תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

SimpliVity נותנת מענה מלא לצרכי הדטה סנטר

10/07/2016 15:43
SimpliVity

SimpliVity פיתחה טכנולוגיה המאפשרת איחוד של רכיבי ה-IT המרכזיים לכדי יחידת IT אחודה אחת. מוצר הדגל של החברה הוא OmniCube, אבן בניין אופטימלית המאפשרת התרחבות אופקית (scale out), המתבססת על רכיבי תוכנה וחומרה ונותנת מענה מלא לצרכי הדטה סנטר.

ה-OmniCube משלב את היכולות: מחשוב (שרת), אחסון, תקשורת, גיבוים מקומיים, מרוחקים ובענן, ניוד נתונים חכם בין אתרים על גבי רשתות רזות, שכפולים רזים ועוד. כל זאת מתוך ממשק ניהול אחד המנהל את כלל האתרים (Federation).


המוצר משלב את היכולות הדרושות מעולם האנטרפרייז: הגנה על המידע, יעילות, ביצועים וניהול אחוד עם יכולות ה-Web Scale. מצד אחד הוא עובד על שרתי x86 ומאפשר את ה-Cloud economics, ומצד שני הוא עונה על כל יכולות האנטרפרייז שהארגון נדרש להן. הוא משלב את הטוב משני העולמות.

הייחוד של הטכנולוגיה הוא בכך שכל יחידת נתונים שנכתבת על ידי האפליקציה, עוברת בזמן אמת שלושה תהליכים: מניעת שכפול נתונים, דחיסה ומיטוב. התהליך הזה תקף לכל משך חיי הנתונים ונעשה באופן גלובלי בכל השכבות. כל המידע במערך ה-IT עובר את שלושת התהליכים האלה.

הפתרון מצמצם באופן משמעותי את העלות הכוללת (TCO) על ידי הפחתה ברכיבים השונים, אותם צריך לרכוש בנפרד ובחסכון ניכר בכוח האדם הנדרש לתפעול סביבת ה-IT.

SimpliVity נחשבת לחלוצה ומובילה עולמית בתחום של HCI (ר"ת HyperConvergence Infrustructure).

SimpliVity היא חברה אמריקנית ומטה החברה נמצא בבוסטון.

החברה הוקמה ב 2009 והחלה למכור ב-2013. כיום יש 800 עובדים עם פריסה גלובלית, כאשר מחצית מהמכירות הן מחוץ לארצות הברית. יש כ-4,000 התקנות אצל 1,000 לקוחות.

SimpliVity החלה את פעילותה בישראל ב-2014. אואזיס (Oasis) היתה השותף המקומי הראשון לזהות את ההתאמה בין הפתרון המתקדם של SimpliVity ל-HCI, והצורך הקיים בשוק.

אואזיס מתאפיינת ביכולות אינטגרציה ופרויקטים תשתיתיים מורכבים. כמו כן, יש אמון רב של לקוחותיה ביכולות של אואזיס לבחור בטכנולוגיה המתאימה ולספק את רמת השירות הנדרש.

השילוב בין היכולות של אואזיס והטכנולוגיה של SimpliVity יצרו הצלחה מיידית בשוק.

אואזיס עברה את ההסמכות הטכנולוגיות של SimpliVity ומנהלת את כל התהליך מול הלקוח – מפגישת המכירה והאיפיון, דרך ההתקנה ועד התמיכה השוטפת.

יש שביעות רצון מאוד גבוהה מצד הלקוחות החווים יעילות רבה בתפעול ה-DC הארגוני. ההתעסקות בתחזוקת ה-DC ירדה בצורה ניכרת והתפנו משאבים לטובת תרומה לצד העסקי של הארגון.

רבים מהלקוחות הרחיבו את השימוש ב-SimpliVity מעבר לייעוד המקורי עבורו נרכש הפתרון.

יש כיום בארץ כ-100 מערכות המותקנות אצל 25 לקוחות.

אירועים קרובים