תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של SysAid בישראל, יום ג' 20 בספטמבר, נמל יפו

הראל ביטוח זכתה בפרס "פרויקט השנה" של SysAid

הזכייה ניתנה בעקבות פרויקט הקמת מערכת Service Desk, שביצעה קונסיסט מערכות ● המערכת משפרת את רמת השירות, התיעוד וזמני התגובה

09/08/2016 12:07
"פרויקט השנה" של SysAid טכנולוגיות. הראל ביטוח

אנשי ה-IT של חברת הביטוח הראל, התרגשו השבוע בעקבות זכייתם בפרס היצרן של SysAid ITSM, פתרון ניהול ה-IT של SysAid, המותקן ב-140 מדינות. זהו פתרון ניהול ה-IT הנמכר ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות.

המערכת של SysAid שמוטמעת ונתמכת בישראל על ידי קונסיסט, כוללת ממשק עברי מלא, פועלת במודל SaaS או בהתקנה מקומית ותומכת באפליקציות לכל המכשירים. יתרונה של המערכת הוא בגמישותה, תמיכתה בעברית ובזמן יישום קצר בהשוואה למערכות אחרות. בישראל הטמיעה קונסיסט את המערכת ביותר מ-500 ארגונים.

המטרה בהראל: שיפור השירות

מהראל נמסר כי "המערכת מאפשרת לנו לעקוב אחר רמת השירות שמקבלים עובדי וסוכני הראל, על מנת שניתן יהיה לשפר אותה באופן מתמיד, על ידי מדידת הפעילויות והתפוקות של אנשי השירות והתמיכה".

"אנו מקבלים נתונים בזמן אמת ודו"חות היסטוריים, שמאפשרים לנו לנתח ולהבין את רמת העמידה במדדי השירות במימד התפעולי וזיהוי מגמות בכל סוגי הקריאות, באופן המאפשר עבודה פרואקטיבית. בנוסף, ניתן ללמוד מה בוצע? על ידי מי? הספקי עבודה, התפלגות סוגי קריאות על ציר הזמן ועוד".

"באמצעות המערכת אנו יכולים לנהל טוב יותר את צוות השירות והתמיכה וכך לשפר את איכות השירות שמקבלים העובדים והסוכנים שלנו. המטרה הסופית הינה מתן מענה איכותי ושירות יעיל ומהיר ללקוח".

תהליך הבחירה ומבחן התוצאה בשטח

בהראל הוסיפו כי "בחרנו במערכת התמיכה של SysAid, לאחר תהליך בחינה ארוך ומעמיק". למרות החששות, החלפת המערכת הקיימת התבצעה באופן חלק: "חששנו מבעיות בתהליך הטמעת המערכת, מאחר ש-SysAid החליפה מערכת קיימת. אולם הופתענו לטובה, מאחר והתהליך היה מהיר וללא תקלות".

כמו כן, נמסר מהראל כי "המערכת של SysAid נוחה הרבה יותר מהמערכת הקודמת בה השתמשנו, ומכילה יכולות רבות נוספות. אנו מרוצים במיוחד מקלות התפעול והאינטואיטיביות של השימוש במערכת, וכן ממערכת היחסים הטובה שנוצרה עם קונסיסט, שהטמיעה את המערכת ונותנת לנו שירות".

שרית להב, מנכ"לית  SysAid, מסרה כי "לאחר בחינה מעמיקה של פרויקטים של מערכת SysAid ברחבי העולם, הגענו למסקנה כי היישום שבוצע על ידי קונסיסט הינו המקיף ביותר והמורכב ביותר שבוצע בשנה האחרונה, וכולל ממשקים מרובים ואינטגרציות מורכבות למערכות הליבה של הראל. לחברה יש חלק גדול בהצלחת הפרויקט, הארגון עובד וחושב ITIL וזה בהחלט ניכר במערכת ובשיטות העבודה".

"אני רק יכולה לקוות שעוד לקוחות ישראלים יאמצו את ITIL בתור הדרך הנכונה לנהל את המחלקה ואת השירות בארגון. זה רק מוכיח כי מערכת ITSM מעולה – אינה מספיקה. צריך גם לקוח שיודע מה הוא רוצה וצריך אינטגרטור מקצועי וקשוב".

"SysAid הינו מוצר ישראלי ואנו שמחים מאוד כי לקוח ישראלי זכה בפרס למרות שיש מעל 12 אלף לקוחות ברחבי העולם. מבחינתי הפרס הזה הוא עוד הוכחה לשיתוף הפעולה הפורה שיש לנו עם קונסיסט שמיישמת את המערכת בהצלחה רבה אצל לקוחות כבר 10 שנים".

בימים אלה שוקדים בקונסיסט, על הכנתו של כנס הלקוחות השני של SysAid בישראל. "אנו מתרגשים מאוד לחגוג השנה בכנס לקוחות גדול, לרגל הגעה ל-500 לקוחות בישראל. הכנס יערך ב-20 בספטמבר בנמל יפו".

אירועים קרובים