תוכן שיווקי

אלעד מערכות נבחרה בפעם השביעית ל-Dynamics President's Club

מדובר בחברה הישראלית היחידה שנבחרה להיכנס למועדון האקסקלוסיבי של מיקרוסופט כמות כזו של פעמים ● הישג זה הוא תוצאה ישירה של מסירות יוצאת דופן, מחויבות מיוחדת ללקוחות ואספקת פתרונות חדשניים

15/09/2016 16:57
אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באלעד מערכות

מיקרוסופט (Microsoft) העולמית בחרה באלעד מערכות להצטרף למועדון היוקרתי והמצומצם – President's Club 2016 לשותפי Dynamics CRM המובילים בעולם. זו הפעם השביעית בה Elad CRM נבחרת לתואר זה.

Microsoft Dynamics President’s Club מכבד שותפים של מיקרוסופט עם מחויבות גבוהה ויוצאת דופן ללקוחות, אשר באה לידי ביטוי בהצלחה עסקית וגידול. החברים ב-President Club 2016 מייצגים 5% מהקבוצה המוערכת של השותפים הטובים ביותר של מיקרוסופט ברחבי העולם בתחום Microsoft Dynamics, ובחירתם מותנת במאמציהם המתמשכים, מחויבות למטרה ומתן פתרונות העונים על צרכי הלקוחות.
על מנת להצטרף למועדון ה-President's Club למיישמי Dynamics CRM נדרשה אלעד להציג גידול משמעותי בהכנסות, גידול במספר הלקוחות ובשביעות רצונם, וגידול במכירת רישיונות. אלעד עמדה בשלושה קריטריונים אלו בהצלחה יתרה בשנים 2015-2016.

ללמוד מיומנויות חדשות

הכרה זו באה במהלך כנס השותפים של מיקרוסופט ברחבי העולם (2016 WPC), שהתקיים השנה בטורונטו, קנדה. WPC מספק לקהילת השותפים של מיקרוסופט הזדמנות גדולה ללמוד על מפת הדרכים של החברה לשנה הקרובה, ליצור חיבורים, לשתף שיטות עבודה מומלצות, לחוות את המוצרים החדשניים וללמוד מיומנויות חדשות.

לאחרונה זכתה Elad CRM במספר פרויקטים גדולים ליישום Dynamics CRM, ביניהם: משרד החינוך, בנק דיסקונט, דלויט (Deloitte) ועוד.

לדברי אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באלעד מערכות, "אנחנו שמחים להימנות זו השנה השביעית כחלק מהנבחרת המצומצמת והייחודית של President Club Microsoft, גאים להוביל את שוק ה-Dynamic CRM בישראל ומתחייבים לשמור על רמת מקצועיות ואיכות ללא פשרות".

"זוהי עוד הוכחה לשותפות ההדוקה שלנו עם מיקרוסופט ולהצלחות המשותפות. על ידי שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט, אנו שומרים על הבנה מקיפה בפלטפורמת Dynamics של מיקרוסופט ובעקבות כך יכולים לספק פתרונות חדשניים, שירות יוצא דופן וערך גבוה ללקוחות Dynamics".

"בכל שנה אנו מכירים ומכבדים שותפים של Microsoft Dynamics מרחבי העולם עבור ביצועים למופת", אמר ניל הולוויי, סגן נשיא תאגידי, מכירות של Microsoft Business Solutions & Partners.

"השותפים עטורי הפרסים תורמים דרך המחויבת והמומחיות יוצאות הדופן שלהם. מיקרוסופט מתכבדת להכיר על הישגיהם בשנה האחרונה ועל מסירותם והתמיכה ביישומים של Microsoft Dynamics".

אירועים קרובים