות.

מערכת ה-SVOS 7 זמינה בכל מערכות ה-Virtual Storage Platformשל סדרות ה-G וה-F החדשות והקיימות. לקוחות קיימים יכולים להרוויח ממערכת ה-SVOS 7 ומיכולות הדחיסה ויכולות מניעת הכפילויות באמצעות עדכון תוכנה פשוט.

מידע בזמן אמת

בכלכלה הדיגיטלית של ימינו, חשוב כי לקוחות יקבלו מידע בזמן אמת, ועסקים יזהו את העלות-תועלת המקסימלית מהפעולות שהם מבצעים. על מנת לענות על הצרכים הללו, מערכת ה-SVOS 7 החדשה של היטאצ'י תוכננה עם flash-aware I/O stack ושירותי נתונים שונים:
הבטחת איכות השירות (QoS): השירות מאפשר ביצועים הניתנים לחיזוי לצורך חוויית משתמש עקבית. כן מאפשר השירות שימוש בשירותי הפחתת נתונים לעומסי עבודה לשם זמני תגובה צפויים יותר, ככל שנפחי הנתונים גדלים.
הפחתת נתונים הניתנת להתאמה: השירות מספק מניעת כפילויות ודחיסה ביחסי דחיסה של 2:1, 5:1 ולעיתים אף יותר. ה-SVOS 7 יכולה לבצע Offload של יכולות הדחיסה לדגמי הפלאש של היטאצ'י (FMD) לצורך הפחתת נתונים סקלבילית יותר מאשר מערכי פלאש אחרים.
ארגון בשורות ענן עבור סדרת all-flash VSP F: השירות מעביר בצורה שקופה קבצים לאחסון ענן פרטי או ציבורי, מפחית את העקבות של מרכז הנתונים ומאפשר עלויות אחסון נמוכות וצפויות יותר עבור יעילות IT מעולה.

יחד עם השקת ה-SVOS 7 ומערך ה-VSP המשופר, היטאצ'י משדרגת את ממשק הניהול שלה על מנת לפשט את ניהול הנתונים. גרסאות חדשות של Hitachi Storage Advisor,Automation Director ו-Infrastructure Analytics Advisor מאפשרות ללקוחות להטמיע בקלות רבה יותר את הפונקציות החדשות של SVOS 7 ולהפחית את המורכבות ואת העלויות התפעוליות של ה-IT.

בטוחות, בריאות וחכמות יותר

בוב מדאיו, סגן נשיא שיווק פתרונות תשתית בהיטאצ'י דאטה סיסטמס, אמר כי "התעשייה עוברת לפלאש והצגת טכנולוגיות ה-SVOS ,FMD וה-VSP שלנו מרחיבה בצורה דרמטית את הטווח של טכנולוגית פלאש והופכות אותה לנגישה יותר עבור הלקוחות שלנו, המחפשים דרכים להפחית עלויות".

היטאצ'י דאטה סיסטמס, חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י היפני, מספקת פתרונות ניהול מידע וחדשנות חברתית (Social Innovation) המסייעים לארגונים להצליח ולחברות להיות בטוחות, בריאות וחכמות יותר.

אנו מתמקדים במידע המספק ערך אמיתי לארגון – מה שאנו מכנים האינטרנט של הדברים. הפורטפוליו שלנו כולל פתרונות אחסון מבוססי דיסקים, פלאש או אובייקטים, פתרונות תשתית מאוחדת, ניתוח נתוני Big Data, פתרונות ושירותים בתחום הענן. פתרונות אלה מגיעים לשוק באמצעות ערוצי שיווק ישירים ועקיפים ביותר מ-130 מדינות ובין לקוחותינו נמצאים כ-70% מהחברות ברשימת פורצ'ן 100 (100 Fortune).

HDS פועלת בישראל משנת 1979 ומעסיקה כ-40 עובדים. בין לקוחות החברה בארץ נמנים כל הבנקים הגדולים, גופים ביטחוניים ותעשייתיים, חברות היי-טק, חברות סלולר, משרדי ממשלה, עיריות וחברות תשתית ופיננסים. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים