תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

סיסקו משיקה יכולות אבטחת מידע חדשות כחלק מהמעבר לרשתות דיגיטליות

ענקית הטכנולוגיה חשפה שורה של שירותים חדשים ופתרונות ענן משולבים, אשר הופכים את יכולת האבטחה של לקוחות החברה לאפקטיביים ופשוטים מאי פעם ● בין הפתרונות החדשים: Cisco Umbrella roaming, cisco defense orchestrator Umbrella ועוד

18/07/2016 14:21
סיסקו

סיסקו (Cisco) הכריזה על השקתם של שירותים חדשים ופתרונות אבטחה מבוססי ענן, הנשענים על ארכיטקטורת האבטחה של החברה השמה דגש על יכולת הנראות של המתרחש ברשת. גישה זו מזהה קשת רחבה יותר של איומים ומספקת ללקוחות כלים לצמצום זמן זיהוי הפריצה לארגון לכדי זמן ממוצע של 17 ימים, כאשר זמן הזיהוי הממוצע בתעשייה עומד על כ-100 ימים.

סל הפתרונות של סיסקו מספק יכולות הגדרת גישה והקשחה (לפני התקפה), איתור וזיהוי (במהלך התקפה) וניתוח בדיעבד (לאחר התקפה), על גבי תחנות קצה, דטה סנטרים, שרתים, שירותי ענן ותשתיות רשת.

מודל זה, המכסה את באופן מלא את מה שמכונה ה-Attack Continuum, מאפשר ללקוחות החברה להגן על המודלים העסקיים שלהם מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע בארגון.

כחברה המממשת את עסקיה בעולם באמצעות שותפים, סיסקו רואה בשותפיה מכפילי כוח. אואזיס (Oasis), הינה אחת השותפות המהוות מנוע צמיחה מרכזי להגדלת יישומי פתרונות אבטחת המידע בקרב לקוחות סיסקו בישראל. בנוסף על פתרונות אבטחת המידע, אואזיס מיישמת פתרונות טכנולוגיות מבית סיסקו במגוון תחומים, לרבות Wi-Fi ודטה סנטר.

מנוע צמיחה מרכזי

לדברי ליאור דולפין, מנהל פעילות סייבר בסיסקו ישראל, "סיסקו הינה חברת אבטחת המידע היחידה היום המציעה פתרון שלם, המכסה את כלל נכסי הארגון החל מרמת המחשב הנייד, BYOD, ענן, רשת, ודטה סנטר. אנו משקיעים רבות בהכשרה ולווי של שותפינו, לרבות אואזיס, המאפשרים להם מימוש פתרונות אבטחת המידע של סיסקו ברמה המקצועית הגבוהה ביותר".

ליאור דולפין, מנהל פעילות סייבר בסיסקו ישראל. צילום: קובי קנטור

ליאור דולפין, מנהל פעילות סייבר בסיסקו ישראל. צילום: קובי קנטור

אואזיס, הנמנית על שותפיה האסטרטגיים של סיסקו בתחום אבטחת המידע, מסייעת ללקוחותיה לבנות, לנהל ולהתאים את תשתיות האבטחה שלהם, לאיומים העכשוויים. כפי שמסבירה, גלית קדרון, מנהלת ערוצי הפצה בסיסקו ישראל, "סיסקו רואה באואזיס מנוע צמיחה מרכזי בשנים הקרובות לגידול העסקים באמצעות הטמעה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ללקוחותינו".

על ידי שילוב נראות רשת חסרת תקדים ומבחר רב של מוצרים משולבים, סיסקו מסייעת לארגונים לפרוס כלי אבטחה אפקטיבית בכל מקום – מהמטה ועד לאחרון הסניפים/שלוחות.

הפתרונות והשירותים החדשים שהשיקה סיסקו כוללים:

● Cisco Umbrella Roaming: הגנה מרכזית (מבוססת ענן) המהווה את הדרך הפשוטה ביותר להיפטר מנקודות תורפה מחוץ לרשת, ומגנה על לקוחות נודדים בכל מקום בו הם נמצאים.

● Cisco Umbrella Branch: פתרון מבוסס ענן זה מספק לעסקים בקרה על השימוש של אורחים ב-Wi-Fi באמצעות סינון תוכן. עם Umbrella Branch, עסקים יכולים לשדרג את נתבי השירותים המשולבים (ISR) להשגת אבטחה פשוטה, מהירה ומקיפה בסניפים.

● Cisco Defense Orchestrator: אפליקציית ניהול מבוססת ענן זו מאפשרת למשתמשים לנהל בקלות וביעילות תשתית אבטחה על פני אלפי מכשירים. האפליקציה חוצה את המורכבות לניהול מדיניות אבטחה על פני כלל מוצרי האבטחה השונים של סיסקו.

● Cisco Meraki MX Security Appliances with Advanced Malware Protection (AMP) and Threat Grid: פתרון ניהול איומים מאוחד (UTM) מבוסס ענן, המפשט את ההגנה מפני איומים מתקדמים, ומספק הגנה מפני תוכנות זדוניות.

● Cisco Stealthwatch Learning Network License: רכיב זה מאפשר ל-Cisco ISR, הנתב הנמכר ביותר בעולם לפעול כחיישן אבטחה ולאכוף הגנה מפני איומים באתר. הרכיב מאפשר לעסקים לזהות ולעקוב אחר אנומליות בתעבורה של הרשת ולנתח פעילויות חשודות ברשת כולל התנהגות משתמשים.

אירועים קרובים