תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - CA World 2016

CA מציגה למידת מכונה ויכולות אוטומציה חדשות לשיפור כלכלת המיינפריים

23/11/2016 11:35
אשוק רדי, המנהל הכללי של תחום המיינפריים ב-CA Technologies

CA Technologies הכריזה ב-CA World 2016 – הכנס השנתי של החברה שנערך בלאס וגאס – על פתרונות חדשים המגדילים את ערכן של ההשקעות במחשבי מיינפריים, כולל ניתוח מתקדם, אוטומציה מוגברת, DevOps עבור מיינפריים, ואבטחת נתונים חיוניים.  CA מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

סל מוצרי המיינפריים המורחב של CA כולל יכולות אנליטיות לחיזוי לצורך ניטור נתונים הקשורים למיינפריים. CA Mainframe Operations Intelligence הוא פתרון חדש, מבוסס אלגוריתמים, המזהה וצופה בעיות במערכת לפני שהן משפיעות על הביצועים. למידת מכונה (machine learning) מוודאת שאין השבתה ומספקת מודיעין המפחית את המאמץ והמיומנות הנדרשים להפעלת מרכזי נתונים.

"מחשוב באמצעות מיינפריים צריך לספק תובנות לצמיחה עסקית", אמר אשוק רדי, המנהל הכללי של תחום המיינפריים ב-CA Technologies. "סל המוצרים של CA הוא נרחב, ממקסם את ערכו של המיינפריים ומחזק את התפקיד שהוא ממלא כפלטפורמה לפעילות עסקית קריטית  וכ'כן שיגור' לחדשנות באמצעות DevOps ואוטומציה מוגברת".

המהדורה החדשה של CA Workload Automation מקלה על עומסי עבודה כגון Big Data, ענן ויישומים ניידים. היא מתזמנת, מנהלת ומנטרת עומסי עבודת ברחבי הארגון, באופן מאובטח, באמצעות ממשק Web אינטואיטיבי, כדי להקל על הגישה ולצורך נראות טובה יותר.

ארגון קמעונאי גדול הגיע להחזר השקעה (ROI) של 245% על פני שלוש שנים, וחסך 2.1 מיליון דולר בפרודוקטיביות לאחר היישום של CA Workload Automation (1).

ליצור, לנטר ולנהל עומסי עבודה בכל עת ומכל מקום

"הניסיון שלנו עם CA Workload Automation איפשר לנו להרחיב את העסק. השדרוגים הם מהירים וקלים, וכל מהדורה מגיעה עם תכונות שהן בעלות ערך לעסק שלנו" אמר דאג שניידר, סגן נשיא בכיר ומנהל הטכנולוגיה הראשי ב-Manulife Financial ובג'ון הנקוק (John Hancock).

לדבריו, "אנו שמחים על הפוטנציאל שהמהדורה החדשה מציעה עם ממשק משתמש מודרני שיאפשר לחברי הצוות שלנו ליצור, לנטר ולנהל עומסי עבודה בכל עת ומכל מקום. הניידות תהיה גורם חשוב ביותר שיסייע לנו לחסוך זמן ויאפשר מעורבות מהירה. אנו גם מצפים להשתמש בלוחות המחוונים החדשים והמותאמים, אשר מספקים ל-App Dev, ל-Line of Business ול-IT Ops נראות (visibility) לגבי עומסי העבודה שלהם".

יכולות אוטומציה חדשות מסייעות ללקוחות לנהל את מחזור החיים של פרויקטים במסגרת המאמצים לניוד (migration) של תוכנת המיינפריים. CA Conversion Service הוא שירות מבוסס ענן, ראשון בענף, המנהל מאמצי הסבה החל מהכנת הנתונים ועד לפיתוח ול-rollout, תוך הפחתת הצורך לשירותים מקצועיים יקרים או disruptions של הצוות.

פיתוח מודרני – החל ממובייל ועד למיינפריים

CA Release Automation Connector for z/OS מביא את עולם ה-DevOps לתחום המיינפריים, החל מפיתוח ועד לבדיקות, שחרור גרסאות וניהול. הוא תומך באספקה ובפריסה רציפות, כולל ניהול קוד המקור ואינטגרציה עם CA Endevor Software Change Manager משופר אשר מנהל רכיבי Java ומספק יכולות בקרה טובות יותר לצורך אספקה מהירה יותר בסביבות מיינפריים וסביבות מבוזרות.

הפחתת עלויות העמידה בתקנות באמצעות אבטחת נתונים על המיינפריים

לקוחות יכולים לתת מענה לדרישות מחמירות לאבטחת נתונים ועמידה בתקנות עם הגרסאות החדשות של CA Data Content Discovery ו-CA Compliance Event Manager. חידושי מיינפריים אלו, ראשונים בענף, מאתרים, מסווגים ומגינים על מידע רגיש וכפוף לרגולציות, ובסופו של דבר עוזרים למנוע חדירות לנתונים ואיומים מבפנים. כשהם משולבים, הם מהווים את הפתרון היחיד בשוק להגנה על נתונים, הפועל במלואו על מיינפריים ויכול להפחית באופן משמעותי סיכון הגלום בפריקת נתונים רגישים.

על פי IDC, "מחשבי מיינפריים עדיין מייצגים 10% מההוצאה השנתית על טכנולוגיית שרת", אומר מאט איסטווד, סגן נשיא IDC. "הם נשארים פלטפורמות חזקות מאוד עבור מגוון רחב של עומסי עבודה קריטיים כולל אפליקציות עסקיות, עיבוד טרנזקציות, ומחסני נתונים גדולים".

(1) מחקר שנערך ע"י Forrester Consulting מטעם CA Technologies בשם " The Total Economic Impact™ Of CA Technologies Workload Automation, פברואר 2016

אירועים קרובים