TCS הוכרה שוב כמנהיגה עולמית בתחום השירותים הדיגיטליים על ידי קבוצת אוורסט

הדו"ח של אוורסט מציין את TCS בכל הנוגע למנהיגות שוק ועקביות השירות - שאותן הוא מאפיין כתכונות מפתח של החברה, אשר זוכה בתואר המכובד זו השנה השנייה ברציפות

חמשת כוחות הדיגיטל

TCS (ר"ת Tata Consultancy Services), חברת ה-IT הגלובלית מקבוצת טאטא (TATA), זכתה להכרה כמנהיגה גלובלית (Global Leader) בתחום השירותים הדיגיטליים זו השנה השנייה ברציפות, בממצאי דו"ח קבוצת אוורסט (Everest Group) – המכונה Digital Services – PEAK Matrix Assessment and Market Trends: Is Digital the New Normal – אשר פורסמו במהלך חודש אוקטובר.

קבוצת אוורסט ניתחה בדו"ח את היכולות של 18 ספקיות דיגיטל מובילות, המתמחות ספציפית ביישום ובשירותים דיגיטליים בעבור השוק העולמי. ספקיות אלו מופו לפי מדד אוורסט המכונה PEAK, הבוחן ביצועים, ניסיון, יכולות וידע (ר"ת Performance, Experience, Ability, Knowledge).

המדד מורכב ממגוון מדדים ברורים הקשורים ליכולתה של כל ספקית ולהצלחותיה המוכחות בשוק.

TCS הוכרה בזכות השקעותיה בפיתוח יכולות הדליברי, פורטפוליו טכנולוגיות נרחב, מנהיגות שוק, ידע מקצועי מושלם והחוסן שהיא מפגינה במחויבות ללקוח.

הדו"ח אף מציין כגורם מפתח את הדגש המושם ב-TCS על התחום החדשני של Digital Reimagination – ייעוץ טכנולוגי-עסקי הבוחן את "ההפרעות" הצפויות במודלים העסקיים, בתהליכים העסקיים, בערוצי המכירות, בפילוח הלקוחות, בסביבת העבודה ובמוצרים ובשירותים (כולל באינטרנט של הדברים) של לקוחות החברה.

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

תהליכים אלו מתבצעים עם הלקוחות במעבדת החדשנות Digital Reimagination של TCS בעמק הסיליקון, תוך כדי בחינת השפעת "הדמיין מחדש" (reimaginative) של חמשת כוחות הדיגיטל – ניידות ו"מחשוב מחלחל" (Pervasive Computing), ענן, Big Data, בינה מלאכותית ורובוטיקה, ומדיה חברתית. מעבדה זו מאפשרת ל-TCS להפעיל, לבנות אבות-טיפוס, לדמיין מחדש ולתכנן את המסע העסקי הצפוי ללקוחותיה בעולם הדיגיטל המשתנה.

"ספקיות שירותים במרחב הטרנספורמציה הדיגיטלי צריכות לפתח מערך מקיף של יכולות לענות ביעילות על הביקוש של הלקוחות", אמר שיראג'יט סנגפוטה, סגן נשיא תחום שירותי טכנולוגיית המידע בקבוצת אוורסט.

לדבריו, "TCS מינפה את היכולות הגלובליות שלה ואת תיק הטכנולוגיה הנרחב לצורך התמודדות עם אתגרי הלקוח. כמו כן היא הוכיחה ידע מושלם וחזק והייתה מחויבת לביצוע – שתי תכונות שהידהדו גם ללקוחות" .

"אנו גאים מאוד בהכרה ב-TCS כחברה המובילה בתחום הדיגיטל על ידי קבוצת אוורסט זו השנה השניה ברציפות", אומר איל מוסקל מנכ"ל TCS ישראל.

"בשנים האחרונות מושקעים ב-TCS משאבים רבים, על מנת לאפשר ללקוחותינו להתמודד טוב יותר עם תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. תחום Digital Reimagination הנחשב לחדשני ביותר, מוטמע היטב בתהליכי העבודה של TCS עם חברות מובילות בעולם. אנו כבר רואים סנוניות ראשונות מקרב החברות הישראליות המובילות בכלל ובמגזר הפיננסי בפרט, אשר ישקיעו בתכנון המסע הדיגיטלי שלהן באמצעות כלים חדשניים אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים