תוכן שיווקי

Lidl בחרה ב-Software AG לשיתוף מידע בין 10,000 החנויות שלה ברחבי העולם

פלטפורמת webMethods מאפשרת שילוב מהיר וחלק בין המערכות הקיימות לבין מערכת המידע החדשה, ניתוח Big Data וניהול מלאים משופר באמצעות האינטרנט של הדברים

14/09/2016 16:45
ערן אלראי, מנכ''ל Software AG ישראל. צילום: יוסי קריכלי

Software AG הודיעה ש-Lidl, ענקית הקמעונאות האירופית, בחרה בפלטפורמת webMethods ובפתרון Enterprise Service Bus שלה על מנת לנהל את תחלופת המידע ושיתופו בין המערכות, בכל 10,000 החנויות שלה לבין מערכת המידע המרכזית.

פלטפורמת האינטגרציה webMethods אפשרה שילוב מהיר וחלק בין מערכות המידע הקיימות לבין מערכת המידע החדשה Lidl Retail Information System – מבוססת סאפ (SAP) – שהוטמעה לאחרונה בקבוצה.

לדברי ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, "האינטגרציה בין מערכות המידע הוותיקות של Lidl נבנתה לאורך שנים כטלאי-על-טלאי ולאחרונה הגיעה לקצה גבול היכולות שלה בכל הקשור למתן מענה לצרכים ולפיתוחים עתידיים".

מערכת מרכזית עם קישוריות חזקה בזמן אמת

"מכיוון שבמערכת מסוג זה נדרש תיאום בין מדויק בין כ-10,000 חנויות ומחסנים ברחבי 29 מדינות, הוחלט לפתח פלטפורמה מודרנית, 'רזה' וגמישה במיוחד לשימוש מערך ה-IT המרכזי של החברה, למחסני החברה ולחנויות, אשר תאפשר החלפת מידע סטנדרטית בין כל המערכות השונות בזמן אמת. לשם כך בחרה Lidl לעבור ממערכת מחשוב מבוזרת ברמת החנויות והפריסה הארצית למערכת מרכזית עם קישוריות חזקה בזמן אמת".

עוד הוסיף אלראי, כי "הודות לגמישות של webMethods הצליחה Lidl לבצע אינטגרציה של יותר מ-30 מערכות מהתשתית המקורית אל מערכת הקמעונאות החדשה המתבססת בין השאר גם על ניתוח Big Data".

"הטרנספורמציה מאפשרת ל-Lidl גישה למלאים שלה בזמן אמת, הודות למידע אינטרנט של הדברים שמתקבל ממערכות וחיישנים באתרי החברה השונים בכל 29 המדינות בהם פועלת הרשת".

"ניהול מלאי מדויק אל מול הביקוש בשווקים הינו עניין קריטי ביותר ברשת קמעונאית, אשר מסייע ל-Lidl לתת מענה מהיר ומדויק לצרכי הלקוחות ולשמור על יתרונה התחרותי מול המתחרים. אנו גאים להיות חלק מהצלחתה של Lidl וצופים המשך שיתוף פעולה פורה עם הרשת גם בעתיד".

אירועים קרובים