תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ד' 21 בספטמבר, LAGO

"פתרונות ה-All Flash של נימבל עם Infosight מאפשרים לחזות בעיות ביצועים מראש"

כך אמר נדב מדר, מהנדס מערכות בכיר לאזור המזרח התיכון ואפריקה בנימבל סטורג', בראיון לקראת כנס הלקוחות השנתי של החברה

14/07/2016 16:34
נדב מדר, מהנדס מערכות בכיר לאזור המזרח התיכון ואפריקה בנימבל סטורג'. צילום: יח"צ

ניבמל סטורג' (Nimble Storage) נחשבת למובילת הדור החדש של חברות האחסון בעולם. היא החברה היחידה בין חברות הדור החדש, אשר הופיעה ברביע המובילות בריבוע הקסם האחרון של גרטנר (Gartner) שסקר את תחום האחסון.

למעלה מ-8,000 ארגונים, גופי ממשלה וספקיות שירותי תקשורת יישמו את הפתרונות ההיברידיים של של נימבל סטורג', המשלבים ביעילות בין אחסון פלאש לבין אחסון מסורתי, בהתאם לצרכים ורמת הביצועים הנדרשת בארגונים.

לפני כחצי שנה הוסיפה נימבל סטורג' לסל הפתרונות שלה גם פתרון אחסון All Flash Array ובכך היא מאפשרת ללקוחותיה לשלב בין התפיסה ההיברידית לבין תפיסת הפלאש המלא.

לקראת כנס הלקוחות השנתי של החברה, שוחחנו עם נדב מדר, מהנדס מערכות בכיר לאזור המזרח התיכון ואפריקה בנימבל סטורג', כדי להבין יותר על פתרון האחסון החדש והשלכותיו.

ספר על פתרון ה-All Flash של נימבל
"סדרת פתרונות ה-All Flash כוללים יכולות מובנות לחיזוי בעיות מהירות וביצועים. הסדרה החדשה משלבת ביצועים מהירים שמספקת טכנולוגיית All Flash יחד עם מערכת Infosight המשולבת בפתרון, ומאפשרת לחזות באופן יזום בעיות מהירות וביצועים, ומונעת בעיות אלו על ידי מתן תמונה ברורה לכל מערך האחסון – מהאפליקציה ועד ארון האחסון".

"סדרת AF-Series מתאפיינת ברמה גבוהה של ביצועים, סקליבליות וזמן תגובה נמוך ביותר. מוצר הדגל בסדרה – ה-AF9000  מציג ביצועים של עד IOPS 300,000, זמן תגובה של תת-מילי השנייה והיקף אחסון אפקטיבי של  2 פטה-בייט ב- 12 יחידות ארון בלבד – נתונים טובים בהרבה בהשוואה למוצרי All Flash Array המתחרים".

"כמו כן ניתן להרחיב כל מערכת בתצורת Scale Out עד לארבע מערכות, ולהגיע עד ל-IOPS 1.2 מיליון ול-8 פטה-בייט. מערך האחסון מספק זמינות תמידית ברמה של  99.9997% בעלויות הנמוכות ב-66%-33% מהמתחרים. הסדרה החדשה מציעה למחלקת ה-IT של ארגונים ארכיטקטורה משולבת המאיצה ביצועי יישומים, כוללת רמת זמני תגובה (Latency) נמוכים, מעבירה נתונים בקצב גבוה ומספקת הגנה מקיפה על הנתונים".

מה לגבי יכולות דחיסה, גיבוי והתאוששות מאסון?
"קיימת אפשרות לשמור יותר נתונים בפחות שטח אחסון באמצעות טכנולוגיות דה דופליקיישן ודחיסה. לפתרונות יכולות גיבוי, התאוששות מאסון ושמירה לארכיון בשליש המחיר באמצעות שילוב פתרונות היברידיים של נימבל סטורג'".

"בנוסף לכך, המוצרים בסדרת AF-Series מגיעים עם קונפיגורציה מוגדרת מראש המקלה על היישום והפריסה כך שהקונפיגורציה ותכנון מוקדם דורשים שעות בודדות בלבד. פתרונות אלו הינם אופטימליים לארגונים גדולים הנדרשים להאיץ את ביצועי האפליקציות שלהם בעבודה בעומסים משתנים, ולצמצם משימות זוללות זמן כגון בחירת רמת RAID, פריסת מערך האחסון וכו'".

כיצד מקבל השוק את פתרון ה-All Flash?
"נימבל סטורג' ניחנה ביכולת השקות טכנולוגיות מואצות ביותר לשוק, עובדה הזוכה לגיבוי על ידי מספר הלקוחות הרב שבחרו בפתרונות האחסון שלה. עם השקת פתרונות ה-All Flash לפני כחצי שנה, נימבל סטורג' הוכיחה זאת שוב – ברבעון הראשון להשקת המוצר למעלה מ-10% מהפתרונות שנמכרו היו מבוססי מערכות ה-All Flash. גם בישראל יש התעניינות רבה בקרב לקוחות שמחפשים את החדשנות מחד ואת היעילות הפיננסית מאידך".

אירועים קרובים