תוכן שיווקי

נט-אפ משיקה פתרון עבור מרכז הנתונים של הדור הבא

מדובר בפיתוח חדשני וחשוב בתחום התוכנות לניהול נתונים ארגוניים, המשלב רמות חדשות של פשטות וגמישות ביחד עם יכולות רבות ויעילות גבוהה

07/07/2016 12:37
תוצאות טובות. נט-אפ

נט-אפ (NetApp‎)‏ הכריזה על מערכת ההפעלה ONTAP 9.

מדובר בפיתוח חדשני וחשוב בתחום התוכנות לניהול נתונים ארגוניים, המשלב רמות חדשות של פשטות וגמישות ביחד עם יכולות רבות ויעילות גבוהה.

בעזרת תוכנת ONTAP 9‎‏, ארגונים יכולים לשלב במהירות את המיטב מטכנולוגיות מסורתיות וחדשות ולשלב יכולות Flash‏, ארכיטקטורות ענן וארכיטקטורות מבוססות תוכנה, כדי לבנות תשתית Data Fabric עבור משאבים באתר המקומי ובענן.

תוכנת ONTAP 9‎ מציעה תכנון אופטימלי לעבודה מבוסס Flash ומשפרת את הביצועים ואת ניצול הקיבולת. הכרזה זו הופכת את נט-אפ לספקית מערכי All-Flash הראשונה שמציעה ללקוחות כונני SSD בנפח 15 טרה-בייט הגדולים ב-‏‎50% מכונני הדיסק הקשיח הגדולים ביותר הקיימים כיום בשוק.

נט-אפ הכריזה גם על תכנית Flash Advantage 3-4-5‎‏, ההצעה היחידה בתעשייה המבטיחה יחס צמצום של 4:1, המבוסס על שיפור היעילות. תכנית זו סוללת ללקוחות מעבר ל-Flash‏ בדרך פשוטה, חסכונית ודלה בסיכונים.

פתרונות חסכוניים במיוחד

טכנולוגיית דחיסת נתונים חדשה ומוטבעת מאפשרת לאחסן נתונים רבים יותר בשטח קטן יותר, ומצמצמת את עלות ה-Flash מעבר ליכולות הדחיסה ומניעת הכפילויות המסורתיות. יכולת זו משפרת את היעילות והופכת את מערכות All-Flash של נט-אפ לפתרונות חסכוניים במיוחד בהשוואה למערכות המבוססות על כונן דיסק קשיח.

"עם הירידה ביחס העלות האפקטיבית לגיגה-בייט של Flash, גוברת מגמת הפריסה של משאבי Flash בארגונים", אומר אריק ברגנר, מנהל מחקר של IDC בתחום שיטות אחסון.

"השקת כונן ה-Flash הראשון בתעשייה בנפח 15 טרה-בייט של נט-אפ, בשילוב עם התכונות שמספקת טכנולוגיית יעילות האחסון החדשה ב-ONTAP 9‎‏, ממשיכות להוזיל את העלויות בפלטפורמת אחסון ברמה ארגונית המותאמת ל-Flash, שתוכננה היטב לתמיכה באיחוד עומסי עבודה מעורבים ברמת צפיפות גבוהה מהסוג שהלקוחות מצפים לקבל כיום מהספקים המהימנים שלהם".

בין יתרונותיה של תוכנת ONTAP 9‎‏:
פשטות – קל להגדיר ולנהל את ONTAP 9‎, ותוך 10 דקות בלבד ניתן לפרוס אותה ולספק באמצעותה שירותי נתונים עבור עומסי עבודה חיוניים.
גמישות – תוכנת ‏ONTAP 9‎ היא הפלטפורמה האידיאלית לאיחוד עומסי עבודה.
אבטחה – לקוחות יכולים לשפר את האבטחה עד פי 100, להגנה מפני כשלים בכוננים ולעמוד בדרישות הקפדניות של מדיניות שמירת הנתונים, בעזרת RAID-TEC, בעלת הגנה מיטבית לדיסקים בעלי נפח גדול ועוד.

אירועים קרובים