תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של SysAid בישראל, יום ג' 20 בספטמבר, נמל יפו

שרית להב, מנכ"לית SysAid: "בעתיד אפשר להמשיך ולצפות מאיתנו להיות בחזית"

28/08/2016 11:42
שרית להב, מנכ"לית SysAid העולמית

שרית להב, מנכ"לית SysAid שמערכת ה-Service Desk שלה מותקנת אצל מעל ל-12 אלף לקוחות ותומכת ב 35 שפות, משרטטת את ה-Road Map של SysAid לשנה הקרובה. במרכז התחזית: העצמת חוויית השירות, באמצעות מערכת מרכזית שתחבר את כל הכלים הנדרשים במחלקת ה-IT.

מערכת ה- Service Desk של  SysAid הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות.

ספרי בקצרה קצת על עצמך ועל ההיסטוריה שלך בתחום ה-IT
"אני בת 42, אם לשלושה ילדים מקסימים. בתחילת דרכי הייתי System Administrator וזה מה שרציתי לעשות ואני נהנית מזה גם היום, אם יוצא לי במקרה לעזור לתקן תקלות".

"אני ב-SysAid כבר 14 שנה. הייתי העובד השני אחרי המנכ"ל והבעלים בחברה. התקבלתי להיות עובדת תמיכה והייתי אשת התמיכה הראשונה ב-SysAid. ברוב שנותיי בארגון עסקתי בתמיכה ושירות לקוחות. חלק מהלקוחות זוכרים אותי עוד בתקופת היותי תומכת".

"אני מאוד אוהבת את העבודה שלי, בגלל הידיעה שאני מסייעת לפתח כלים שעוזרים לשפר את חייהם של אנשי IT כמעט בכל מדינה בעולם".

ספרי בקצרה על SysAid
"SysAid הוקמה ב-2002 על ידי ישראל ליפשיץ מתוך רצון להקל ולפשט את היומיום המאתגר של אנשי ה-IT".

"אנחנו ממשיכים במשימה זו מול עולם אתגרים יומיומי, ורואים בכך שותפות דרך שלנו עם משפחת לקוחותינו מתוך רצון לתת להם את הכלים הטובים ביותר בדרך הפשוטה והנוחה על מנת שיוכלו להיות בקצה חזית הטכנולוגיה, ויוכלו לספק את השירות הטוב ביותר לארגון וללקוחות שלהם".

"אנו שמחים לחגוג ביחד עם שותפינו בארץ, קונסיסט (Consist) את הלקוח ה-500 בארץ, שמצטרפים לאלפי הלקוחות שיש לנו במעל 142 מדינות".

מהן המגמות החדשות בעולם ה-ITSM, לאן התחום הזה הולך?
"בתחום ה-ITSM מתחילים להתכונן לכניסתו של דור חדש לתחום העבודה. מה שיאתגר את נותן השירות הפנים-ארגוני, היות והדור הזה הינו דור טכנולוגי במהותו המצפה לחוויית צריכת מידע ושירות גבוהים".

"זה אומר שנתוני השירות הפנימי מתחילים לשנות מילון מושגים ומדברים היום על Service Catalog שהוא הנגשת השירותים בארגון בחוויית רכישה – ברוב המקרים אינטרנטית".

"כמו כן עולם המחשוב הוא עולם משתנה בקצב מהיר. היום כולם מדברים על מעבר ל-DevOps שרותי ענן ואג'ייל. תחום ה-ITSM היום מתחיל להבין איך הוא תומך בצורכי מחלקת ה-IT מול הדרישות החדשות".

"אני מאוד שמחה לראות את לקוחותינו מהארץ ומהעולם מאמצים את מתודולוגיית ITIL המוצלחת ומפעילים אותה באמצעות המודולים במערכת כגון Change management ,Problem management ,Request management ו-CMDB".

SysAid Road Map – למה אפשר לצפות?
"אנו מתכננים להמשיך את מה שהתחלנו בכל הנוגע לשדרוג חוויית המשתמש עם SysAid כאשר פורטל משתמש הקצה הוא השלב הראשון בתכנית שלמה – ומתוכנן לצאת בקרוב".

"לפורטל משתמש הקצה שלנו יצורפו פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים שיעצימו את חוויית השירות ויקלו על דיווח ופתרון תקלות המשתמשים. בכנס הלקוחות אנחנו כמובן נחשוף יותר פרטים כולל הדגמה".

"כמו כן אנו פועלים כל הזמן לחבר את מערכת SysAid לכלי צד שלישי. כגון מערכות ניטור, שליטה מרחוק, ERP, מערכות מסרים מיידים וכו', וזאת במטרה לספק מערכת מרכזית שתחבר את כל הכלים הנדרשים במחלקת ה-IT".

"בעתיד אפשר להמשיך ולצפות מאיתנו להיות בחזית, המערכת גדלה לפי דרישות ובקשות הלקוחות מכל רחבי העולם והם מניעים אותה קדימה".

לאתר החברה לחצו כאן.

להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים