תוכן שיווקי

נימבל דורגה ברביע המובילים של גרטנר בתחום האחסון וראשונה בזכות שלמות החזון הטכנולוגי

זו השנה השנייה ברציפות שנימבל סטורג' ממוקמת ברביע המובילים של גרטנר

21/11/2016 10:40
רפי שקולניק, מנכ''ל אווייה ישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

נימבל סטורג' (Nimble Storage), המתמחה בפיתוח פתרונות אחסון פלאש ופתרונות היברידיים, מוקמה זו שנה שנייה ברציפות ברביע המובילים בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בתחום האחסון -General-Purpose Disk Arrays. נימבל סטורג' ממוקמת במקום הראשון על ציר שלמות החזון וההובלה הטכנולוגית.

את הדו"ח המלא ניתן לקרוא כאן.

על פי הדו"ח, פתרון האחסון של נימבל סטורג' מתממשק עם Hypervisors ועם שרתים רבים בתחום. כך ניתן לשתף מידע על ביצועי המערכות ולערוך שינויים בהתאם לצורכי הארגון. בנוסף, דירגה גרטנר את נימבל סטורג' במיקום גבוה בתחום שירות הלקוחות והתמיכה. דו"ח גרטנר טוען שאחד מהיתרונות של נימבל סטורג' הוא הפשטות והגמישות של פתרונות החברה המאפשרים ללקוחות לערוך עדכוני תצורה באופן עצמאי.

פתרון ה-Predictive Flash של נימבל סטורג' משלב All Flash Arrays ו-Adaptive Flash לארכיטקטורה אחודה המאיצה את ביצועי האפליקציות בארגון תוך כדי הורדת עלויות האחסון.

"בעזרת יכולת החיזוי ואנליטיקה מבוססת ענן, מפשט ה-Predictive Flash את פעולות הארגון ומספק יכולת חיזוי כמעט לכל התקלות שעלולות לפגוע בעבודה", כתבו האנליסטים של גרטנר.

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל, "אנחנו מאמינים שפתרונות האחסון המורכבים לא מתאימים יותר לארגונים, בגלל החוסר הקריטי שלהם בחדשנות. נימבל סטורג' שינתה את חוקי המשחק בעזרת השימוש המתקדם באנליטיקה המבוססת על Predictive Flash, המהווה חלק אינטגרלי ממערכת הניהול המתקדמת InfoSight".

נימבל סטורג' מגדירה מחדש את שוק אחסון הנתונים עם פלטפורמה היברידית מתקדמת. פתרונות הפלאש של נימבל מאפשרים להשיג שיפורים משמעותיים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון.

בה בעת, נימבל מספקת יכולות גבוהות של הגנה על נתונים והורדת עלויות. בליבת פלטפורמת הפלאש של נימבל נמצא ה-Cache Accelerated Sequential Layout (CASL) הרשום כפטנט ו-InfoSight, מערכת ניהול ותמיכה מבוססת ענן, אשר דואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון.

למעלה מ-8,000 ארגונים, גופי ממשלה וספקיות שירותי תקשורת יישמו את פתרונות הפלאש של נימבל ב-38 מדינות. הסניף הישראלי של נימבל סטורג' הוקם בשנת 2015 והוא מנוהל על ידי שקולניק. החברה פועלת בישראל באמצעות שותפיה העסקיים, ביניהם: One1, טלדור וטרה סקיי (TeraSky).

אירועים קרובים