תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The NewAge for CYBER SECURITY, יום ד' 9 בנובמבר, yes Planet, ראשון לציון

"מי שלא רודף אחר אוטומציה משאיר את הארגון שלו חשוף לאיומים"

"זה הזמן לנקוט בגישה אסטרטגית לטיפול במשימות IT, ניהול עדכונים ופרצות במיוחד", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל Multipoint, מפיצה של פתרונות Nessus ו-Shavlik

06/11/2016 15:18
ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט. צילום פרטי

"צצים בשוק פתרונות רבים שמבטיחים הגנה מפני איומים מתקדמים שמאיימים על ארגונים גדולים, אך עדיין הסיכון הרחב ביותר מגיע מאותם איומים שמנצלים פרצות מוכרות בארגון", אומר ריקרדו רסניק, מנכ"ל Multipoint, מפיצה של פתרונות אבטחת מידע וניהול מערכות IT.

"האיומים האלה ממשיכים להצליח בפעילותם, מכיוון שהמערכות בארגונים הפכו לכה מורכבות ומבוזרות שהשליטה עליהם כמעט בלתי אפשרית. רק באמצעות אוטומציה של תהליכי אבטחת IT יומיומיים יצליחו מנהלי IT לשמור על הארגון מוגן".

הדוגמא הברורה לכך היא עדכון פרצות בתוכנות ומערכות הפעלה. היום כל ארגון מפעיל כל כך הרבה מערכות שונות, על גבי מכשירים רבים, שלבצע עדכון ידני או חצי אוטומטי של הדברים הוא כמעט בלתי אפשרי.

בעוד מיקרוסופט (Microsoft) מספקת עדכונים אוטומטיים מוצלחים למערכות שלה, יש צורך לטפל בעוד מגוון מערכות שונות במקביל, ולהבטיח כי כל התוכנות מעודכנות ומאובטחות. ניתן לצפות בסיכום עדכוני יום שלישי של Shavlik כדי להבין כמה קשה לעקוב אחר כל הדברים.

"ארגונים לא יכולים להרשות לעצמם להחזיק תוכנות שאינן מעודכנות, בשום מכשיר, מפני שבמוקדם או במאוחר, וכנראה במוקדם, ההאקרים ישתמשו בהן כנקודות פריצה. לכן, Multipoint מציעה כיום שני פתרונות לאיתור ועדכון אוטומטיים של פרצות בתוכנות – Nessus ו-Shavlik, המובילות את התחום כיום. הפתרונות מעניקים למנהלי IT גישה אסטרטגית לטיפול מקיף בבעיה זו, הכוללת הפחתת הסיכון לפריצה לצד הפחתת עלויות ומשאבים".

לא יותר מ-30 דקות

Shavlik מציעה פתרון תוכנה קל לשימוש המזהה עדכונים חסרים ומפעיל אותם לרוחב הארגון. בעוד רוב הארגונים מתמקדים בעדכון שרתים עם עדכוני מערכת הפעלה, Shavlik עושה צעד נוסף ומפיצה עדכונים של תוכנות של ספקים חיצוניים, עדכון של תשתית וירטואלית וסריקה ועדכון של כל מערכות Windows ו-Mac ברשת.

ההתקנה וההפעלה של Shavlik לא אורכת יותר מ-30 דקות.

גם Nessus ידועה ביכולות איתור וניהול הפרצות שלה, ולאחר שנרכשה על ידי Tenable היא זכתה גם למערכת ניהול ענן מצוינת, שמאפשרת מבט מהיר ויעיל על כל המתרחש בארגון מכל מקום.

"מה שהיא עושה – ניהול פרצות – היא עושה באותה מידה או טוב יותר מאשר כל מערכת שראינו, וההיסטוריה הארוכה שלה הופכת אותה לאמינה לחלוטין", נכתב בסקירה של SC Magazine שהעניק לה את הציון הגבוה ביותר.

"מאז ומתמיד המיקוד שלנו ב-Multipoint בפתרונות שמעבר לביצועים, גם עונים על הצרכים היומיומיים של מנהלי מחשוב בארגונים. שני הפתרונות האלה מציגים תוצאות מהירות בכל ארגון, גם מבחינת אבטחה וגם מבחינת חסכון בזמן ובכאב ראש שמתלווה לניהול עדכונים. אנו מזמינים מנהלי IT לקחת אותם לנסיעת מבחן כאשר הם מגבשים גישה אסטרטגית לטיפול באבטחת מידע".

אירועים קרובים