תוכן שיווקי
לקראת אירוע - GO AHEAD, יום ב' 28 בנובמבר, yes Planet

בחזרה לעתיד – מכונת הזמן של העולם הווירטואלי

09/11/2016 09:10
אלי לופז, מנהל ברודוקסיו מערכות. צילום: קובי קנטור

כתב: אלי לופז, מנהל ברודוקסיו מערכות (Reduxio)

אין ספק שרוב סביבות המיחשוב היום הן וירטואליות התומכות באפליקציות הקריטיות ביותר של כל ארגון, ולכן רמת הזמינות הנדרשת מסביבות אלה היא הגבוהה ביותר. מצד שני, רוב מערכות האחסון המאכסנות סביבות וירטואליות מגינות על המידע באמצעות Snapshots – טכנולוגיה בת 25 שנה שכבר לא מתאימה ל-2016.

שימוש ב-Snapshots הנלקחים כל מספר שעות מחייב ניהול תזמונים מסובך, דורש ממנהל המערכת לזכור לקחת Snapshot יזום לפני פעולות מסוכנות, והופך להיות מאוד מורכב כאשר נדרשים Consistency Groups.

אולם החיסרון המשמעותי ביותר בשימוש ב-Snapshots, הוא העובדה כי בעקבות כל אירוע של פגיעה במידע כתוצאה מטעות אנוש, נפילת אפליקציה או התקפה זדונית של וירוס/נוזקה/התקפת-כופר – חזרה ל-Snapshot תגרום לארגון אובדן מידע של שעות עבודה רבות.

האם אפשר אחרת?

רדוקסיו היא חברה צעירה בתחום האחסון שפיתחה טכנולוגיה חדישה ומהפכנית לניהול מידע השונה לחלוטין מכל שאר הפתרונות הקיימים בשוק.

טכנולוגיה זו מאפשרת הגנה על המידע בצורה פורצת דרך ומאפשרת לחזור בזמן לכל נקודה בעבר ברזולוציה של שניה! ניתן ליצור העתק של אזור אחסון בכל גודל לכל נקודה בעבר תוך חלקיק שניה ולהתחיל לעבוד עליו מיידית. יכולת זו מאפשרת להתאושש מיידית וללא אובדן מידע כלשהו מבעיות כגון טעויות אנוש, בעיות אפליקציה, התקפות זדוניות ובפרט התקפות כופר (Ransomware).

החברה מספקת מערכות אחסון עם ביצועי All-Flash  (מעל 150 אלף IOPS), נפחי אחסון משמעותית גדולים יותר ועלוית נמוכות בהרבה בהשוואה למערכות מקבילות.

יתרונות אלו מתקבלים על ידי יישום טכנולוגיות Real Time Active Tiering וצמצום נפח ייחודיות שפותחו במעבדות החברה ומספקות ללקוחותיה חיסכון ממוצע של 5X בנפחי האיחסון.

רודוקסיו מערכות

רודוקסיו מערכות

למערכות ממשק ניהול עתידני ופשוט ויכולת ניטור מרחוק מקיפה.

מוצר הדגל של רדוקסיו – ה- HX550 – הוכרז במסגרת כנס VMworld 2015 ובאותו יום זכה בפרס ה-Best-of-show-award.

הרוב מוחלט של לקוחות רדוקסיו עובדים בסביבות VMware ולכן שיתוף הפעולה בין החברות הוא מובן מאליו. רדוקסיו היא VMware Technology Appliance Elite Partner מאז 2013 והמוצרים שלנו עובדים באינטגרציה מלאה עם מוצרי VMware.

בכדי לאפשר למנהלי מערכות להישאר בסביבת הניהול המוכרת שלהם, פיתחנו קונסול ניהול שמתממשק לתוך מערכת הניהול vCenter Web Client ומאפשר למנהל המערכת לבצע מגוון פעולות ישירות מתוך סביבת ה-vCenter.

בעזרת ה-Reduxio StorApp for VMware vSphere  ניתן להגדיר שטחים עבור שרתים וירטואלים מתוך ה-vCenter  ולשחזר Datastore לכל נקודה בעבר ברזולוציה של שניה!

בגרסה הקרובה של המוצר שתצא הרבעון, יאפשר המוצר לשחזר VM בודד לכל שניה בעבר ישירות מתוך ה-vCenter. יכולת זאת היא ייחודית לרדוקסיו ומספקת ללקוחות המשותפים של VMware ורדוקסיו רמות הגנה על המידע ופשטות שנדמה שנלקחו מסרט מדע בדיוני.

לסיכום, מוצרי ה-Enterprise Flash Storage של רדוקסיו מספקים ביצועים וחיסכון ברמות שלא קיימות היום בשוק, ובנוסף מאפשרות ללקוחות המשותפים של VMware ורדוקסיו יכולות הגנה על המידע, והתאוששות ברמה שלא קיימת באף מוצר אחסון.

אירועים קרובים