תוכן שיווקי
לקראת אירוע - KM, יום ה' 24 בנובמבר, LAGO

מכתב בקליק: הפתרון החדשני והחסכוני לעסק – שולחים דואר מודפס בקליק אחד ישר מהמחשב

לעמוד בתור למשלוח מכתבים בדואר? להחזיק מלאי מעטפות ונייר? לשלם מחירי ביול גבוהים? ממש אין צורך - כיום עושים את זה לגמרי אחרת! דפוס בארי השיק לאחרונה טכנולוגיית דואר היברידי מתקדמת המתאימה לכל סוגי העסקים שרוצים לחסוך כסף, זמן ומקום במשרד

07/11/2016 18:03
מכתב בקליק - העוזר הסמוי במשרד

חשבתם פעם כמה טרחה, כסף ואנרגיה משקיע עסק במשלוח הדואר היומיומי שלו? צריך לדאוג למלאי זמין של מעטפות וניירות עם לוגו, להדפיס את המכתבים במדפסת המשרדית, לקפל, לעטוף במעטפה, לבייל, וללכת עד לסניף הדואר כדי לשלוח.

כל כך הרבה משאבים יקרים, כל כך הרבה זמן מבוזבז, ו… כל כך מיותר!

כדאי להתקדם. מכתב בקליק מהווה אלטרנטיבה מושלמת עבור כל עסק שחשוב לו לחסוך ולייעל את העבודה במשרד. כיום אין שום סיבה להמשיך לעבוד קשה ולשלוח מכתבים בצורה ידנית, כשיש טכנולוגיה חדשנית שתעשה זאת ללא כל מאמץ.

מכתב בקליק – העוזר הסמוי במשרד

"דואר היברידי" היא טכנולוגיה ייחודית שמשלבת בין דיוור אלקטרוני לדיוור פיזי. מדובר במכתבים שכל בית עסק חייב להדפיס ולשלוח בדואר מדי יום: חשבוניות, קבלות, מכתבי התראה, וגם מכתבים אישיים למועדון הלקוחות, ברכות לחגים וכיוצא באלה.

באמצעות שירות מכתב בקליק שולחים את המכתב שהוקלד במחשב בעסק ישירות אל מדפסת משוכללת, שנמצאת בבית דפוס שממוקם במרחק קילומטרים ממנו. זה אפשרי, כי ביטים דיגיטליים הם לא עניין של גיאוגרפיה. הם נמצאים במחשב, ומחשבים כידוע יכולים לתקשר זה עם זה גם מרחוק.

ואיך זה עובד?

מקלידים את המכתב, ובוחרים מדפסת להדפסה. עד כאן הכל כרגיל. אך פה בא שינוי, כי במקום לבחור את המדפסת השולחנית שנמצאת במשרד, בוחרים את המדפסת הווירטואלית – מכתב בקליק. התקנת התוכנה במחשב העסק היא מהירה ופשוטה והיא ניתנת חינם. המדפסת עצמה נמצאת פיזית בדפוס בארי שבנגב!

לאחר מכן נשאר רק להוסיף נמענים מתוך רשימת אנשי קשר או להשתמש בכתובת שהוקלדה במכתב, ולהקליק "הדפס". המכתב מודפס מיד בדפוס בארי על גבי נייר לוגו של הפירמה, שם הוא עובר תהליך גימור אוטומטי, נעטף במעטפה ממותגת (עם לוגו בית העסק) ונשלח בדואר ישר לכתובת הנמען.

כל התהליך הזה אורך לא יותר מ-48 שעות. מהיר, יעיל ומתאים לכל מי שיבחר בחוכמתו לנצל את הקדמה הטכנולוגית לטובתו.

כמה זה עולה?

במחיר בול הדואר בלבד, 2.3 שקלים כולל מע"מ – מקבלים דף אחד, מודפס בשחור משני צדדיו, עם לוגו צבעוני, בתוך מעטפה ממותגת בלוגו החברה.

ניתן להוסיף יישומים נוספים בתוספת מחיר, כמו: הדפסה בצבע מלא, תוספת דפים או משלוח בדואר רשום או בדואר רשום עם אישור מסירה.

אין כמות מינימום להזמנה, אפשר לשלוח מכתב בודד או אלפי מכתבים, ללא הבדל במחיר. כל מכתב חשוב באותה מידה, יודפס באיכות גבוהה ויגיע ליעדו בזמן.

היתרונות לבית העסק הם ברורים:
חוסכים כסף – אין צורך לשלם עבור נייר וצבע למדפסת, או לקנות בולים ומעטפות.
חוסכים זמן – אין צורך להשקיע שעות בעבודה מיותרת ולבזבז זמן בדואר.
חוסכים מקום – אין צורך להחזיק מלאי נייר, מעטפות ממותגות או קלסרים לתיוק.
נהנים משירות ארכיון ללא תשלום לכל המכתבים שנשלחו.
● במחיר בול הדואר בלבד מקבלים:
– מעטפה ונייר ממותגים, מודפסים בצבע מלא.
– מערכת Online זמינה 24/7 שאתם מנהלים מבית העסק שלכם.
– הדפסה מקצועית, תהליך הפקה אוטומטי יעיל ומהיר.
– בקרת סטטוס המכתב בכל שלב עד למשלוח.

פתרון חכם מבית טוב

בדפוס בארי מספקים כבר למעלה מ-60 שנה, שירותי הדפסה ודיוור מתקדמים לעסקים ולארגונים הגדולים במשק הישראלי.

אבל מעתה לא רק ארגונים גדולים יכולים להנות משירותים אלה, כי "מכתב בקליק" הוא פתרון מעולה גם לצורך הייחודי של עסקים שמדוורים בכמויות יותר קטנות.

מכתב בקליק – טכנולוגיית הדפסה ודיוור חכמה, יעילה וחסכונית. את העבודה הידנית מחליפה מערכת ממוחשבת, וכל מה שנשאר לעשות הוא רק ללחוץ קליק אחד במחשב – וזהו. מעכשיו אפשר להתפנות לדברים החשובים באמת לעסק.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת הדגמה לחצו כאן.

ניתן גם לפנות לאיש הקשר בדפוס בארי:  אושר אלביליה, טל': 054-7918256

אירועים קרובים