תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Veeam PARTY, יום ה', 10 בנובמבר, סטואה, געש

"יש לי ציפיות גבוהות מהצוות הישראלי של Veeam והשנה אני מתכנן להגדיל אותו"

כך אומר אלברט זמר, סמנכ"ל מכירות אזורי ב-Veeam, לקראת הכנס שעורך הסניף המקומי של החברה

10/11/2016 15:14
אלברט זמר, סמנכ"ל מכירות אזורי ב-Veeam

כתב: הילל יוסף

"השוק הישראלי חשוב מאוד לנו ומהווה גורם חשוב גם בטריטוריה שלי, הכוללת את כל מדינות דרום EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה), אמר אלברט זמר, סמנכ"ל מכירות, Veeam.

זמר התראיין לקראת אירוע חגיגות העשור להקמת החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך היום (ה') באולם סטואה, געש.

זמר נכנס לתפקידו במאי 2016, קודם לכן היה מנהל אזורי של Veeam באיטליה. "כשאני בא להשוות את השוק למדינות אחרות בטריטוריה שלי, אין לי ספק כי מדובר באחד השווקים המתקדמים והטובים ביותר, אם לא המתקדם שבהם, עם חדירה מצוינת של פתרונות Veeam", אמר.


"דווקא בישראל הקטנה יש לנו חדירה מצוינת לארגוני אנטרפריז, ובחלוקה למגזרים ניתן לומר שיש לנו נוכחות מצוינת בחברות טכנולוגיה, קמעונאות, פיננסים ומגזר ממשלתי".

זמר מגדיר את השוק המקומי כשוק בריא. "יש לי ציפיות מאוד גדולות מהשוק הישראלי ומאזור MED בכלל, עליו אחראי הצוות הישראלי. הפוקוס שלנו ב-MED בשנה הקרובה יהיה על ארגונים גדולים ובכלל זה הארגונים הפיננסים", ציין.

זמר מסכים כי ל-Veeam יש מתחרים טובים בישראל, "אולם אנחנו ממוצבים טוב, עם נתח שוק גדול. ברבעון שלישי של 2016 צמחנו בישראל ב-40% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. אני חושב שאי אפשר להתווכח עם שיעור צמיחה כזה".

"היעדים שלנו בשנה הקרובה, בשוק המקומי, דומים לאלה שבשוק הגלובלי", ציין זמר. "נגדיל את הנוכחות והחדירה של הפלטפורמה שלנו לענן ההיברידי, אותה השקנו באוגוסט האחרון. ובדומה ליעד של החברה כולה – גיוס שותפים מקרב חברות שירות וספקיות ענן".

מי שלא שם - לא קיים. Veeam PARTY

מי שלא שם – לא קיים. Veeam PARTY

לדבריו, "חלק מההצלחה של Veeam בארץ, אשר בפרק זמן של חמש שנים, כבר מכרה ליותר מ-1,500 לקוחות, טמון באקו-סיסטם הנאמן שהיא הצליחה ליצור כאן".

"זה חלק מהאסטרטגיה של Veeam בעולם: היא משקיעה תשומת לב רבה בטיפוח השותפים שלה ואף זכתה בלא מעט פרסים בתעשייה, עבור תכניות השותפים יוצאות הדופן שלה. בישראל יש לנו יותר מ-350 שותפים נאמנים, המהווים חלק מקהילה גלובלית של יותר מ-43 אלף שותפים".

"אחד המאפיינים שמבדלים אותנו ממתחרים ומספקים רבים, ומן הסתם תורם לקשר המיוחד הזה – בין החברה לשותפים שלה", אמר זמר, "קשור לעובדה שבשום שלב בתהליך, השותפים שלנו לא רואים ב-Veeam מתחרה. החברה דבקה במודל מכירות בו רק השותף יכול למכור ללקוח הסופי. תפקידיה הם רק לסייע ולתמוך בשותף בעת תהליך המכירה".

"עם חגיגות העשור אני רוצה לברך את צוות Veeam שעושה את העבודה האמיתית בשטח", סיכם זמר.

ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam לאזור אגן הים התיכון. צילום: קובי קנטור

ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam לאזור אגן הים התיכון. צילום: קובי קנטור

"העשור המוצלח של Veeam מקורו, בראש וראשונה, בצוות שעובד בשטח. על הצוות הישראלי, בראשותה של ורד ליברמן, יש רק להתגאות על הנאמנות, ועל רוח היחידה שהביאה אותם לתרום בצורה משמעותית להצלחה של Veeam בעולם. אני מאחל לכולנו להמשיך ולהצליח ומזמין את השותפים והלקוחות לקחת חלק בחגיגה שלנו".

אירועים קרובים