תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"קומוולט ישראל חדורת מוטיבציה ומעניקה ללקוחות סיוע מסביב לשעון בידע טכני ותודעת שירות"

ניר מליק, מהנדס ארכיטקטורה ב-ווי אנקור‎, מסביר על היתרון המשמעותי של קומוולט, ומה הערך המוסף שהיא מביאה לארגון

15/09/2016 11:12
ניר מליק, מהנדס ארכיטקטורה ב-ווי אנקור

הצג את ווי אנקור.
"ווי אנקור היא חברת אינטגרציה מובילה העוסקת בארבע תחומי ליבה עיקריים; תשתיות מחשוב, שירותי מחשוב ענן, Cyber security ופתרונות Big Data. מאז הקמת הסניף הישראלי, אנחנו שותף בכיר של קומוולט (Commvault), ולמעשה אנחנו השותף היחיד של קומוולט ברמת הסמכה Market Builder באזור South EMEA".

תאר את הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט.
"מיום הקמת הסניף בארץ ותחילת הפעילות, אנחנו עובדים בצמוד אל קומוולט כשותף בכיר. אנחנו מאד ממוקדים בפתרונות קומוולט לתחום הגנה וניהול מידע ומספקים ללקוחות שלנו מענה מקיף לאתגרי ניהול והגנת המידע שלהם".
מה לדעתך מבדל את קומוולט מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"ראשית, קומוולט מספקת פלטפורמה מקיפה ולא פתרון נקודתי. היא מעניקה ממשק ניהול אחיד לכלל המשימות – גיבוי לשרתים פיזיים ווירטואליים, גיבוי לדיסק ולקלטת, מהענן ואל הענן, ארכוב של סוגי מידע שונים, מנוע חיפוש מידע חזק, הגנה על מידע משתמשי הקצה והנגשתו אל משתמשי הקצה והכל בהתאם למדיניות הארגון".

"מעבר ליתרון הטכנולוגי, קיימים גם יתרון מתודי ויתרון אנושי. היתרון המתודי בא לידי ביטוי בליווי הצמוד של כל פרויקט, קטן או גדול, על ידי אנשי הנדסה מטעם היצרן החותמים על מסמכי התכנון, ומוודאים מראש שהפתרון המוצע ניתן ליישום כפי שהובטח".

"היתרון האנושי בא לידי ביטוי במקצוענות וברוח החיובית שנושבת מכלל אנשי קומוולט בארץ. אחרי שנים בהם תחום הגיבוי וההגנה על המידע הונהג על ידי גופים כבדים ומיושנים, האנשים של קומוולט בארץ חדורי מוטיבציה ומעניקים ללקוחות סיוע וליווי מסביב לשעון בידע טכני רב ותודעת שירות יוצאת דופן".

מהם האתגרים הבולטים כיום בתחום הגיבוי והאחסון?
"אחד האתגרים הרלוונטיים ביותר הוא אתגר הענן. לקוחות רבים משתמשים ברמות שונות בשירותי ענן, בין אם בשירות ספציפי, בין אם כפלטפורמה כוללת לכלל מערכות המידע ובין אם כשירות חלקי לגיבוי או התאוששות מאסון".

"מבנה מבוזר זה, יוצר ללקוחות אתגרים חדשים של שליטה במידע הארגוני. קומוולט עם הפלטפורמה האחודה שלה לניהול מידע נותנת מענה מקיף וחדשני לאתגרים אלו ומסייעת בכך ל-ווי אנקור וללקוחותנו להתמודד טוב יותר עם האתגרים והחדשנות המתעצמת.

אירועים קרובים