תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Veeam PARTY, יום ה', 10 בנובמבר, סטואה, געש

Imagine Veeam: בעוד 10 שנים Veeam תמשיך להוביל את מודל מחשוב הענן

08/11/2016 16:47
Veeam ותים

תים הכניסה את Veeam לפורטפוליו מוצרי התוכנה הענק שהיא מייצגת אך לפני שנתיים, ובינואר האחרון כבר הפכה לשותף זהב. אבל תים לא מסתפקת בכך.

"בעתיד הקרוב נהפוך לשותף פלטינום", מבטיח אורן אל, מנהל מוצרי התוכנה של תים, "זאת הודות לשיתוף הפעולה המצוין שלנו עם צוות Veeam".

לרגל חגיגות העשור שאלנו את אורן אל ואת טליה צרפתי סטריט, מנהלת תחום תעשיות בטחוניות ב-תים, מספר שאלות קלילות.

האם אתם זוכרים מתי בפעם הראשונה שמעתם על Veeam?
"על Veeam שמעתי לראשונה ב-2011-2012, כאשר אחד מלקוחותיי התעניין במוצר משלים למערכת שו"ב מסוג SCOM, לטובת ניהול תשתית וירטואלית מבוססת VMware", אומרת צרפתי סטריט, ואילו אל נזכר בימיו באומניטק. "שם מכרנו Veeam כבר לפני חמש שנים, בדיוק עם פתיחת הסניף הישראלי וכניסת המוצר לארץ. ב-תים התחלנו למכור Veeam לפני כשנתיים, בעקבות ההיכרות והחשיפה של החבר'ה הטכנולוגים שלנו".


כאינטגרטורים, אתם חשופים למוצרים ושירותים רבים – מה מייחד את Veeam?

"מה שמייחד את Veeam יותר מכל מוצר אחר בתחום הוא פשטות היישום והתפעול", אומרים השניים פה אחד. "אתם תשמעו את זה מכל הלקוחות שלנו: הכל קל ואינטואיטיבי ועובד – תהליך ההתקנה, התפעול השוטף, השדרוג לגרסאות חדשות, מודל הרישוי", מפרט אל. "הפשטות הזאת חוסכת הרבה מאוד כסף ללקוחות. Veeam נותנת מענה איכותי ומדויק לסביבות עבודה וירטואליות, ומחליפה בהצלחה יתרה תוכנות גיבוי ותיקות רבות", מסכמת צרפתי סטריט.

האם יש לכם איזה סיפור מעניין שקשור ל-Veeam?
"לפני שנה בדיוק ניגשתי יחד עם Veeam ללקוח שחיפש פתרון זמינות מידע. הוא בחן את Veeam לצד מוצרים מתחרים, התרשם מאוד מהמוצר, אך מסיבות אישיות החליט ללכת דווקא עם מוצר מתחרה. לא חלפו מספר חודשים והנה הוא החזיר את הרישוי למתחרה ורכש Veeam Availability Suite. מאז נראה לי שהוא ישן טוב בלילה", אומר אל בחיוך.

האם יש לכם סיפור קליל שקשור לצוות של Veeam?

"צוות החידושים של Veeam הוא צוות ייחודי שתמיד תופס אותי לא מוכנה, בדיוק בסופר או/ו עם הילדים, תופסת מונית…על הצג מופיע מספר לא מזוהה מחו"ל, אני עונה בחרדה, בטח קרה משהו ללקוח, אך על הקו השני נציגת מכירות חידושים של Veeam שמנסה להבין ממני מתי הלקוח מתכוון לחדש את המוצר. זה תמיד מפתיע אותי מחדש איך היא הגיעה אלי ולמה דווקא עכשיו", מספרת צרפתי סטריט. לעומתה, אל קצת פחות סנטימנטלי וזוכר לטובה את סדנת האלכוהול באירוע השותפים האחרון שערכה Veeam בים המלח".

איך אתם מדמיינים את עולם הגיבוי וזמינות המידע בעוד 10 שנים? לאן הייתם רוצים ש-Veeam תיקח אתכם?
"אני מתאר לעצמי שהמגמה שמתחילה היום עם המעבר לענן פשוט תשתלט על כל השוק. כל המידע של כל הארגונים יתאחסן בעננים, פרטיים, ציבוריים או היברידים, ו-Veeam תמשיך לתמוך בהגירה לענן באמצעות פתרונות זמינות מידע גמישים ואיכותיים", אומר אל.

אירועים קרובים