תוכן שיווקי

לנובו מציגה שיפורים בתוכנית ערוץ השותפים, במטרה לגייס 5,000 חדשים ב-EMEA

06/11/2016 14:34
רבעון טוב ללנובו

לנובו (Lenovo) הכריזה באחרונה על שיפורים בתוכנית ערוץ השותפים שלה. הכרזות אלו מגיעות בעקבות היוזמות החדשות שנכללו בתוכנית ONE Channel ב-2015, שבעקבותיהן הצטרפו כמעט 1,000 שותפים חדשים מדי חודש לרשת ערוצי השיווק של לנובו.

לנובו מציעה את השיפורים החדשים בכדי להקל על השותפים בהתנהלות מולה, והמטרה היא לגייס יותר מ-5,000 שותפים חדשים עוד השנה באזור EMEA.

השותפים ייהנו ממספר שיפורים, כולל קטגוריית רמת כניסה חדשה, תוכניות תמריצים הדרגתיות, מחירים מיידיים עבור מפיצים לטובת עסקאות קטנות מאוד, וכן הרשאות DCG חדשות.

הזדמנויות עסקיות ותגמולים

לנובו משקיעה בקביעות ביצירת הזדמנויות עסקיות עבור ערוץ השותפים שלה, תוך הענקת תמריצים והחזרים לשותפיה. בנוסף, לנובו השיקה עבור שותפיה מספר יוזמות נוספות ליצירת תמריצים והחזרים:
● קטגוריה חדשה בשם Accredited המקלה על אפשרות ההצטרפות עם גישה להחזרים מיידיים החל מהדולר הראשון, ועם גישה ישירה לצוות התמיכה במכירות של לנובו.
● תוכנית תמריץ חדשה בשם StarSeller המעניקה בונוס עבור מודלים שונים של מינוף מכירות בקטגוריות מפתח עבור מוצרים אסטרטגיים, ועבור פלחי שוק שמובילים לצמיחה תעשייתית.
● תחרות שבועית נושאת פרסים לשותפים חדשים. בפרסים אלו יכולים לזכות שותפים חדשים שהוחתמו ועומדים בסדרה של קריטריונים.

הזדמנויות צמיחה עם עסקי הדטה סנטר

עם התמקדות בהנעת מכירות של פתרונות דטה סנטר, מספקת לנובו לשותפים את היכולות הטכניות שיאפשרו לשותפים ליהנות מהזדמנויות צמיחה בעסקי הדטה סנטר של לנובו.

LEAP (ר"ת Lenovo Expert Achievers Program) – תוכנית המספקת הכשרה ותמריצים, בעוד שהרישוי של קבוצת הדטה סנטר (DCG – Data Center Group) החדשה מציע מספר תועלות.

השותפים יכולים כעת להשיג שתי הרשאות של לנובו – מקצוען מכירות מורשה לדטה סנטרים של לנובו (Lenovo Certified Data Center Sales Professional) ומקצוען מכירות טכני מורשה לדטה סנטרים של לנובו (Lenovo Certified Data Center Technical Sales Professional) – וזאת, באמצעות השלמת שיעורים וירטואליים וסדנאות עבודה במסלול מהיר.

מדריך לימודים מפורט ניתן להורדה מהפורטל של לנובו. שותפים מורשים יכולים לזכות בהטבות נוספות באמצעות LEAP.

מעבירים הילוך

תוכנית ערוץ השותפים של לנובו מתפתחת בהתמדה בכדי לעמוד בדרישות השותפים ובשינויים הדינאמיים בתעשייה. מסיבה זו מיישמת לנובו פלטפורמות חכמות ואוטומטיות חדשות וכן מספקת כלים שיקלו על ההתנהלות מול החברה. מדובר בכלים כמו מחיר מיידי עבור משווקים של עסקאות או כמויות ציוד קטנות מאוד. כלים אלו משולבים בפלטפורמות המסחר האלקטרוניות שלהם.

ONE Channel היא תוכנית פשוטה יותר שכוללת סכמות החזרים ברורות לכל אורך הפורטפוליו וכן שילוב של פורטל אחוד שמציע כלי מכרזים פשוט ומהיר, פלטפורמות שיווק חכמות, רישום עסקאות מהיר וקל וקהילת שותפים חשובה הזמינה באמצעות פורטל השותפים של לנובו ובאמצעות לינקדאין (LinkedIn).

"לנובו מחויבת מאוד לערוץ בכל טווח ה-PC, הטאבלטים והדטה סנטר, עם 94% מהעסקים שעוברים דרך הערוץ. אנו מציעים את הפורטפוליו הרחב והחדשני ביותר בתעשייה, החל בתצורה החדשה ועטורת השבחים של ה-YOGA Book ועד פתרונות השרת האמינים ביותר בעולם", אמר פסקל בורגו, סגן נשיא מוצרים וערוצים בלנובו EMEA.

"אנו חיים בעולם מורכב – עולם בו כל ההתקנים הופכים לחכמים, ניידות היא הכרחית, החלטות הרכישה מציבות את העיצוב במרכז החלטת הרכישה, והמערכת ההיקפית של אפליקציות ושירותי ענן מהווה רכיב הכרחי בחוויית המשתמש הכוללת. פשטות, מהירות, גמישות ונוחות עסקית הם משתני מפתח להצלחה, ולכן אנו שואפים לייצר ערך אמיתי ליצרן ולשותף כאחד ומציעים פלטפורמות חכמות, שירותים וכלים חדשים שיעזרו לשותפים שלנו לנצח בסביבה החדשה".

אירועים קרובים