תוכן שיווקי

איך להשיג הצלחה של ממש מקידום האתר בגוגל?

05/09/2016 11:13
משיגים את התוצאות הטובות ביותר

קידום אתרים זו תורה שלמה בפני עצמה הדורשת השקעה מרובה לצד רכישת ידע, על מנת להפוך את הקידום להצלחה מסחררת, כזאת שתאפשר להיות בחזית תוצאות החיפוש בכמה שיותר ביטויים הקשורים לתחום שלכם ולהוביל בתחום העיסוק שלכם בגוגל.

בשנים האחרונות קידום אורגני הפך לחלק בלתי נפרד מתהליך השיווק של כל חברה ונראה כי חברות רבות משקיעות את מיטב כספם להשגת התוצאות הטובות ביותר בגוגל.

צוות הקידום של אקסטרה קידום אתרים, חברה לקידום אתרים באינטרנט (SEO) התפנה מעבודתו על מנת לספק לכם מדריך קצר להצלחה בתהליך קידום האתר, כך שתוכלו לדעת בדיוק כיצד להשיג הצלחה של ממש שתוביל לחשיפה נכונה וממוקדת במנוע החיפוש של גוגל.

נסביר כי עסקים רבים מתחרים על המיקום הראשון בגוגל ונראה כי מדי שנה התחרות הולכת וגדלה. אך כיצד תוכלו להיות בטוחים שחברת הקידום אכן תשיג לכם את התוצאות הרצויות, כאלו שיובילו את האתר שלכם לחשיפה מרובה במגוון מילות מפתח? התשובה היא – השקעה, בחירת חברה מקצועית ושיתוף פעולה ! אז בואו נתחיל.

ראשית, בניית תוכנית עבודה והגדרת יעדים לקידום

בניית תוכנית מסודרת המוגדרת מראש ובה פירוט מסודר של כל שלב ושלב הכולל גם את המטרות והתוצאות הצפויות בהמשך התהליך.

מיקוד בבחירת מילות חיפוש רלוונטיות

בחירת מילות מפתח רלוונטיות לקידום היא שלב חשוב שמהווה את הבסיס לכל תהליך הקידום, בחירת המילים מתבצעת על ידי שני פרמטרים: כמות ואיכות, כאשר האיכות של הביטויים (רלוונטיות) היא הדבר הראשון שאותו צריך לבחון ולאחר מכן זה הכמות (נפח החיפוש).

חשיבות שיתוף פעולה בין המקדם ללקוח

שיתוף פעולה מוצלח בין מקדם אתרים לבין הלקוח יכול לעשות את ההבדל בין קידום טוב – לקידום מצוין. שהרי שקיפות ושיתוף פעולה מול הלקוח מאפשר ללקוח להיות מעורב בתהליך ולפעמים אף לסייע ברעיונות ומינוף פעולות שיווקיות קיימות לטובות הקידום. לכן, על מקדמי אתרים לעודד שיתופי פעולה שכאלה, מה שיתרום רבות לדחיפת הפרויקט ואפשרות לפתח אותו למטרת הישגים נוספים.

מהן פעולות הקידום הנכונות להיום ?

גוגל (Google) מעדכנת לעיתים קרובות את האלגוריתם של מנוע החיפוש שלה, על מנת להציג לגולשים תוצאות טובות יותר ואיכותיות יותר, מה שברוב המקרים מקשה על מקדמי אתרים ומציב בפניהם אתגרים גדולים יותר.

לכן, על מקדמי אתרים להתעדכן בשינויים ועליהם להשתמש בכמה שיותר פעולות טבעיות של האתר ברשת, כל זאת על מנת לגרום לגוגל להבין שמדובר במותג בתחום. חשוב לציין כי חברות שאינן מבצעות שימוש בעדכונים שחלו על ידי גוגל בשנים האחרונות יכולות לגרום לענישת האתר על ידי גוגל.

תוכן איכותי במיוחד

תוכן הוא אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על איכות האתר, וכפי שאתם יודעים, גוגל מעוניינת להציג תוצאות איכותיות עבור הגולשים. לכן, עליכם להזין לאתר תוכן איכותי בעל ערך מוסף שיתרום לגולש, ולא תוכן המיועד לטובת קידום האתר בלבד עם "דחיסת" מילות מפתח. תוכן איכותי יכול להיות טיפים מצוינים הקשורים לתחום שלכם, מדריכים בעלי ערך מוסף ועוד.

דף נחיתה מנצח בכל דף באתר

על מנת לשפר את קידום האתר, חשוב לדעת לאן הגולשים שלכם מגיעים על מנת לשפר את העמודים הספציפיים שאליהם הגולשים מגיעים הכי הרבה. כמו כן, יש לנתב את הגולשים לפעולה באותם דפים רלוונטיים שבהם הם יבצעו שימוש, לדוגמה – לדף רכישה, לדף הזמנת שירותים, לכפתור "התקשר עכשיו" ועוד.

דו"חות וניתוח…

דו"ח חודשי שמראה את מצב האתר מבחינת: מיקומים, כמות כניסות, התנהגות גולשים ועוד.

אל תוותרו על דו"ח חודשי מחברת הקידום שלכם, זה הכרחי לצורך המעקב והבקרה שלכם.

לסיום – תבחנו את המגמה

הדבר החשוב ביותר בתהליך קידום אורגני הוא המגמה שאליה האתר הולך, חשוב לבחון את התקדמות האתר לאורך מספר חודשים ולא על בסיס יומי או שבועי. תבחנו את כמות הכניסות של האתר מהאורגני ואת המיקום הממוצע של הביטויים שהגדרתם בתחילת הקידום.

מאמר זה נכתב על ידי אקסטרה קידום אתרים, מהחברות המובילות בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט.

אירועים קרובים