תוכן שיווקי

AVT בחרה ב-Mobility של מיקרוסופט לניהול ואבטחת מכשירים וזהויות בארגון

הפתרון שהוטמע הינו חלק מסוויטת פתרונות ניידות ואבטחת מידע מבית מיקרוסופט ● ההטמעה בוצעה על ידי R-Net מקבוצת אזטק ● יובל זילברמן, AVT: "השימוש בסוויטת ה-EMS הקפיץ את החברה למקום מאוד גבוה מבחינה טכנולוגית"

30/06/2016 12:39
מיקרוסופט

AVT בחרה את סוויטת ה-Mobility של מיקרוסופט (Microsoft) לניהול ואבטחה של המכשירים הארגוניים. הפתרון שהוטמע הינו חלק מחבילת הניידות הארגונית, EMS (ר"ת Enterprise Mobility Suite), חבילה של שירותים ומוצרים המספקת פתרון מלא בענן ומאפשרת גישה למידע ולאפליקציות ארגוניות מכל מכשיר נייד ומכל מקום. זאת תוך מתן אפשרויות לניהול יעיל, מאובטח ונוח.

הסוויטה הוטמעה בין השאר על גבי מחשבים ניידים, במטרה להוסיף מרכיבים של שליטה במדיניות הסיסמאות בארגון, החלת חוקים ארגוניים על המחשבים הניידים, ניהול התצורה של המחשבים ומשלוח עדכונים למחשבים מרוחקים בצורה יזומה.

באמצעות החיבור ל-Azure Active Directory קיבל הארגון גם יכולות משלימות בתחום אבטחת המידע וביניהן: SSO, זיהוי בתצורת Two Factor, איפוס סיסמה עצמית למשתמשים ושירותי Proxy לאפליקציות. את ההטמעה ביצעה R-Net, מקבוצת אזטק, המתמחה ביישום תשתיות וטכנולוגיות מחשוב ענן על גבי פלטפורמות מיקרוסופט.

הפתרון האופטימלי ליישום הדרישות

AVT (ר"ת Advanced Vision Technology) עוסקת בפיתוח וייצור מערכות בקרת תהליכים ובקרת איכות ממוחשבת לתעשיית הדפוס. אלפי מערכות של החברה מותקנות ברחבי העולם בתעשיית האריזות והתוויות ובבתי דפוס גדולים ברחבי העולם, והיא מעסיקה כמה מאות עובדים בארץ ובעולם.

הצורך בסוויטת ה-EMS של מיקרוסופט עלה בד בבד עם אימוץ אסטרטגיית ענן בארגון. הדרישה של AVT הייתה שביצוע המעבר לענן יהיה מלווה בחיזוק מרכיבים של אבטחת מידע, שרידות ופונקציונאליות של המערכות. בסיומה של בדיקה שנעשתה בחברה נמצא כי סוויטת ה-EMS של מיקרוסופט סיפקה את הפתרון האופטימלי ליישום הדרישות.

סוויטת ה-EMS של מיקרוסופט מיועדת לספק פתרון לניהול ואבטחה של מכשירי סמארטפון ומחשבים ניידים המצויים ברשותם של עובדי החברה. הסוויטה מציעה החלה של מדיניות אבטחה וציות רגולטורי על כלל מכשירי ה-Mobility של הארגון; ניהול והגנה של אפליקציות מובייל (MAM); ממשק אינטואיטיבי לניהול כלל המכשירים בארגון; שליטה על הדטה הנמצא על המכשירים, כולל הפרדה בין מידע ארגוני לפרטי ומחיקה סלקטיבית של מידע מהמכשיר ועוד.

לעבוד ללא תקלות, בצורה קלה ונוחה

יובל זילברמן, מנהל IT גלובלי ב-AVT, מציין כי "הבחירה בסוויטת ה-EMS באה בד בבד עם המעבר לפלטפורמת הענן של מיקרוסופט שביצענו בארגון. הבחירה בענן נועדה להביא לשרידות גבוהה יותר של המערכות, ולהפיג את המאמץ היומיומי שהיה כרוך בתחזוקת המערכות. השימוש בסוויטת ה-EMS הקפיץ את החברה למקום מאוד גבוה מבחינה טכנולוגית, ובעזרתה צוות ה-IT מנהל בצורה נוחה את רוב הנתונים של החברה בענן של מיקרוסופט, כאשר אנחנו יודעים שהנתונים שלנו מאובטחים ושעובדי החברה יכולים לעבוד ללא תקלות, בצורה קלה ונוחה".

רותם רוזמרין, CTO אזטק (R-Net) המיישמת של הפתרון ב-AVT, ציין כי "מדובר בלקוח עם דרישה טכנית גבוהה. לצורך בחינת הפתרון מול המתחרים קיימנו תהליך טכני מעמיק ב-AVT, שכלל הקמה של סביבת דמו גדולה ועשירה בפונקציונאליות. בתחום החיסכון הכספי, הפתרון מאפשר ל-AVT להימנע מהוצאה כספית ניכרת לרכישה של תוכנות צד ג' ושליטה מלאה על כל רכיבי המחשוב".

אירועים קרובים