תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

שלושה לקחים משימוש ביישומים מבוססי קונטיינר

02/08/2016 13:35
דיטמר פאוזר, סמנכ"ל ארכיטקטורת מו"פ בקבוצת ה-IT של אמדאוס

כתב: דיטמר פאוזר, סמנכ"ל ארכיטקטורת מו"פ בקבוצת ה-IT של אמדאוס (Amadeus)

קוד פתוח הוא מרכיב מפתח עבור חדשנות באמדאוס (מערכת הזמנות הטיסות הגדולה בעולם, שמכסה את מרבית מזמיני הטיסות וחברות התעופה), ואנחנו נהנינו מקשר פורה עם רד-האט (Red Hat), תוך חדשנות באופן מימוש הקוד הפתוח.

במהלך עבודתנו המשותפת למדנו הרבה, במיוחד על השימוש ב-Red Hat OpenShift כפלטפורמת קוד פתוח תשתיתית לאספקה בהיקף גדול של יישומים מבוססי קונטיינר.


לפניכם שלושת הלקחים החשובים ביותר שלמדנו משיתוף פעולה זה:

● לא הופכים להיות חברת קוד פתוחה בין לילה
עצם ההכרזה שאתם חברת קוד פתוח, לא הופכת אתכם לכאלה. לוקח זמן למצוא אנשים מעולים, בעלי מוטיבציה והרבה הכנה להשקעה הנדרשת. כשיש לכם את האנשים הטובים ביותר, אתם יכולים ללמוד ולצמוח מטעויות ומביקורת בונה. טוב גם להיות מלווים בשותפים בעלי ניסיון בתחום הקוד הפתוח, כמו רד-האט.

● שימוש ביישומי קוד פתוח ידועים כעזר בגיוס עובדים
העובדים הטובים והמבריקים ביותר, בתוך הארגון ומחוצה לו, רוצים להשתמש ולעבוד עם יישומי קוד פתוח בעלי מוניטין, כגון Docker ,Kubernetes ו-OpenShift. כאשר מועמדים כבר מכירים ומבינים יישומים אלה, זה מפשט כניסה לעבודה. השימוש ביישומים מוכרים גם מגביר את הנראות של החברה המשתמשת בהם.

● חשוב לתקף רעיונות ולהביע דעות מחוץ לארגון
עבודה עם קוד פתוח מאפשרת לשתף רעיונות עם העולם שמחוץ לארגון, כך שניתן להצביע, לתקן, וללמוד מטעויות. זה גם מספק הזדמנות לתרום דעות ולבנות מוניטין של משפיעי קוד פתוח.

לתובנות נוספות, צפו בסרטון זה באופן בו אמדאוס שיפרה וחידשה את חוויית הלקוח עם Enterprise OpenShift by Red Hat

אירועים קרובים