תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

שי נוני, קומוולט: "חדשנות מחייבת התארגנות מחדש"

29/09/2016 15:42
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

כתב: הילל יוסף

"יחד עם החדשנות של הארגונים, נדרש שינוי חשיבה בנושא ניהול המידע. זאת, על מנת שארגונים יהיו מוכנים לנהל את הפתרונות החדשניים בצורה יעילה וכדי שיאפשרו שירות טוב יותר של אנשי הארגון לביזנס", כך אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט (CommVault) ישראל.

נוני אמר את הדברים בראיון לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-15 בנובמבר, באולם האירועים LAGO בראשון לציון.

לדבריו, "ארגונים לא יכולים להתעלם מהעובדה שמערכות הגיבוי והניהול המסורתיות לא מצליחות להקיף בצורה טובה את החדשנות המתעצמת. קומוולט היא היחידה שמציעה פלטפורמה אחת יעילה, שמאפשרת לדעת מי ניגש אל המידע, איפה המידע, מה נעשה איתו ושניתן יהיה למצוא אותו בשעת הצורך".

הוא ציין כי "זו לא חוכמה לגבות מידע כשאי אפשר לגשת אליו, החשיבה והמוצרים שלנו מאפשרים להקיף צרכים קיימים ולהתמודד עם צרכים עתידיים  שעומדים לפתחו של המנמ"ר. אנחנו מונעים מארגונים לתור אחרי פתרונות אחרים, בכל פעם שנכנסת מערכת חדשה לארגון".

"ארגונים רבים מבצעים מעבר של שירותי ה-IT לדיגיטל, ויותר ויותר שמים דגש על שירות עצמי, ניהול אוטומטי, IT כשירות פנימי לתוך הארגון", אמר נוני. "כמו כן, בולטים המעבר לענן והשימוש בתשתיות ענן, כמו AWS ו-Azure, בין אם לבד או בשיתוף עם הדטה סנטר של הארגון".

"לקומוולט יש פתרון מבוסס תוכנה בלבד, ולכן הוא מאפשר ניהול מידע בצורה אגנוסטית, לא רק לסביבות חומרה שונות – אלא גם לסביבות התשתית והאפליקציות בענן. הפלטפורמה של קומוולט מאפשרת מעבר בין עננים, ניהול מידע בענן ברמת האפליקציה – למשל Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft) ולגבות מידע בענן של Salesforce. המגמות הללו משתלבות היטב עם החדשנות של קומוולט".

שביעות הרצון קרובה ל-100%

"הצוות המיומן שהקמנו בישראל", ציין נוני, "כולל נותני שירותים טכנולוגיים, שעובדים עם הלקוחות יום יום על תכנון וביצוע המעבר של מערכות המידע ל-IT כשירות, ITaaS. הצוות בעל מומחיות רבה בניהול וגיבוי מידע, ובהחלפה של טכנולוגיות מסורתיות בחדשנות של קומוולט. החברה העולמית משקיעה בו ומביאה אותו לרמות הגבוהות ביותר, מה שתורם רבות להצלחת הפרויקטים".

שביעות הרצון של לקוחות החברה, אמר נוני, "קרובה ל-100%, בארגונים מכל המגזרים ובכל הגדלים. בשנה האחרונה נכנסנו באינטנסיביות לארגוני SMB, שמחפשים מענה שהוא לא רק גיבוי. הם מחפשים גמישות במעבר לענן ומענה למגוון הצרכים שלהם. לקוחות SMB רבים פונים אלינו ומבקשים את הפתרונות הייחודיים שאנחנו מציעים למגזר זה".

עוד ציין נוני כי "קומוולט נותנת מענה לשבע פלטפורמות וירטואליזציה שונות ולהגירה ביניהן".

האירוע השנה, אמר נוני, "הוא הכנס השני הגדול של קומוולט בישראל. יהיו בו מאות לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים, כתוצאה מההצלחה ההולכת ומתעצמת שלנו בישראל, זו השנה הרביעית ברציפות".

"לכנס יגיעו מחו"ל מנהלים בכירים של קומוולט מארצות הברית ומאירופה. חוקר של גרטנר (Gartner) ידבר על שינויים בתחום המידע ועל הובלתה של קומוולט בתחום ה-Backup & Beyond. נדבר גם על עתיד הנתונים, על הכיוונים שהשוק הולך אליהם ואיך קומוולט תמשיך לצמוח ותאפשר ללקוחות לנהל בצורה חכמה יותר את המידע".

נוני סיכם: "קומוולט היא חברה שעוסקת בגיבוי, ניהול מידע ומתן ערך עסקי משמעותי עבור לקוחותיה. נמשיך להצליח ולגדול יחד".

אירועים קרובים