תוכן שיווקי

עסקה ראשונה בארץ לדיימלר מקסיקו עם Docomotion הישראלית

לדברי נשיא דיימלר מקסיקו, "בחרנו בישראל כיעד המועדף לאיתור טכנולוגיות חדשניות ליישום מיידי באתרי החברה במקסיקו" ● "יישום מוצלח של הטכנולוגיות עשוי להוביל לשילובן במרכזי דיימלר בעולם", ציין

27/09/2016 11:59
אורן לשם, מנכ"ל Docomotion. צילום: קובי קנטור

Docomotion, המובילה את תחום ה-Document Generation, חתמה לאחרונה על עסקה עם תאגיד הרכב דיימלר מקסיקו (Daimler Mexico) במסגרתו יוטמע פתרון החברה במערך השיווק והמכירות של דיימלר מקסיקו, ויאפשר להבין ולפשט את תהליך מכירת הרכב – החל מהגעת הלקוח, דרך השגת המימון ועד התשלום האחרון ומסירתו.

"דיימלר מבית מרצדס-בנץ (Mercedes-Benz) היא חברת יעד חשובה מאוד בפעילות נספחות משרד הכלכלה והתעשייה במקסיקו", מציינת הנספחת הכלכלית במקסיקו, רונה קוטלר בן ארויה.

"עסקאות ראשונות אלו של דיימלר מקסיקו עם Docomotion יפתחו ללא ספק אפשרויות רבות כבר בטווח הקצר עבור החברה הזו וחברות נוספות בדיימלר מקסיקו ובדיימלר העולמית".

Docomotion

Docomotion

הנספחות הכלכלית עמדה בחודשים האחרונים בקשר רצוף עם נשיא דיימלר מקסיקו, טוביאס וולדאק החבר גם בצוות האסטרטגי של דיימלר העולמית, וסייעה להם באיתור טכנולוגיות ליישום מיידי, אשר יאפשרו לחברה לשדרג בטווח הקצר מאוד את היכולות הטכנולוגיות שלהם במטרה לשפר את השירות הניתן ללקוחותיהם הקיימים, ולאפשר לחברה להציע ללקוחות קיימים וחדשים מוצרים פיננסיים חדשים.

דיימלר מקסיקו היא היום מהמרכזיות שבאתרי דיימלר בעולם, ומטה החברה בגרמניה מקנה לה חשיבות רבה. עם הצורך המיידי והדחוף ליישם טכנולוגיות מתקדמות באתר החברה במקסיקו, הביעו ראשי החברה רצון לבחון שיתופי פעולה ארוכי טווח עם חברות ישראליות.

אורן לשם, מנכ"ל Docomotion, ציין כי "כחברה ישראלית שכולה 'כחול לבן' אנו גאים בעובדה שחברה כמו דיימלר בחרה בטכנולוגיה המתקדמת שלנו למימוש החזון הדיגיטלי שלה".

לדבריו, "באמצעות הפתרון שלנו תוכל דיימלר לשפר את חוויית הלקוח ולקצר את תהליכי מתן ההלוואות לרכישת רכב ממספר שבועות למספר שעות בלבד. Docomotion תאפשר לדיימלר לנהל את כלל התהליך באופן דיגיטלי. זאת באמצעות מסמכים אינטראקטיביים ואפשרות לצרף צרופות יחד עם חתימה דיגיטלית על המסמך ישירות מהמובייל. בשלב הבא מתכננים בדיימלר להוסיף הצעות ערך פרסונליות לכל לקוח בהתאם לצרכיו ומאפייניו".

דיימלר מקסיקו

דיימלר מקסיקו

"מימוש הפתרון בדיימלר יחסוך לחברה מיליוני דולרים בשנה, יעלה משמעותית את שביעות רצון הלקוחות, ויסייע לחברה להגדיל הכנסות מלקוחות קיימים".

Docomotion הינה מובילת שוק בתחום ה-Document Generation. תכליתו של המוצר לסייע לארגון הדיגיטלי להעצים את התקשורת התפעולית השוטפת עם לקוחותיו באמצעות מסמכים אינטראקטיביים אישיים. מכתבי הלקוח, החשבוניות, בקשות ההלוואה והצעות המחיר הופכים להיות אישיים ואינטראקטיביים – כלי עוצמתי להעצמת חווית הלקוח.

יכולות המוצר המאפשרות מילוי נתונים, חתימה דיגיטלית, צירוף צרופות וניהול תהליכי עבודה מהמובייל, מהווים מכפיל כוח ביצירת מסעות לקוח יעילים מול הארגון. לחברה לקוחות רבים בארץ ובחו"ל בתעשיות הרכב, הבנקאות, הביטוח והמסחר. לחברה פתרון ענן מתקדם לצד פתרון בהתקנה מקומית והיא נבחרה כמובילת שוק בפעם השישית ברציפות.

תאגיד דיימלר הינו יצרן כלי הרכב הוותיק ביותר בעולם בעל חטיבת המשאיות הגדולה בעולם. בעלי המותגים: מרצדס, מייבאך (Maybach), סמארט (smart), פרייטליינר (Freightleiner), מיצובישי פוזו (Mitsubishi), ווסטרן סטאר (Western Star) ותומאס. לאחרונה מציע התאגיד שירותים לעולם הרכב דוגמת: my taxi, Car 2 Go ואחרים.

אירועים קרובים