תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CHATBOT SUMMIT, יום ג' 22 בנובמבר, דייויד אינטרקונטיננטל

"אני צופה כי צ׳ט בוטים יהפכו להיות נפוצים כמו שאפליקציות מובייל נפוצות היום"

13/11/2016 15:01
יאיר לרון, מנהל פרקטיקת החדשנות בדלויט ישראל

כתב: בן פלד

לקראת כנס Chatbot Summit, יאיר לרון, מנהל פרקטיקת החדשנות בדלויט (Deloitte) ישראל, מספר על ניסיון והתנהלות החברה בכל הנוגע לתחום הצ'ט בוטים והבינה המלאכותית באופן כללי.

מהו הפתרון של דלויט בתחום הצ׳ט בוטים והבינה המלאכותית?
"דלויט פעילה מאוד בתחום הבינה המלאכותית. מעניין אותנו במיוחד איך צ׳אטבוטים מסוגלים להשפיע על עסקים באופן כללי ועל עסקי הלקוחות שלנו בפרט".

"דלויט מפתחת בימים אלה Chatbot Assitant שישרת את מבקרי הפנים של דלויט לשימוש פנים ארגוני. אנו חושבים כי הטכנולוגיה הזו יכולה לשנות את הדרך בה אנו פועלים ולעזור לעובדי דלויט לבצע את עבודתם בצורה יעילה יותר לטובת לקוחותינו".

על מה תדבר ב-Chatbot Summit? מה הזווית המיוחדת של הרצאתך?

"אני אדבר על ההתעניינות של דלויט בצ׳ט בוטים לתועלת לקוחותינו ולשימוש פנים-ארגוני בתוך דלויט. דלויט היא חברת השירותים המקצועיים הגדולה בעולם עם מעל ל-250 אלף עובדים".

"המטרה שלנו היא לעזור ללקוחותינו לעשות טרנספורמציה אמיתית בעסק שלהם, ואנו מאמינים כי הצ׳ט בוט יכול לשחק תפקיד ענק בהגדרת מודלים עסקיים חדשים ובדיסרפשן בדרך בה הלקוחות שלנו משרתים את לקוחותיהם. בהרצאתי אני אספר גם על הזדמנויות לעבוד עם דלויט ועם פרקטיקת החדשנות שלנו".

מהו הניסיון הייחודי שלך בתחום?
"אנו מפתחים בימים אלה צ׳ט בוטים לשימוש הפנימי שלנו, ואנחנו משתפים פעולה עם שחקנים שונים באקו-סיסטם. דלויט ישראל פועלת לחבר בין האקו-סיסטם הישראלי ללקוחותינו ברחבי העולם, ולכן יש לנו אינטרס משותף לעזור לאקו-סיסטם הישראלי ולחברות סטארט-אפ ישראליות".

מהי התחזית שלך לתחום שלוש שנים מהיום?
"אני צופה כי צ׳ט בוטים יהפכו להיות נפוצים כמו שאפליקציות מובייל נפוצות היום. כל עסק יבין שצ׳ט בוטים הם קריטים לארגונו וימנף אותם כחלק מערוצי התקשורת שלו עם לקוחותיו ושותפיו".

"כדי לאפשר לצ׳ט בוטים להפוך לזמינים ונפוצים, נצטרך לבנות ולתחזק את התשתית המתאימה: חנויות צ׳ט בוטים, ערוצי הפצה וקידום של צ׳ט בוטים, וכו׳".

אירועים קרובים