תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Veeam PARTY, יום ה', 10 בנובמבר, סטואה, געש

ורד ליברמן, Veeam: "החברה חוגגת עשור ויש לה הרבה סיבות טובות לכך"

09/11/2016 08:19
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"השבוע נחגוג עשור להקמת החברה, עם מאות לקוחות, שותפים ואורחים. יש הרבה סיבות לחגיגה, ובראשם – ציון עשור של חדשנות מתמדת", כך אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam.

ליברמן הביאה את Veeam לארץ לפני חמש שנים. היא התראיינה לקראת האירוע, אשר בהפקת אנשים ומחשבים, וייערך ביום חמישי השבוע, באולם סטואה, געש.

"Veeam הוקמה ב-2006 והקדימה את זמנה עם פתרון גיבוי וירטואלי – אבל מאז היא לא מפסיקה לחדש", אמרה ליברמן. "גם הדו"חות הכספיים של החברה מהרבעון השלישי של 2016 נותנים לנו סיבה טובה לחגוג: החברה רושמת צמיחה של 31% בהכנסות מהזמנות בכלל וצמיחה של 49% במכירת רישיונות חדשים לארגוני אנטרפרייז – בהשוואה לאשתקד".

לצמיחה, אמרה ליברמן, "מצטרפת ההכרזה של חברת המחקר Ovum משבוע שעבר, לפיה Veeam היא מובילת שוק בתחום זמינות המידע בעידן הענן. אבל עיקר ההוכחות שלנו מגיעות מהשטח. קצב העבודה של Veeam הוא בלתי נתפס וכמות הרכיבים הטכנולוגים, כמו גם מספר שיתופי הפעולה הטכנולוגים והעסקיים החדשים, המתווספים מדי רבעון – הם עצומים".

לכן, הסבירה, "כצוות המכירות של Veeam – אנחנו צריכים להיות עירניים, ללמוד בשקדנות ולעומק על כל חידוש שהחברה מציעה, על מנת להביא ללקוחות שלנו ערך מוסף מירבי".

ליברמן ציינה את אחד הפתרונות שהשיקה החברה באחרונה: "Veeam Availability Platform, שנועד לתת מענה למודל הענן ההיברידי. בעולם הדיגיטלי של היום, ארגונים אינם יכולים להתפשר על זמינות של פחות מ-24/7/365".

"Veeam לוקחת זאת בחשבון וגם אינה מתעלמת מן העובדה כי לכל ארגון יש אופי שונה וצרכים שונים. חלקם שומרים את מרבית המידע שלהם בענן, אך יחד עם זה מעדיפים לשמור את המידע הקריטי גם בתוך הארגון. יש ארגונים ששומרים את המידע על גבי שרתים וירטואליים ואילו מיעוטם עדיין מעדיפים את השרתים הפיזיים".

מי שלא שם - לא קיים. Veeam PARTY

מי שלא שם – לא קיים. Veeam PARTY

היום, אמרה ליברמן, "Veeam ערוכה לספק מענה לכל סוגי הלקוחות, ולצרכיהם המגוונים. כך, עם ההשקה של Veeam Availability Platform אנו יכולים לספק זמינות מידע מלאה באמצעות מערכות וירטואליות, פיזיות ומבוססות ענן. אנו מעריכים כי יכולות אלה ירחיבו באופן דרמטי את החדירה שלנו לשוק".

לדבריה, יש עוד שיתופי פעולה על הפרק: "לפני כשבועיים הכרזנו על שיתוף פעולה חדש עם Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft) – פתרון אהוב ומוכר, המאפשר לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום, בכל שעה, מבלי לשמור על תשתית המיילים שלו".

"אלא שגם למיקרוסופט הסתבר כי לצד אחסון המיילים בענן, שהוא חשוב, הארגון נדרש לגבות את הנתונים השמורים במיילים – גם באופן מקומי. החיבור בין מיקרוסופט, לרבות השליטה הבלתי מעורערת  שלה בתחום המיילים, עם יכולות הענן של Veeam – מבטיח לארגונים חיסכון בזמן, במשאבים ובעלויות".

היא הוסיפה כי "Veeam Backup עבור Office 365 משחזר  בצורה בטוחה את המיילים השמורים ב-Office 365 לסביבה הארגונית ומגבה אותם שם, משחזר במהירות ובצורה איכותית אייטמים בודדים מתיבת הדואר ועורך חיפושים מתקדמים בארכיבי המיילים".

המסיבה, סיכמה ליברמן, "תהיה מסיבת ריקודים תוססת, עם אוכל טוב והרבה הפתעות. מנהלת השיווק שלנו שוקדת על המסיבה הזאת כבר כמה חודשים – ואני מבטיחה שהולך להיות שמח".

אירועים קרובים