תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

אילן אמיר, אורביט מערכות תקשורת: "אואזיס היא סיירת של IT"

03/07/2016 14:26
אילן אמיר, מנהל ה-IT של אורביט מערכות תקשורת

כתב: שהם יריב

"אני מכיר את אואזיס (Oasis) עוד מהלידה של החברה לפני 10 שנים. כבר אז הבנתי שיש שם סיירת של אנשים טכנולוגיים מהטובים בתעשייה, והדבר נמשך עד היום. כשאתה חושב סיירת – אתה חושב אואזיס". כך אמר אילן אמיר, מנהל ה-IT של אורביט מערכות תקשורת.

אמיר אמר את הדברים בראיון לקראת אירוע העשור לאואזיס, שייערך ב-19 ביולי.


"התחלתי את הקריירה שלי באלוט לפני כ-15 שנים, בתור מנמ"ר", אמר אמיר. "כשהחברה עברה לבניין חדש, לקחנו את אואזיס על מנת לבצע את הפרויקט המשמעותי הראשון שלהם. לאחר מכן עברתי להיות מנהל ה-IT של הסטארט-אפ אופטיר (Optier) וניהלתי את ה-IT בישראל של אבוט (Abbott) – קונצרן בינלאומי של 100 אלף עובדים, שמעסיק בארץ 200 עובדים. בכל פעם שהייתי צריך להתייעץ בנושא אבטחה או תקשורת, הייתי מרים טלפון לאואזיס".

אמיר סיפר על מספר פרויקטים שעשה עם החברה. "ביצענו איתם פרויקט של אבטחת מידע – סגמנטציה של הרשת, הפרדת הרשתות מרשת הפרודקשן לרשת המו"פ, עם פיירול של ג'וניפר (Juniper) בין הרשתות ומערכת IDP ב-Gateway, שהגן על כל רשת החברה. החלפנו את הפיירוול החיצוני. לאחר מכן, הפרויקט התרחב להקשחת הרשת והתקשורת הפנים ארגונית בתוך ה-LAN. אואזיס סייעה לנו בכל מה שקשור לאבטחת המידע", אמר אמיר.

"באחרונה עשיתי איתם פרויקט באורביט – החלפת כל המתגים מנורטל (Nortel) לסיסקו (Cisco), עם חיבורים בין הקומות. הפרויקט נמשך לילה אחד בלבד, ולמחרת הכל עבד כמו שצריך. זה ממש לא דבר שכיח", הוסיף.

"באחד הפרויקטים, שבוצע באופטיר, אנשי אואזיס הצליחו להביא את הפיירוול של סיסקו לדברים שהוא לא ידע שהוא יודע לעשות. כל נושא ה-SSL/DPN מאוד לא מובן במערכות של סיסקו והם הביאו את זה לרמה גבוהה של עבודה. המשתמשים עבדו איתו בצורה גבוהה וטובה", ציין אמיר.

מה ההתרשמות שלך מאנשי אואזיס?
"אני מתרשם מהם כמקצוענים ברמות הכי גבוהות שיש בתעשייה. עבדתי במשך הקריירה שלי עם מספיק חברות. אני מאמין באואזיס – האמנתי בהם כשהם היו רק חמישה אנשים, והם הוכיחו את עצמם".

מה אתה מאחל לחברה?
"אני מאחל לה 10 שנים טובות יותר ממה שהם חוו עד היום, על אף שגם 10 השנים האלה היו מעולות. אני מאוד מרוצה ממנה. זאת סיירת. כשארגון בוחר באואזיס, הוא בוחר באנשים מובחרים ביותר לקחת אותם איתו לקרב של אבטחת המידע והתקשורת".

אירועים קרובים