תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

רד-האט מקדמת אימוץ DevOps עם הגרסה האחרונה של Red Hat OpenShift Container

09/10/2016 11:35
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על פלטפורמת Red Hat OpenShift Container 3.3, המביאה תכונות חדשות למפתחים וסקלאביליות פריסה בפלטפורמת קונטיינר ארגוני מאובטחת. זאת במטרה לשפר אספקת יישומים ברחבי הענן ההיברידי.

פלטפורמת הקונטיינר החדשה תומכת בארגונים הבונים ומתחזקים יישומי ענן טבעיים ויישומים מסורתיים, ומספקת פתרון בו הם יכולים להשתמש לאורך כל מחזור חיי יישום, מפיתוח עד לייצור.

כשהיא מבוססת על תקני תעשייה פתוחים ובנויה על הבסיס האמין של Red Hat Enterprise Linux, מציעה Red Hat OpenShift Container 3.3 פלטפורמה יחידה שמספקת חדשנות של קונטיינרי Linux ותזמור קונטיינרים, יחד עם יכולות פיתוח ופריסת יישומים, וזאת בתוך מוצר מוקשח המיועד לארגונים.

רד-האט היא תורמת מובילה לפרויקטי Docker ו-Kubernetes, והגרסה החדשה של פלטפורמת הקונטיינר שלה מספקת גרסה ארגונית של  Kubernetes 1.3 וזמן ריצה של קונטיינר Docker, הבנויה על בסיס Red Hat Enterprise Linux 7, ועוזרת ללקוחות ליהנות מהיתרונות של חדשנות מהירה, תוך שמירה על יציבות, אמינות ואבטחה של פלטפורמה ארגונית.

תכונות חדשות בפלטפורמת Red Hat OpenShift Container 3.3 כוללות:

● שיפורים בפרודוקטיביות ואג'יליות מפתחים
בארגון ה-IT המודרני צריכים מפתחים לספק יישומים ועדכוני יישומים טובים יותר, מהר יותר. הפלטפורמה החדשה עוזרת לתת מענה לצורך זה על ידי הבאת יכולות אוטומציה חדשות למחזור החיים של פיתוח יישום, באמצעות צינורות אספקה רציפה חדשים, המבוססים על פרויקט Jenkins Pipeline, וכן דשבורד מפתחים מצטבר, שמציג מבט מאוחד של צינורות יישומים.

תכונות חדשות נוספות מספקות אוטומציית בדיקות A/B באמצעות שליטה פרטנית על תצורות ניתוב יישומים דרך יכולות ניתוב וקישוריות מוגדרת-תוכנה המשולבות של OpenShift.

פריסות בסדרי הגודל של הענן
מאחר שהמעבר לענן דורש יותר סקלאביליות וגמישות בפלטפורמות מחשוב, Red Hat OpenShift Container 3.3 מסייעת לספק סקלאביליות פלטפורמה משופרת בהרבה, שהנה צורך משמעותי עבור ארגונים המפעילים יישומים קריטיים בקנה מידה גדול, עם תמיכה בעד 1,000 צמתים בכל אשכול מחשוב.

זה מאפשר לפריסות בקנה מידה גדול יותר, לא רק לתמוך ביישומים חדשים, אלא גם ביישומי Legacy קיימים בסביבות ענן היברידיות, מה שעוזר לארגונים לשמר השקעות קיימות ביישומים מבלי להקריב חדשנות. בנוסף, יכולות Kubernetes הטבועות בפלטפורמה, יכולות עתה לנטר באופן יזום ולמנוע מחסור במשאבים והשבתות לא מתוכננות.

אבטחה ברמה ארגונית
אבטחה היא אחת הדאגות המרכזיות של ארגונים המאמצים טכנולוגיית קונטיינרי Linux. על כן OpenShift מספקת פלטפורמת קונטיינר מאובטחת המוכנה לשימוש ארגוני, הכוללת תמיכה ממערכת הפעלה Linux עד לפלטפורמת הקונטיינר ולשירותי יישומים משולבים.

OpenShift כוללת את Red Hat Enterprise Linux, שהנה פלטפורמת Linux ארגונית האמינה והמאובטחת ביותר, ויורשת את כל תכונות האבטחה שלה ועדכונים שוטפים. תכונות אבטחה מתרחבות גם לזמן הריצה של קונטיינר Docker, אשר משולב עם אבטחה Linux המשופרת עבור אבטחת multi-tenant נוספת, ולמרשם קונטיינר המשולב של OpenShift, המאפשר למנהלי מערכת לנהל תמונות קונטיינר שלהם בפורמט Docker, ולשלוט על  גישה ועדכוני תמונה.

OpenShift גם מספקת הרשאות משתמש משולבות ובקרות גישה מבוססות תפקידים עבור Kubernetes, המשתלבות עם מערכות LDAP ארגוניות, כמו גם מדיניות אבטחה משולבת עבור ביצועי קונטיינר.

מערך הקונטיינר המורחב של רד-האט מקיף היצע מוצרי ענן פרטי וענן ציבורי מנוהלים במלואם, ותומך בהיבטים השונים של תהליך פיתוח יישומים, בפתרון אחד שיכול להקיף תשתיות מרובות ומציע קונטיינרים-כשירות.

אירועים קרובים