תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"שיתוף הפעולה בין היכולות של רדוקסיו ויכולות הגיבוי של קומוולט הוא שילוב מנצח"

08/11/2016 16:21
אלי לופז, מנהל ברדוקסיו מערכות

לקראת כנס הלקוחות השנתי של החברה, אלי לופז, מנהל ברדוקסיו מספר לנו על היתרונות של קומוולט (Commvault) ועל שילוב הפעולה המוצלח של שתי החברות.

הצג את רדוקסיו.
"פגיעה במידע של הארגון כתוצאה מטעות אנוש, בעיית אפליקציה או התקפה זדונית הפכה להיות הדאגה המרכזית של צוותי המחשוב. רדוקסיו היא חברת צעירה בתחום האחסון שפיתחה טכנולוגיה חדישה ומהפכנית לניהול מידע השונה לחלוטין מכל שאר הפתרונות הקיימים בשוק".

"נכון להיום, כל חברות האחסון משתמשות בטכנולוגיית ה-Snapshot הקיימת מעל 25 שנה כדי להגן על המידע. אולם טכנולוגיה זו פוגעת בביצועים, דורשת ניהול מורכב וכרוכה באובדן מידע של מספר שעות עבודה במידה והמידע נפגע. רדוקסיו פיתחה מערכת הגנת מידע ייחודית המאפשרת חזרה בזמן לכל נקודה בעבר ברזולוציה של שניה. אף מערכת אחסון לא מאפשרת התאוששות ברמה כזאת".

"בעזרת הטכנולוגיה של רדוקסיו ניתן ליצור העתק של אזור אחסון בכל גודל תוך חלקיק שניה ולהתחיל לעבוד עליו מיידית. יכולת זו מאפשרת התאוששות מיידית ללא אובדן מידע מבעיות כגון טעויות אנוש, בעיות אפליקציה, התקפות זדוניות ובפרט התקפות כופרה".

"בנוסף ליכולת ההגנה על המידע, טכנולוגיית ניהול המידע החדשנית של רדוקסיו מאפשרת לחברה להציע מערכות עם ביצועי All-Flash (מעל 150 אלף IOPS), נפחי אחסון משמעותית גדולים יותר, ועלויות נמוכות בהרבה בהשוואה למערכות מקבילות".

"יכולות אלו מתקבלות באמצעות טכנולוגיות Real Time Active Tiering וצמצום נפח ייחודיות. למערכות של רדוקסיו יש ממשק ניהול עתידני ופשוט הכולל יכולת ניטור מרחוק פרואקטיבית ומקיפה".

תאר את הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט.
"כחברה מובילה בתחום ניהול והגנה על מידע, קומוולט מותקנת בשיתוף עם פתרונות האחסון של רדוקסיו באתרים רבים. שיתוף הפעולה בין יכולות ההתאוששות המדהימות של רדוקסיו – המאפשרות חזרה בזמן לכל שניה בעבר ונותנות מענה ללא תחרות לטווח הקצר, ויכולות הגיבוי והאירכוב של קומוולט – הנותנות מענה מושלם לטווח הארוך – הוא שילוב מנצח הנותן ללקוח שקט נפשי ויכולות התאוששות מכל בעיה בכל זמן".

מהם האתגרים הבולטים כיום בתחום הגיבוי והאחסון?
"התמודדות עם נפחי אחסון הגדלים בקצב מוגבר, דרישות זמינות וביצועים הולכות וגדלות תוך כדי דרישות לחיסכון והתייעלות".

"בעולם של התקפות נוזקה וכופרה ההולכות ומתרבות, יכולות התאוששות מהירות הופכות להיות קריטיות. הדעה הרווחת בעולם ה-IT היא שזו כבר לא שאלה של אם תותקף, אלא מתי זה יקרה – ולכן כל ארגון חייב להיעזר בטכנולוגיות ההתאוששות המהירות ביותר שיצמצמו את אובדן המידע ואת זמן ההתאוששות למינימום".

מה לדעתך מבדל את קומוולט מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"קומוולט נותנת מענה הוליסטי ומלא לכל צורכי הגנת המידע של לקוחות, החל מהגנה, גיבוי ושחזור של מכונות וירטואליות בודדות וכלה ברפליקציה, אירכוב, חיפוש וניהול מידע".

"המשרד בארץ  גדל משמעותית בשנה האחרונה וערוך היום לתת תמיכה ברמה גבוהה ביותר – יכולת שזוכה להערכה רבה על ידי לקוחות קומוולט בארץ. בפגישות עם לקוחות אנחנו מזהים יותר ויותר לקוחות שעוברים לשימוש בקומוולט כפלטפורמת ניהול הגנת המידע שלהם, ונראה שהמהפכה רק צוברת תאוצה".

אירועים קרובים