תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

מנכ"ל רד-האט הוכתר ליזם השנה של ארנסט אנד יאנג בדרום מזרח ארצות הברית

19/07/2016 15:03
ג'ים ווייטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט

ג'ים ווייטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, זכה בפרס יזם השנה ל-2016 של ארנסט אנד יאנג (EY) בקטגוריית הטכנולוגיה, לאזור דרום מזרח ארצות הברית, המשתרע על פני יותר מ- 540 אלף קמ"ר עם אוכלוסייה של למעלה מ-87 מיליון תושבים, כשהמדינות המאוכלסות ביותר באזור זה הן פלורידה, ג'ורג'יה וצפון קרולינה.

תכנית פרסי יזם השנה של ארנסט אנד יאנג, מוקירה יזמים מצטיינים של עסקים וארגונים גדלים ודינאמיים, שמפגינים מצוינות והצלחה יוצאת דופן בתחומים כגון חדשנות, ביצועים פיננסיים, ומחויבות אישית לעסקיהם ולקהילותיהם.

ווייטהרסט הוא תומך נלהב של מתודולוגיית קוד פתוח כמעוררת חדשנות עסקית. בקיץ שעבר הוא פרסם בהוצאת Harvard Business Review את הספר The Open Organization: Igniting Passion and Performance, המסביר כיצד עקרונות קוד פתוח של ניהול – המבוססים על שקיפות, השתתפות וקהילה, יכולים לסייע לארגונים לנווט ולהצליח בעידן שהקצב בו כה מהיר.

תחת הנהגתו של ווייטהרסט, הפכה רד-האט לחברת תוכנות קוד פתוח הראשונה שהגיעה לשני מיליארד דולר הכנסות שנתיות; נכללה ברשימת החברות החדשניות ביותר בעולם של המגזין פורבס (Forbes) בשנים 2012, 2014, ו-2015; צורפה ב-2009 למדד 500 המניות המצטיינות במדד S&P ב-2009; וצוינה כאחד המקומות שטוב ביותר לעבוד בהם על ידי Glassdoor ב-2016.

כזוכה בפרס יזם השנה לדרום מזרח ארצות הברית, ווייטהרסט ישתתף בתכנית פרסי יזם השנה הארצית בארצות הברית לשנת 2016, שהזוכים בה יוכרזו בנובמבר השנה, ויזם השנה של כלל ארצות הברית יתמודד על תואר יזם השנה העולמי של ארנסט אנד יאנג.

אירועים קרובים