תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

נעים להכיר: מני צרפתי – מנהל אזורי של ארכיטקטי פתרונות ברד-האט

14/09/2016 15:43
מני צרפתי, מנהל צוות ארכיטקטי פתרונות IGC ברד-האט ישראל. צילום: יח"צ

מני צרפתי הינו מנהל אזורי של ארכיטקטי פתרונות ברד-האט (Red Hat). מטרת תפקידו היא להוביל את הפתרונות ממוקדי צרכי לקוחות החברה, תוך מימוש ערכי רד-האט: חדשנות, יזמות, שקיפות עם הלקוחות, ושקיפות עם קהילת הקוד הפתוח.

לצרפתי (57) יש ניסיון רב שנים בתחומי ה-IT, החל מתשתיות ועד תוכנה וחוויית משתמש. ברקורד שלו רשומים עשרות רבות של פרויקטים מוצלחים בעולמות ה-IT, החל מווירטואליזציה ואיחוד שרתים (עוד הרבה לפני שהיו משרדי היצרנים בישראל), מערכות אוטומציה של מרכזי מחשוב, יישום ארכיטקטורה מונחית שירותים, מערכות תכנון ומידול אסטרטגיה ארגונית ו-IT, מערכות תקשורת וטלפוניה, מערכות IT רוחביות, דואר אלקטרוני, ניהול מסמכים ותהליכי עבודה, תכנון-על של מרכזי מחשוב והמשכיות עסקית, ומערכות אבטחת מידע מרכזיות.

צרפתי, בוגר בסטטיסטיקה, מרצה בקורסי מנמ״רים ואקדמיה בתחומי ארכיטקטורת מחשוב, וליווה תהליכי אסטרטגיית IT ופרוייקטי ענן לבנקים, חברות ביטוח וארגוני תעשייה גדולים.

בתפקידיו הקודמים שימש כאסטרטג פתרונות עיסקיים ב-VMware, ו-CTO Global Account ב-HP.

המוטו – אחריות וחדשנות

"המוטו שלי הוא לגלות אחריות וכבוד כלפי השותפים, הלקוחות והארגונים בהם ואיתם אני עובד", אומר צרפתי.

האחריות באה לביטוי באחריות מקצועית למימוש הטכנולוגיות בצורה הנכונה ביותר, אחריות לראייה עתידית של צרכי הארגון ומגמות טכנולוגיות שישאירו מערכות רלוונטיות, ואחריות להיות המקצוען שמבין את תחומי עשייתן.

"חדשנות מלווה את כל חיי המקצועיים, יחד עם היכולת לזהות טכנולוגיה, להבינה, ולתרגמה לצרכי הארגון", הוא אומר.

יש לו גם מה לומר בראייה רחבה יותר. "אנחנו בעיצומה של מהפכה תעשייתית רביעית; מהפכה שבמרכזה טכנולוגיית המידע. הטכנולוגיה משבשת מודלים עסקיים, מייצרת חברות עם שווי ענק תוך מספר קטן של שנים, ובה במידה אינה סלחנית לחוסר חדשנות ויצירת ערך, ו'מעלימה' חברות שהופכות לא רלוונטיות. זוהי תקופה מרתקת לכל העוסקים במלאכת טכנולוגיית המידע. תקופה שתיצור כוכבים יש מאין, ובה במידה תייתר ותהפוך בינוניות ושגרה ללא רלוונטיות".

על החברה בה הוא עובד, אומר צרפתי כי "רד-האט נושאת על דגלה את החדשנות והתמיכה בקהילת הקוד הפתוח. רד-האט היא חברה ייחודית, שנושא קהילת הקוד הפתוח הנו בליבת הערכים שלה. קוד פתוח הוא המפתח לשקיפות, שהיא המפתח לבניית אמון עם הקהילה והלקוחות. החברה מאפשרת את כל תחומי ה-IT, ולא במילים וסיסמאות: מפתרונות מערכת הפעלה – Linux ווירטואליציה, ועד לשרתים אפליקטיביים, תשתיות SOA, ענן פרטי היברידי, סביבת מפתחים למובייל – מבית רד-האט".

אירועים קרובים