תוכן שיווקי

בינת – שותף השנה האזורי של סיסקו

06/11/2016 14:45
בכירי בינת וסיסקו בסן פרנסיסקו. מימין לשמאל: חן אזולאי, סמנכ"ל מכירות בכיר אגף מערכות ופרויקטים אסטרטגיים; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל; אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים; אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות בבינת תקשורת מחשבים; שרית רצר, סמנכ"לית שותפים בסיסקו ישראל

בכנס השותפים העולמי של ענקית הטכנולוגיה סיסקו (Cisco), שהסתיים בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו בנוכחות הנהלת סיסקו העולמית והאזורית, הוכרזה בינת תקשורת מחשבים כשותף השנה בטריטוריה של EMEA-SOUTH, אזור הכולל בנוסף לישראל גם מדינות דוגמת איטליה, ספרד, פורטוגל, ועוד.

הזכייה בתואר המכובד, שחברה ישראלית זוכה בו לראשונה, משקללת את ההשקעה הרבה של בינת בכלל הטכנולוגיות העדכניות של סיסקו, דוגמת פתרונות הענן, אוטומציה, סייבר ו-Customer Experience, ואת היותה של בינת שותף המחזיק בכמות ההסמכות הגדולה ביותר בעולם של טכנולוגיות ופתרונות סיסקו.

עוד צוין כי בינת זכתה לשביעות רצון גבוהה ויוצאת דופן הן מצידם של לקוחותיה והן מצידם של בכירים בסיסקו העולמית, וכן לאור עמידתה של בינת לאורך שנים רבות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק הישראלי והעולמי.

בנוסף, בחרה סיסקו לציין באופן ספציפי את בינת בתחום הסייבר, כאשר בנוסף לתואר הגלובלי זכתה בינת בתואר "שותף השנה בטכנולוגיות אבטחת מידע וסייבר", וזאת בשל החדשנות והוכחת היכולות של בינת בתחום זה.

בינת וסיסקו פועלות מזה יותר מ-15 שנים ברמת שותפות אסטרטגית. בינת הינה השותף המוביל של סיסקו בישראל יותר מעשור, זאת תוך ביצוע מספר רב של פרויקטים מובילים ומוצלחים במגזר הארגוני המקומי, לצד ביצוע השקעות רבות מצידה של בינת, מעבר לנדרש על ידי מדיניות השותפים של סיסקו.

אירועים קרובים